וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מוריניו הוא המאמן הכי טוב"

מאמן ברצלונה עושה כבוד ליריבו וצינן את ההתלהבות לאחר הניצחון ה-14 ברצף: "הפער מריאל לא משמעותי בשלב זה"

הדהירה הבלתי נגמרת של ברצלונה בליגה הספרדית נמשכה אמש (שבת) כשהקבוצה הקטאלנית הביסה בקאמפ נואו, במסגרת המחזור ה-20 את ראסינג סנטאנדר 0:3. בארסה השיגה ניצחון 14 ברציפות ושברה בכך את שיא המועדון. הפער של בארסה מריאל מדריד גדל לפי שעה לשבע נקודות, כאשר הבלאנקוס יערכו היום (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט 5+ ו-5HD) את משחקם בסנטיאגו ברנבאו מול מאיורקה וינסו להחזיר אותו לארבע.

חרף הניצחון ושבירת השיא, פפ גווארדיולה לא נסחף בגלי ההתלהבות. "אני חושב שריאל קבוצה טובה מאוד, תמיד היא הייתה קבוצה טובה. יש להם את המאמן הכי טוב שיש", אמר גווארדיולה ואולי שלח חצי עקיצה. "אני משער שהם ינצחו את מאיורקה והם יקזזו את הפער מאיתנו לארבע נקודות. מוריניו הוא מאמן טוב מאוד. הוא בחור חכם מאוד ויש לו הרבה מאוד מוטיבציה.

"חמש, שש או שבע נקודות זה לא פער משמעותי בזמן הזה של העונה", המשיך גווארדיולה בניסיונות ההרדמה שלו. "הליגה תוכרע במחזורי הסיום". בהתייחסו למשחק ספציפית אמר המאמן: "היה קר והיה לשחקנים קשה להיכנס למשחק. בכל זאת, אני סבור שהם נתנו הופעה טובה".

לואיס פיגו, שחקנה לשעבר של ברצלונה וריאל מדריד וכיום אחד המנהלים של אינטר, נדרש שוב למעבר ההיסטורי שעשה מבארסה לריאל, ואמר: "זה היה קל. ריאל הגישה לי הצעה טובה יותר, אז עברתי. מה שכן, היה קשה לשחק בקאמפ נואו עם הלחץ של 90 אלף אוהדים שתמכו בי בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully