וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: ישראל עם סרביה, צרפת, גרמניה ואיטליה

30.1.2011 / 20:55

נבחרת הכדורסל תשחק בבית ב' של יורובאסקט 2011, ותצטרך להתמודד עם הגרלה לא קלה, כשלטביה משלימה את הבית

נבחרת ישראל בכדורסל תשחק בבית ב' ביורובאסקט 2011 שיתקיים בקיץ, כשחמש הנבחרות שהוגרלו לבית שלה הן סרביה, צרפת, גרמניה, איטליה ולטביה. כך נקבע בהגרלה שהתקיימה הערב (ראשון) בוילנה בירת ליטא, שתארח את הטורניר. אין ספק שמדובר באחת ההגרלות היותר קשות שישראל יכלה לקבל. משחקי הנבחרת ייערכו בעיר הקטנה שילואיי, בה אולם מודרני עם תפוסה של כ-5ף500 מקומות. מאמן הנבחרת אריק שיבק המלווה בנציגי האיגוד, ינסה בשעות הקרובות לסגור מועדים ויריבות למשחקי אימון לקראת הטורניר.

יורובאסקט 2011 יפתח ב-31 לאוגוסט ויינעל ב-18 לספטמבר. שלב הבתים הראשון יכלול ארבעה בתים של שש נבחרות כל אחד, שיפגשו בחמישה ימים עוקבים, כאשר שלוש הנבחרות שיסיימו במקומות 1-3 יעפילו לשלב הבתים השני. השלב השני יכלול שני בתים של שש נבחרות, שיסחבו את התוצאות שלהן מול הנבחרות שעלו איתן מהבית, וישחקו מול שלוש הנבחרות האחרות שהצטרפו. ארבע הנבחרות שיסיימו במקומות 1-4 יעפילו לרבע הגמר, ומשלב רבע הגמר ייערכו המשחקים בשיטת הנוק אאוט. שתי הנבחרות שיסיימו במקומות הראשונים באליפות ישחקו בשנה הבאה במשחקים האולימפיים בלונדון, בנוסף לנבחרת בריטניה שהעפילה אוטומטית.

ישראל תפתח את הטורניר ב-31 לאוגוסט במשחק נגד גרמניה. יום לאחר מכן היא תפגוש את צרפת ו-2 לספטמבר היא תתמודד נגד סרביה, כך ששלושת המשחקים הראשונים שלה יהיו נגד הנבחרות שעל הנייר הן החזקות בבית. אחרי יום מנוחה, תפגוש הנבחרת ב-4 לספטמבר את לטביה ומשחקה האחרון בבית המוקדם יהיה ב-5 לספטמבר נגד איטליה.

המשחקים ייערכו בשש ערים שונות בליטא, ובניגוד לאליפות בפולין צופים במדינה לאולמות מפוצצים. הערים שיארחו הן: עיר הבירה וילנה, שתארח את המשחקים באולם המרכזי שמכיל 11 אלף מקומות, העיר השנייה בגודלה בליטא קובנה, בה מושלמים בימים אלה השיפוצים באולם המרכזי שיכלול 14 אלף מקומות, שילואיי הקטנה, עם אולם מודרני בעל 5,500 מקומות, פנבזיס, העיר החמישית בגודלה בליטא עם אולם חדש בעל 5,600 מקומות, קלאייפדה השוכנת לחוף הים הבלטי, בה אולם שנבנה בימים אלה עם 5,400 מקומות ואליטוס הממוקמת בדרום ליטא, בה גם כן נבנה אולם חדש בעל 5,500 מקומות.

שאר הבתים

נראה כי בית המוות האמיתי יהיה בית מספר 1 בו ישחקו ספרד, טורקיה, ליטא, בריטניה, פולין ועוד נבחרת שתעלה מהמוקדמות. ספרד היא אלופת אירופה המכהנת ואילו טורקיה היא סגנית אלופת העולם. ליטא היא המארחת ותיהנה מקהל תומך שצמא לכדורסל וגם בריטניה יכולה לעשות צרות לכל נבחרת.

יוון שסיימה שלישית ביורובאסקט האחרון תוביל את בית ג' ותשחק נגד קרואטיה, מונטנגרו, מקדוניה, בוסניה ונבחרת מהמוקדמות. מדובר בבית מרתק שבו ישחקו ארבע נבחרות מיוגוסלביה לשעבר, כך שככל הנראה צפויים בו לא מעט מפגשים סוערים על המגרש וביציעים.

עדיין לא ברור אם דייויד בלאט ידריך את נבחרת רוסיה בטורניר הזה, אבל מה שבטוח זה שהנבחרת הזאת זכתה לבית קל יחסית, כשיריבותיה הן סלובניה, בלגיה, גאורגיה, בולגריה ואוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully