וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא חזרה לפסגה

החבורה של תומר קשטן גברה 1:2 על בת ים וניצלה את הפסד רמת השרון. נס ציונה - ראשון לציון 0:2, ניצחון להפועל הרצליה

זה קרה העונה להפועל כפר סבא, זה קרה להפועל רעננה ואולי עכשיו זה קורה גם לרמת השרון. הקבוצה של מומי זפרן, שדרסה את הליגה הלאומית מאז פתיחת העונה, הפסידה היום (שישי) בפעם השנייה ברציפות, הפעם 1:0 להפועל רעננה במחזור ה-20 בליגה. רמת השרון עדיין מועמדת בכירה לעלייה לליגת העל, אבל המשמעות של ההפסד היא אובדן המקום הראשון להפועל כפר סבא, שניצחה בשבת 0:2 את מכבי בת ים.

מאכזבת נוספת הייתה מכבי הרצליה, ששבוע אחרי הניצחון הגדול על רמת השרון נפרדה ב-1:1 בלבד מעירוני ג'ת מהתחתית. הפועל נצרת עילית ניצחה את הכח עמידר רמת גן 2:3 ומכבי באר שבע גברה על בית"ר שמשון תל אביב 1:2.

בשבת התקיימו משחקים נוספים, נס ציונה גברה 0:2 על הפועל ראשון לציון בדרבי חם ומלא אמוציות, ואילו הפועל הרצליה חזרה מעילוט עם 1:2 דרמטי על מכבי אחי נצרת. המחזור יושלם ביום שני במפגש בין בני לוד לאחווה עראבה.

משחקי שישי

הפועל רעננה - עירוני רמת השרון 0:1

רמת השרון העבירה חודשים ארוכים ללא הפסד עד התבוסה 4:0 למכבי הרצליה בשבוע שעבר, וכעת היא כבר פותחת רצף אחר והרבה פחות מחמיא. שער בודד של אבי צבאג בדקה ה-15 העניק לרעננה ניצחון בית ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות לכבוש מאוחר יותר, אבל הן החמיצו והתוצאה נותרה בעינה. אייל לחמן ושחקניו מצמקים את הפער מהיריבה לשבע נקודות.


מכבי הרצליה - עירוני ג'ת 1:1

אחרי ה-0:4 על רמת השרון בשבוע שעבר, הקבוצה של משה סיני הייתה אמורה לדלג לניצחון קליל על היריבה מהתחתית, אבל שוב איכזבה והיא עדיין רחוקה מאוד מאחד משני המקומות הראשונים. יוסי ג'נאח העלה את ג'ת ליתרון בדקה ה-50 והקבוצה מאום אל פאחם הייתה יכולה לחלום למעט זמן על ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים, אבל הירקלי ג'יפרדזה השווה כעבור 10 דקות וחתם את התוצאה.

מכבי באר שבע - בית"ר שמשון תל אביב 1:2

צמד של עומר מולאי בדקות 45 ו-85 מחק פיגור והעניק לבאר שבע ניצחון רביעי בלבד העונה. בית"ר שמשון, עבורה כבש שלומי דהאן בדקה ה-12, ממשיכה להסתבך גם אחרי פיטוריו של המאמן אריק גילרוביץ'. למזלה, היא עדיין רחוקה מאוד משני המקומות האחרונים בטבלה.


הפועל נצרת עילית - הכח עמידר רמת גן 2:3

נצרת עילית מחקה פיגור פעמיים בדרך לניצחון גדול והורדת הפער מהכח לארבע נקודות בלבד. טל שמעיה (20) ועבד מורג'אן (72) העלו את האורחים ליתרון פעמיים, אמוס קולי (70) ושגיא חייט (80) מחקו את הפיגור וקבעו שוויון, ויהודה זנו (90) העניק לקבוצתו ניצחון יקר.

משחקי שבת

מכבי אחי נצרת - הפועל הרצליה 2:1

אחי נצרת יודעת שלמרות הורדת תשע הנקודות הגעה לפלייאוף האמצעי תהווה הישג ענק, אבל גם לאורחים מהרצליה יש שאיפות להתברג בחלק העליון של הטבלה והניצחון הדביק את השרונים למקום השישי. אחרי מחצית ראשונה מאופסת היה זה אמג'ד סולימן שכבש למארחים בדקה ה-60 וקבע 0:1. כשהיה נראה כי הרצליה תספוג הפסד שני רצוף משחקניו של שמעון הדרי, הגיע שער עצמי של ג'ורג' דאטורו (75), שהשווה ל-1:1 ורגע לפני שהשתיים מחלקות נקודות, אורי אברהם ניצח להרצליה את המשחק בתוספת הזמן.

סקציה נס ציונה - הפועל ראשון לציון 0:2

בדיוק כמו בסיבוב הראשון, דרבי השפלה של הלאומית הלך לנס ציונה, שחלפה על פני יריבתה ועלתה למקום הרביעי. שערים של יוסי אסייג (55) ואלנתן סלמי (65) סידרו את הניצחון היוקרתי לקבוצה של רפי כהן. מנגד, הכתומים נעצרו אחרי שלושה משחקים ללא הפסד והאוהדים, שדרשו בשבועות האחרונים את ראשו של המאמן ניסן יחזקאל, ימשיכו בוודאי במחאה גם אחרי ההפסד בדרבי.

הפועל כפר סבא - מכבי בת ים 1:2

הקבוצהשל תומר קשטן שמעה על התוצאה בשישי, וניצלה אותה עד תום. הניצחון הרביעי ברציפות של הירוקים החזיר אותם לפסגה. שני שערים בתוך שבע דקות של יניב צ'יצ'יאן (37) ועומר פדידה (44) הקפיצו את האוהדים בירוק מול קבוצת התחתית מבת ים, שצימקה משער של יונתן רביבו (88). בת ים ממשיכה להיות שקועה במקום המוביל לפלליאוף התחתון והשלימה משחק 11 ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully