וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: גמר גביע המדינה בראגבי

אסף גייער, איגוד הראגבי הישראלי

3.2.2011 / 14:23

תל אביב ויזרעאל-גלבוע ייפגשו ב-13:00 במכון וינגייט לשחזור הגמר מאשתקד. אסף גייער מאיגוד הראגבי עם המפתחות

ניסיון מול מומנטום

אין כל ספק שיזרעאל מגיעה בכושר יותר טוב לגמר. המשחק של הקבוצה שוטף ומלהיב, שחקני הקו מתחרים בניהם מי יניח יותר טריים, נימי חוזר לשחק, מתן ברוש נחת, וסמיילי מרגיש שוב כמו בן 20. ובכל זאת מולם תעמוד תל-אביב. האלופה ומחזיקת הגביע. ענק רדום.

תל-אביב הוכיחה בשנה שעברה, שהיא קבוצה של משחקים גדולים. לראייה, משחקה הטוב ביותר העונה היה מול יזרעאל. הבעיה הייתה שזה לא הספיק לה בשביל לנצח. אולם, מאז תל-אביב רק השתפרה. הקבוצה התגבשה, הבינה שהתלהבות לא תספיק השנה, והתחילה להתכונן למשחקים המכריעים של העונה. ולמשחקים כאלו צריך הרבה קור רוח.

תל-אביב יודעת שיש לה את זה. היא כבר הייתה שם וניצחה. לעומתה, יזרעאל עוד צריכה להוכיח לעצמה שיש לה את זה. להוכיח לעצמה ולליגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם הנקמה תגיע? שתי הקבוצות במפגש ביניהן בעונה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהיגות

לכל קבוצה יש את המנהיגים הברורים שלה. אם זה בויטלר ונימי ביזרעאל או סטאס ומודי בתל-אביב. אבל למשחק הזה צריך מעט יותר. המשחק הזה יוכרע על מנהיגות שתילקח במגרש באופן מפתיע וספונטני. אותם השחקנים שיחליטו שאותם לא עוברים, שהם נמצאים בכול מקום על המגרש, שלא דוחפים אותם ולא משנה מה יקרה, שייקחו מנהיגות ויובילו את הקבוצה ברגעים הקשים, יהיו אלו שיכריעו את ההתמודדות.

דו קרב

בכל מקום על המגרש, לאן שלא תביטו יהיה קרב בין השחקנים הטובים ביותר בארץ בעמדות שלהם. נימי קפלן וג'וליאן מאפי במספר 8, סמיילי ומודי רדשקוביץ' בפלנאק, קיידר וסטאס על ה-scrum-half, מישה אלי ועמית קקון בעמדת הסנטר ועוד. לאן שלא נביט מצפה לנו מאבק מרתק בין שחקנים מצוינים. פריצה של האחד, טעות של האחר, ויש לנו טריי שמכריע את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפו למאבק איתנים. אמיר בויטלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל זאת קצת טקטיקה

הסקראם של יזרעאל יותר טוב, עם מתן ברוש יהיו לתל-אביב חיים קשים מאוד בסקראם. אם תל-אביב רוצה כדורים היא תהייה חייבת ללחוץ את יזרעאל בראקים, ולהרוויח אותם שם. לעומתה יזרעאל תצטרך להגן על הראק, ולכן אסור לה להתפתות ולהרחיק את הכדור לשחקני הכנף המצוינים שלה. לתל-אביב יתרון ברור של כוח בקו, ואם החלוצים של יזרעאל לא יספיקו להגיע לראק, זה יהיה אובדן כדור בטוח מבחינתה.

כמו בכל משחק, שליטה בכדור תהווה את המפתח לניצחון. הכדורים של יזרעאל יגיעו מהסט פלייס. תל-אביב תצטרך למצוא את שלה במשחק הפתוח.

שורה תחתונה

אפשר לנתח את המשחק בשבת מכל הכיוונים, לדבר על היתרון של יזרעאל בסקראם או על זה של תל-אביב בעוצמה בקו. על חזרתו של סמיילי לכושר או על זו של מודי רדשקוביץ לארץ. אבל אפשר פשוט להבין, שכשכל-כך הרבה שחקני נבחרת רצים על הדשא, כשנשמה, ההקרבה והמחויבות יכריעו את המשחק, חייב להיות לנו משחק גדול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה, חבר'ה, פליי בול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully