וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: רוכשים פוטנציאלים ממתינים לתחילת מו"מ

הדס גרינברג

2.2.2011 / 10:52

חברי עמותת האוהדים התבקשו לקדם את התהליך מול דניאל יאמר. שביעות רצון מהניצחון בגביע ומטרטיאק

הרוכשים הפוטנציאלים עימם נפגשו אתמול (שלישי) חברי עמותת אוהדי מכבי נתניה הבהירו לאוהדים כי הם מעוניינים להיפגש עם הבעלים דניאל יאמר עם חזרתו לארץ בשבוע הבא, ולהביע בפניו את רצונם לרכוש את הקבוצה. נכון לעכשיו הרוכשים ביקשו מאנשי העמותה להעביר לידיהם מסמכים רשמיים מטעם המועדון שיציגו האם קיימים חובות לקבוצה ובאיזה סדר גודל, ומסמך שיעיד כי יאמר אכן מעוניין למכור את המועדון ומהם התנאים העיקריים להעברת הבעלות.

מעמותת אוהדי מכבי נתניה נמסר בתגובה: "הרוכשים אינם מעוניינים להיתפס כמי שרוצים להתפרסם על חשבון מכבי נתניה. רק עם תחילת מו"מ הם יסכימו להיחשף וזאת על מנת למנוע אפשרות שהמהלך יטורפד על ידי גורמים כאלה ואחרים. חשוב להדגיש כי מדובר באנשים שאוהבים את המועדון ורוצים להיות בטוחים כי בעל הבית מעוניין למכור אותו וכי יש ביכולתם לדאוג לעתיד המועדון. הם מצפים כי כבר בימים הקרובים יועברו אליהם המסמכים הדרושים דרך העמותה". עוד ביקשו להבהיר בעמותה כי "בניגוד לפרסומים מעולם לא פנינו לאיש העסקים אלכס שניידר".

אריאס: "עד עכשיו היה חסר לנו מזל"

בתוך כך, בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון 1:4 על בני יהודה, שהביא להעפלה לשלב הבא בגביע המדינה. אחרי תקופה ארוכה של יובש כבש החלוץ אחמד סבע צמד ובסיום הוא נראה מלא ביטחון ומשוחרר. במועדון מרוצים מאוד מסרגיי טרטיאק, שכבש אתמול את השער השני שלו בשלושה ימים ולמעשה מחזיק במאזן של שני שערים בפחות מ-180 דקות מאז שהצטרף. כל השחקנים קיבלו מחמאות על הלחימה וההשקעה ובקבוצה מקווים שאחרי ההחמצות הרבות במשחקים האחרונים, הרביעייה אתמול תעניק הרבה ביטחון לחולייה הקדמית.

שוער הקבוצה, קרלוס אריאס, התייחס למשחק ואמר: "שיחקנו טוב מאוד, הגענו להרבה מצבים ואנחנו שמחים מאד שהעפלנו לשלב הבא. גם בליגה אנחנו מציגים יכולת טובה, ראינו את זה השבוע, אבל לצערי במשחקים האחרונים היה חסר לנו מזל. המזל הוא מרכיב חשוב מאד בכדורגל".

על חלוץ הרכש טרטיאק, שנראה מבטיח מאוד, הוסיף אריאס: "אני חושב שסרגיי שחקן טוב מאוד. הוא הספיק להבקיע בשני המשחקים האחרונים שני שערים ונראה שהוא התאקלם מצוין. אני בטוח שהוא יצליח לעזור לקבוצה בהמשך".

על המשך שהותו בישראל אמר השוער: "אני עדיין לא יודע מה יקרה בעונה הבאה. אתם הרי יודעים שבכדורגל הכול דינמי והכול יכול להיות. עכשיו אני בנתניה, כיף לי, טוב לי ואני אמשיך לעבוד קשה כדי לעזור ולתרום לקבוצה כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully