וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו ניצחה 95:100 את הלייקרס, 20 נקודות לכספי

הישראלי להט בניצחון הענק של הקינגס על האלופה ותרם גם 8 ריב': "זה נפלא". בריאנט קלע 38 והוא שמיני בין קלעי כל הזמנים

אחרי שבפעמיים הקודמות היא ירדה מנוצחת ואפילו חטפה הפסדים בהפרש דו ספרתי נגד לוס אנג'לס לייקרס, הפעם סקרמנטו הסתדרה היטב עם האלופה וניצחה אותה 95:100. הקינגס, שהגיעו למשחק אחרי ההפסד לשארלוט והשיגו ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים, הראו הרבה אופי בדרך לניצחון החשוב בסטייפלס סנטר.

הלייקרס הגיעו עם מאזן של 11 ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים, אבל זה לא מנע מעמרי כספי וחבריו להשתלט על המשחק ולנצח אותו בדקות האחרונות. עמרי כספי נתן הצגה גדולה והוכיח שהוא לוהט בכל פעם כשפול ווסטפאל נותן לו את הקרדיט המתאים. בצד השני, קובי בריאנט סיים משחק אישי גדול מבחינתו, שכלל 38 נקודות (21 מהן ברבע הראשון), שגם מסדרות לו את המקום השמיני מבין קלעי כל הזמנים כשהוא עוקף את האקים אולג'ואן.

הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה של הקינגס והיה קרוב לסיים עם דאבל דאבל אבל נשאר עם 20 נקודות, שמונה ריבאונדים (שלושה בהתקפה, חמישה בהגנה), שני אסיסטים, חטיפה אחת אבל גם ארבעה איבודי כדור ב-40 דקות. מבחינת אחוזי הקליעה שלו, כספי קלע 5 מ-7 משתיים, 3 מ-7 משלוש ו-1 מ-2 מהעונשין.

סקרמנטו פתחה חזק את המשחק ושמרה על משחק צמוד כאשר הנקודות הראשונות של כספי היו בשלשה חמש דקות מהפתיחה אחרי אסיסט של דמארקוס קאזינס, שהיה הבולט בשורות הקינגס (קלע 27 נקודות וסיים גם עם עשרה ריבאונדים). קובי בריאנט היה הקלעי הכמעט יחיד אצל הלייקרס ברבע הראשון והוריד את האלופה ביתרון 30:33 אחרי 12 דקות.

למאר אודום ושאנון בראון נתנו לקובי עזרה ברבע השני, בעוד קרל לאנדרי נכנס לעניינים אצל הקינגס, שלקראת סיום הרבע נטלו את ההובלה ובריאנט צימק ל-59:55 עד המחצית. הפער גדל בפתיחת הרבע השלישי כשכספי תרם עוד שתי נקודות שהעלו את ההפרש לעשר, וסמואל דלמבר אחרי עוד כמה דקות הכפיל את היתרון כשהוא מנצל דקות חלשות של הלייקרס בהתקפה ופו ג'טר השאיר את הקינגס עם יתרון 71:85 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון חזרנו לקבל משחק צמוד אחרי שפאו גאסול צימק לשלוש (93:90) 2:43 דקות לסיום, אבל אוואנס וכספי הגדילו לשבע. בריאנט הלך לקו והוריד לארבע, כשמכאן הקבוצות הלכו לקו ובסופו של דבר היתרון נשאר אצל הקינגס, שמשיגים את ניצחונם ה-11 העונה לעומת הפסדם ה-14 של הלייקרס.

מעבר לקאזינס וכספי, דלמבר סיים עם 18 נקודות, אוואנס קלע 13 ולאנדרי הוסיף 12 ועשרה ריבאונדים. אצל הלייקרס 38 הנקודות של קובי בריאנט לא הספיקו כאמור לאלופה, שקיבלה ממנו גם שבעה אסיסטים. שאנון בראון קלע 17 ואנדרו ביינום סיים עם 12. פאו גאסול קלע רק תשע והוסיף 11 ריבאונדים.

ג'קסון: "אני חושב שהופתענו"

בסיום השמחה בסקרמנטו כצפוי הייתה גדולה, וכספי היה נרגש. "כמובן שהם הקבוצה הכי טובה בליגה, הם האלופים וזה מרגיש נהדר", אמר הישראלי. "זו דרך נפלאה להשיג את הניצחון הראשון שלנו כאן יחד, וזה נהדר לפתוח כך סדרת משחקים קשה שמחכה לנו. אנחנו מרגישים טוב מאוד". קאזינס הוסיף בסיום: "אני מרגיש כאילו ניצחתי אלוף עכשיו".

מאמן הקינגס פול ווסטפאל הסביר מה הביא לניצחון: "הפתיחה של הרבע השלישי הייתה המפתח למשחק כולו. הכל הלך לנו מצוין. הצלחנו לבנות יתרון גדול והם הצליחו להשיג אותנו. ההתקדמות הגדולה הזו היא חלק מהדברים הטובים שהיו אצלנו מוקדם יותר העונה".

קובי בריאנט תלה את ההפסד במשחק הקבוצתי הרעוע של הלייקרס, ואמר: "לא תפקדנו טוב בהגנה. לא היה תיאום בינינו והרוטציות שלנו היו איטיות ולכן שילמנו על כך. לא היינו חדים מבחינה הגנתית בכלל. אנחנו עדיין עובדים על זה. נצטרך להמשיך לעבוד כדי לשמור על עקביות". פיל ג'קסון הוסיף: "אני חושב שהופתענו. שיחקנו הגנתית ברבע האחרון, אבל זה היה הרבע היחיד שבו עשינו את זה. הגבוהים שלהם לקחו את השחקנים שלנו ונעזרו ביום מצוין של הקבוצה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully