וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "טבז עושה מה שהוא רוצה אצל הערבים"

מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר שוב מספק פנינים בראיון שבו מספר כי הכוכב של מנצ'סטר סיטי זוכה ליחס מפנק מהבעלים

דייגו מראדונה ממשיך לבחוש במה שקורה בביצה הספורטיבית, ועדיין מחכה כנראה להצעה האטרקטיבית שתגרום לו לחזור לאמן. בינתיים התראיין כוכב העבר בתחנת טלוויזיה בארגנטינה וחשף כמה פרטים מעניינים. בין השאר הוא סיפר כי קרלוס טבז מקבל מה שהוא רוצה במנצ'סטר סיטי, והוא עצמו סירב להצעה לאמן את פולהאם.

"קרליטוס מדהים", פתח מראדונה. "הוא עושה מה שהוא רוצה עם הערבים האלה, אתה יודע. הוא אומר להם: 'אני רוצה ללכת לבואנוס איירס', והם אומרים לו: 'לא, קרליטוס, תישאר כאן. אנחנו ניתן לך עוד כסף', והוא מקבל את הכסף".

כאמור, לאחרונה חשף מראדונה כי קבוצה מהפרמייר ליג הביעה עניין בשירותיו, אבל לא ציין במי מדובר. כעת הוא חושף: "פנו אליי כמה קבוצות מאז שהסתיים המונדיאל. למשל, אמרו לי שפולהאם מעוניינת בי, אבל לא רציתי לדבר איתם מכיוון שהיה להם מאמן שעבד בקבוצה. למדתי משהו בחיים שלי - אם אתה רוצה שיכבדו אותך, אתה צריך לכבד בעצמך".

את המסקנה של מראדונה, כבר הבנתם בטח: "אני לא אדבר עם אף קבוצה אם יש לה כבר מנג'ר. זה נכון שנסעתי לראות את פולהאם משחקת נגד מנצ'סטר סיטי בנובמבר. דיברתי שם עם רוברטו מאנצ'יני ואז ביקשתי לראות את מארק יוז. אמרתי לו: 'שמע מארק. הגעתי לכאן מכיוון שרציתי לראות מה קורה עם קרליטוס, לא בגלל שרציתי לברר לגבי פולהאם. תאמין לי. אני לא רוצה את התפקיד שלך בכלל. לא מעניין אולתי אם מוחמד אל פייד רצה אותי, אני לא אדבר איתו או עם אף אחד אחר אם יש להם מאמן'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully