וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: נבחרת ישראל ניצחה 2:3 את דינמו קייב

השחקנים של פרננדז השיגו ניצחון במשחק שהיה סגור לתקשורת אחרי שמאור בוזגלו כבש צמד (60, 65) ותומר חמד הוסיף (78)

נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן להמשך קמפיין מוקדמות היורו ויכולה אולי לשאוב מעט עידוד מניצחון במשחק הכנה על דינמו קייב 2:3. המשחק שנערך באיצטדיון רמת גן היה סגור לתקשורת ואיפשר ללואיס פרננדז להמשיך ולנסות להתרשם מחלק מהשחקנים שהגיעו למחנה.

רק בעוד כחודשיים תשחק הנבחרת בחוץ נגד לטביה ותנסה להחיות את הסיכויים להעפיל ליורו על אף התוצאות הרעות בחלק הראשון של הקמפיין, אבל היום פרננדז ראה את מאור בוזגלו מוחק יתרון של 0:1 וכובש שני שערים תוך חמש דקות. תומר חמד היה חתום על השער השלישי של הנבחרת לפני שהקבוצה האוקראינית, שמדורגת שנייה לפני המשך העונה, הצליחה לצמק. ב-9 בפברואר תקיים הנבחרת משחק אימון נוסף מול סרביה בבלומפילד.

מהלך המשחק

דקה 15 - גול! כדור קרן של קייב יצר ערבובייה ברחבה הישראלית, ואנדריי ירמולנקו הצליח להשתלט על הכדור ולבעוט פנימה. 0:1 לדינמו קייב.

דקה 24 - ארטם קרבץ פרץ באגף השמאלי, עבר את אושרי רואש והעביר כדור רוחב נהדר לירמולנקו, שבעט חזק למסגרת, אבל סחט הדיפה יפה מאריאל הרוש.

דקה 49 - כדור שנהדף מההגנה האוקראינית הגיע ליואב זיו, שבעט מכ-20 מטרים חזק מהאוויר וסחט הדיפה מאלכסנדר שובקובסקי.

דקה 53 - רומן ארמנקו פרץ באגף ימין והעביר כדור רוחב מצוין לארטם מילבסקי, שמעשרה מטרים בעט חלש לידיו של דודו גורש.

דקה 60 - גול! כדור חופשי של הנבחרת 22 מטרים מהשער נשלח על ידי מאור בוזגלו. הכדור חזר אליו מהחומה, כאשר את הבעיטה השנייה הוא בעט פנימה וקבע 1:1.

דקה 65 - גול! בוזגלו משלים צמד, הפעם בבעיטה חופשית 25 מטר אלכסונית מהשער. 1:2 לנבחרת.

דקה 78 - גול! כדור של אלי דסה על 40 מטרים מצא את תומר חמד, שמול מקסים קובאל לא התבלבל והקפיץ פנימה. 1:3 לנבחרת.

דקה 89 - גול! מגראו שלח את דניס הרמאש באגף שמאל, וזה הוציא את רומן זוזוליה, שמקו 16 המטרים בעט חזק לפינה וקבע את תוצאת המשחק. 2:3 לנבחרת ישראל בסיום

הרכב נבחרת ישראל: אריאל הרוש (דודו גורש 45), יואב זיו (אלי דסה 54), איציק כהן, אושרי רואש (אוראל דגני 56), גל שיש, ביברס נאתכו (גל אלברמן 43), אייל גולסה, ניר ביטון (תומר חמד 49), מאור בוזגלו, עמית בן שושן (דור מלול 30), עומר דמארי (רוברטו קולאוטי 43).

הרכב דינמו קייב: אלכסנדר שובקובסקי (מקסים קובאל 61), לאנדרו אלמיידה (אנדריי נסמאצ'ני 61), אטאנדה יוסוף (בטאו 61), טראס מיכאליק (איבחן קאצ'רידי 61), דנילו סילבה, אוגנין ווקוייביץ' (טיבריו ג'יואנה 61), רומן ארמנקו (דניס הרמאש 61), אנדריי ירמולנקו (אולג גוסייב 61), אנדריי שבצ'נקו (רומן זוזוליה 61), ארטם מילבסקי (גרסון מגראו 61), ארטם קרבץ (אנדראה 61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully