וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסדים לראן וליון, ניצחונות לפ.ס.ז' וליל

סושו הביסה 1:5 את ראן השלישית, בעוד ליון נוצחה 2:1 בוולנסיין. פ.ס.ז' שניה עם 1:2 על ארל, ליל גברה על לאנס 0:1

אחרי עוד הפוגה לטובת משחקי הגביע וכשכל משחקי ההשלמה כבר שוחקו, חזרה הליגה הצרפתית לפעילות הערב (שבת) עם משחקי המחזור ה-21 שסיפקו שתי הפתעות. השלישית בטבלה ראן התארחה אצל סושו והובסה 5:1, כשבמקביל ליון נוצחה לראשונה זה ארבעה חודשים, 2:1 בוולנסיין. פריס סן ז'רמן ניצלה זאת כדי ליצור פער של שלוש נקודות במקום השני עם 1:2 על ארל-אביניון האחרונה. המוליכה ליל ניצחה את לאנס 0:1 בדרבי הצפוני.

ארל-אביניון - פריס סן ז'רמן 2:1

השנייה בטבלה, ללא ז'רמי קלמון וגיום הוארו הפצועים, התארחה אצל שק החבטות של הליגה ונהנתה מצמד של מבלוט ארדינג בדקות 17 ו-49. ארל-אביניון ניצחה רק פעם אחת העונה, אבל לפחות השיגה הערב את השער ה-11 שלה העונה, כשדאמה אנדיי צימק בדקה ה-57. סן ז'רמן עם 37 נקודות, יוצרת פער קל של שלוש נקודות במקום השני.

ליל - לאנס 0:1

המארחת, שרוצה תואר ראשון מאז 1954, השיגה ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות (שלושה בליגה ושניים בגביע) ובנוסף שמרה על מאזן מרשים של משחקי דרבי ללא הפסד מאז אפריל 2006. לאנס ניצחה אמנם את שני המשחקים שלה מאז מונה לאסלו בולוני למאמן, אלא שהפעם זה לא הספיק וטוליו דה מלו כבש את שער הניצחון לזכות ליל בדקה ה-69.

ולנסיין - ליון 1:2

הקבוצה של קלוד פואל לא הפסידה בליגה מאז הדרבי מול סנט אטיין לפני ארבעה חודשים, אבל הערב זה נעצר מול קבוצת התחתית של ולנסיין, שלקחה ממנה שתי נקודות גם בתחילת העונה. אחרי מחצית מאופסת ביצע ז'רמי טולאלן עבירה ברחבה, והבלם מילאן ביסבאץ' דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-51. ליון לא הספיקה להתאושש, ובדקה ה-58 קרלוס סאנצ'ז בישל לגרגורי פוז'ול את השני. מישל באסטוס הצליח רק לצמק בדקה ה-70, סגנית האלופה שוב מופתעת.

סושו - ראן 1:5

במפגש בין שניים מהקשרים הצעירים הטובים בצרפת, מרווין מרטאן מסושו ויאן מ'ווילה מראן, ידו של הראשון הייתה על העליונה. מרטאן הנפלא בישל בדקה ה-19 למודיבאו מאיגה שנגח פנימה, ובדקה ה-43 כבש בעצמו בבעיטה מחוץ לרחבה. אידיי בראון נעץ את השלישי בדקה ה-52, ראזאק בוקארי צימק שתי דקות לאחר מכן בשער הבכורה שלו בראן, אבל אז הורחק השוער האורח ניקולא דושז וריאד בודבוז (73) ומאיגה עם השני שלו (85) ניצלו זאת כדי להנחיל לראן השלישית תבוסה כואבת.

משחקים נוספים:

לוריין - ברסט 0:2
ללוריין: קווין גמיירו (62 ו-70)

קון - אוקזר 0:2
לקון: בנג'מין ניבה (59), קנדיה טראורה (87)

סנט אטיין - טולוז 1:2
לסנט אטיין: בקארי סאקו (18 ו-32). לטולוז: פרנק טבאנו (51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully