וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם הודחה בחצי גמר גביע הליגה האנגלי

הפטישים כבר הובילו 0:1 מול בירמינגהאם, אך ירדו להגנה, ספגו פעמיים ואת השלישי בהארכה, והפסידו 3:1 לקבוצה של מקליש

ווסטהאם ואברהם גרנט היו קרובים, אפשר לומר ממש הריחו כבר את וומבלי ואת גמר גביע הליגה כשעלו ל-0:1 בסט. אנדרוז על בירמינגהאם. אך הפטישים ירדו להגנה במחצית השנייה, ספגו שני שערים ואחד נוסף בהארכה ואחרי 120 דקות זה 1:3 לבירמינגהאם, שהשלימה ניצחון 3:4 בשני המפגשים (ווסטהאם ניצחה 1:2 באפטון פארק) ועלתה לגמר גביע הליגה מול ארסנל על חשבון הפטישים, שייאלצו להתמקד מעכשיו במאבקי ההישרדות הקשים שעוד מצפים להם ואולי בניסיון להפתיע בגביע האנגלי. גרנט, שחלם על עונה שנייה ברציפות בוומבלי, אחרי שבשנה שעברה הוביל את פורטסמות לגמר הגביע, ינסה לעורר את שחקניו שעברו 120 דקות מתישות.

אברהם גרנט מנג'ר ווסטהאם (ימין) עם אלכס מקליש מנג'ר בירמינגהאם. Michael Regan, GettyImages
העיקר הידידות. גרנט עם מקליש/GettyImages, Michael Regan

ווסטהאם פתחה לא טוב את המשחק וב-20 הדקות הראשונות נתנה לבירמינגהאם את השליטה במשחק. אלא שמאותה הדקה העניינים התהפכו לאחר הזדמנות מסוכנת שייצר קול. הפטישים החזיקו בכדור יותר מהקבוצה הביתית, צברו ביטחון ככל שהדקות חלפו והגיעו גם למספר הזדמנויות מסוכנות כשבדקה ה-31 היא גם באה על שכרה ומצאה את השער לאחר מבצע ובעיטה נפלאים של קרלטון קול. גם בהמשך המחצית התקשו המקומיים להגיע למצבים ונראו מעט לחוצים מול הקהל הביתי שלהם.

במחצית השנייה נראתה רק קבוצה אחת על המגרש, וזו דווקא הייתה בירמינגהאם, ששלטה לחלוטין. אלכס מקליש ביצע חילוף כשניקולה זיגיץ' נכנס והביא עימו את השינוי, כשהפך למטרה המרכזית של כל הכדורים הארוכים של הקבוצה הביתית, שבדקה ה-60 גם מצאה את השוויון בזכות הורדת כדור של הענק הסרבי ובעיטה אדירה של לי בוייר לחיבורים. בדקה ה-79 הצליחה בירמינגהאם להשיג את השוויון שכל כך הגיע לה משער של ג'ונסון. הכחולים המשיכו להיות הרבה יותר טובים גם בהארכה ומצאו את השלישי בדקה ה-94, כשהפעם היה זה גארדנר, ששלח בעיטה נפלאה לפינה ואת בירמינגהאם למפגש מול ארסנל בגמר גביע הליגה.

מהלך המשחק

דקה 10: בירמינגהאם שלטה בדקות הראשונות, אך ההזדמנות הראשונה הגיעה דווקא בצד השני. נובל חילץ והכניס מסירת עומק להיינס, שבעט לא מספיק טוב ופוסטר הדף.

דקה 20: נובל מסר כדור עומק לקול, שחדר פנימה ויישר למרכז, אך רידג'וול הרחיק.

דקה 31: גול! הוצאת חוץ של ווסטהאם עברה בין שני מגני בירמינגהאם. הכדור הגיע לקול, שבעט טיל לחיבורים. 0:1 לווסטהאם.

דקה 35: בירמינגהאם קיבלה הזדמנות בבעיטה חופשית, אך לארסון בעט לא מספיק חזק וגרין קלט.

דקה 53: זיגיץ' הוריד על החזה כדור ארוך, גארדנר שיחרר טיל מ-20 מטר, אך הכדור פגע בקורה.

דקה 60: גול! זיגיץ' הוריד קרן לעברו של בוייר, שבעט טיל לחיבורים וקבע 1:1.

דקה 70: ווסטהאם בבונקר. פרגוסון הגיע ראשון לכדור שחזר מהגנת הפטישים ובעט חזק מאוד, אך גרין הדף.

דקה 78: קרן של בירמינגהאם מצאה את ג'רום, שנגח מצוין, גרין הדף לקרן.

דקה 79: גול! עוד קרן של בירמינגהאם מסוכנת, הפעם במיוחד. הכדור הגיע לראשו של ג'ונסון, שנגח נפלא פנימה. 1:2 לבירמינגהאם.

דקה 81: ג'רום קיבל מסירת עומק ונותר לבד מול גרין, אך בעט ישר על גופו.

דקה 90: גארנר הגיע ראשון לכדור תועה ובעט מצוין, גרין הדף בקושי והכדור פגש את הקורה. הרבה מזל לווסטהאם.

דקה 94: גול! איבוד כדור של ווסטהאם הגיע לגארדנר, שמ-20 מטר בעט מדויק פנימה. 1:3 לבירמינגהאם.

דקה 115: קרן של ווסטהאם הגיעה לקול, שבעט לא רע, אך פוסטר קלט.

דקה 117: מרפי נותר לבד מול גרין, אך בעט לא מספיק טוב והשוער הדף לקרן.

הרכב בירמינגהאם: בן פוסטר, רוג'ר ג'ונסון, סטיבן קאר, ליאם רידג'וול, מרטין ייראנק, בארי פרגוסון, לי בוייר, סבסטיאן לארסון (ז'אן בוסג'ור, 101), קרייג גארדנר (דייויד מרפי, 101), קמרון ג'רום, מאט דרבישייר (ניקולה זיגיץ', 46).

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, ווין ברידג', מאתיו אפסון, ג'ונתן ספקטור (בני מקארתי, 106), ג'וליאן פובר, ג'יימס תומקינס, סקוט פארקר, לואיס בואה מורטה (גארי אוניל, 84), מארק נובל, קרלטון קול, זאבון היינס (קיירון דיאר, 71).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ליברפול - פולהאם 0:1

תגידו מזל טוב גדול לקני דלגליש, שחגג סוף סוף את ניצחון הבית הראשון שלו בקדנציה השניה על הקווים באנפילד. הרדז לא הרשימו יתר על המידה במשחק ההשלמה של הפרמיירליג, אך הניצחון החשוב עזר להם לטפס למקום השביעי בטבלה. דלגליש ביצע שינוי אחד בלבד בהרכב שניצח את וולבס כאשר סטיבן ג'רארד חזר להרכב במקום לוקאס לייבה, וליברפול פתחה היטב.

האדומים הגיעו להזדמנות מצוינת בדקה השישית, אך שריקה מוטעית לנבדל מנעה מפרננדו טורס לקבוע 0:1. פולהאם החלה להיכנס למשחק לאט לאט, ואף רשמה מספר הזדמנויות אך לא הצליחה להכניע את פפה ריינה. ואז הגיעה הדקה ה-52, ואיתה קיבלנו הכרעה. הקוטג'רס איבדו כדור, טורס ניצל זאת כדי לבעוט מקצה הרחבה, הכדור נהדף על ידי ברדה הנגלנד לקורה, ומשם הגיע לג'ון פיינטסיל. זוכרים? ובכן, מגן מכבי והפועל תל אביב לשעבר קיבל שלוש הזדמנויות להרחיק את הכדור מכלל סכנה, אך כשל, החליק ולבסוף דחק בטעות את הכדור לשערו הוא, בדרך לשער עצמי אומלל. פולהאם לחצה בחיפושה אחר השוויון, כך יכולת טובה של ריינה מנעה מהם את התענוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully