וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שער לאלמוג כהן, נירנברג ניצחה 0:2 את המבורג

ניצחון גדול לקבוצה של הקינג ושער בכורה לישראלי. דורטמונד הביסה 0:3 את וולפסבורג, באיירן ניצחה 1:3 את ברמן

הליגה הגרמנית ממשיכה להיות מסקרנת במיוחד גם אחרי פגרת החורף, על אף שבורוסיה דורטמונד שומרת על פער גדול בפסגה. הערב (שישי) נפתח המחזור השלישי מאז החזרה מהפגרה וה-20 מפתיחת העונה, כשבאייר לברקוזן ניצחה את האנובר 0:2 במשחק צמרת והראתה לה שהדרך להישאר בחלק העליון עוד ארוכה.

המחזור נמשך בשבת עם יום חג לאלמוג כהן, שכבש את שער הבכורה שלו בבונדסליגה ב-0:2 של נירנברג על המבורג. באיירן מינכן, שחזרה מפיגור ל-1:3 על ורדר ברמן, שאלקה הפסידה בבית 1:0 להופנהיים. המוליכה דורטמונד הביסה 0:3 את וולפסבורג. במשחק נוסף הביסה סט. פאולי 0:3 את קלן.

לברקוזן - האנובר 0:2

הקבוצה של יופ היינקס התאוששה סופית מאותו הפסד 3:1 לדורטמונד עם החזרה מפגרת החורף, וניצחה בקלות את הקבוצה הדולקת אחריה כדי להתבסס במקום השני. אגב, מיכאל באלאק, שנפצע בצורה קשה במשחק הראשון בין הקבוצות העונה, חזר הערב לראשונה להרכב של המארחת.

לברקוזן השתלטה על המשחק בשלב מוקדם ואחרי כמה גישושים כבש ארתורו וידאל הצ'יליאני שער יפה, עם בעיטה מהאוויר מ-16 מטרים, לפינה התחתונה של רון-רוברט זימר, 0:1. לברקוזן הכפילה בדקה ה-42, כשהתקפה מסודרת הסתיימה בבישול פנטסטי של גונזאלו קסטרו לסימון רולפס, שהגיח לתוך הרחבה, שבר את קו הנבדל של האנובר, ובנגיעה אחת גילגל פנימה. המחצית השנייה הייתה יותר מאוזנת, אבל התוצאה נשמרה ולברקוזן אספה את שלוש הנקודות.

ורדר ברמן - באיירן מינכן 3:1

הבווארים נפרדו השבוע מקפטן הקבוצה, מארק ואן בומל שעזב למילאן, אבל היום הם יצאו לדרך חדשה עם הקפטן החדש פיליפ לאהם, שהוביל את הדאבליסטית ל-1:2 בחוץ על ורדר ברמן. אריאן רובן, שכבש את שערו השלישי בשלושה משחקים בהם פתח בהרכב ועצמי של מרטסאקר סידרו לבאיירן את הניצחון החשוב, לאחר שבלם ברמן היה זה שהעלה אותה ליתרון.

בדקה ה-47 עלתה ברמן ליתרון כשהגבהה שננגחה אחורה על ידי סבסטיאן פרודל הגיעה דווקא לפר מרטאסקר, שנותר חופשי לחלוטין, השתלט על הכדור כמו חלוץ ובעט נפלא פנימה כדי לקבוע 0:1 לירוקים. הבווארים מצאו את השוויון בדקה ה-65 כשמסירת רוחב של דניאל פראניץ' מצאה את רובן, שהגיע מאחור ובעט בתיאטרליות פנימה את שערו השלישי בשלושה משחקים בהם פתח בהרכב מאז חזר מהפציעה הארוכה. 1:1. בדקה ה-78 הגיע המהפך של באיירן כשמסירת רוחב פגעה דווקא במרטסאקר, ונכנס פנימה, 1:2. השלישי של באיירן הגיע בדקה ה-87 משער של מירוסלאב קלוזה מבישול של תומאס מולר אחרי טעות קשה של טורסטן פרינגס וזה 1:3 לבאיירן. טים ויסה עוד הספיק לקבל כרטיס אדום אחרי עבירה גסה על תומאס מולר.

וולפסבורג - דורטמונד 3:0

המוליכה הגאה של הבונדסליגה זייפה קצת בשבוע שעבר, כשסיימה בתיקו 1:1 ביתי מול שטוטגרט. גם היום היא קיבלה בשורות רעות, כשהתברר ששחקן הקבוצה, שינג'י קגוואה, שנפצע באליפות אסיה שם הוא משחק עם יפן, גמר את העונה. אך גם הבשורות האלה לא הפריעו לה להביס 0:3 את הקבוצה האומללה של סטיב מקלארן, שימיו כמאמן וולפסבורג הולכים ונגמרים.

השער הראשון של הצהובים-שחורים הגיע כבר בדקה השנייה. שאהין הכניס כדור עומק לגצה, שיישר למרכז, שם חיכה לוקאס באריוס שבעט מהאוויר עם הרבה קלאסה פנימה. 0:1 מהיר למוליכה. השער השני של דורטמונד הגיע בדקה ה-40, לאחר שמסירת רוחב של גצה הגיעה לבאריוס שבעט, נבלם אך שאהין גלש לעבר ניסיון ההרחקה של פטר פקאריק וקבע 0:2 באחד השערים היותר מוזרים שנראו העונה בבונדסליגה. בדקה ה-71 המשיכה החגיגה של דורטמונד, כשהגבהה של שאהין מצאה את מאטס הומלס, שנגח פנימה וקבע 0:3 גדול לדורטמונד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שאלקה - הופנהיים 1:0

הקבוצה של פליקס מגאת נמצאת במגמת התאוששות לאחרונה ואפילו השיגה ניצחון 2:3 על נירנברג בגביע באמצע השבוע, אלא שדווקא היום היא חזרה למסלול ההפסדים עם הפסד 1:0 להופנהיים בארינה אאוף שאלקה. איזק וורסה העלה את הופנהיים ליתרון כבר בדקה הרביעית וקבע את תוצאת המשחק.

נירנברג - המבורג 0:2

הקבוצה של דייטר הקינג הייתה בתקופה לא טובה בזמן האחרון, אך הערב היא השיגה ניצחון 0:2 גדול על המבורג. נירנברג עלתה ליתרון בדקה ה-59 בזכות פנדל מוצלח של טימי סימונס לאחר הכשלה של פרנק רוסט על כריסטיאן אייגלר ברחבה. בדקה ה-70 הגיע רגע התהילה של אלמוג כהן, שכבש את שער הבכורה שלו בבונדסליגה מטווח קרוב מאוד, לאחר בישול של סימונס.

משחקים נוספים:

סט. פאולי - קלן 0:3
כבשו לסט. פאולי: צ'רלס טאקי (30 ו-36), פלוריאן ברונס (76, פנדל).

קייזרסלאוטרן - מיינץ 1:0
כבש למיינץ: לואיס הולטבי (23).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully