וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו מרגיש מבודד במדריד"

בספרד מדווחים כי מאמן ריאל סובל מחיכוכים רבים עם ההנהלה, מאוכזב מחוסר ההיענות לבקשותיו וצפוי לעזוב כבר בקיץ

"אס" הספרדי מדווח כי ז'וזה מוריניו עלול לעזוב את ריאל מדריד כבר ביוני הקרוב. על אף שזה היה חלומו הגדול לאמן את ריאל, מוריניו לא מרוצה מהנעשה בקבוצה, ועל פי הדיווחים, ישנם לא מעט חיכוכים בינו לבין ההנהלה.

לטענת "אס", המתיחות בינו לבין המנהל המקצועי חורחה ולדאנו החלה בקיץ, כשמוריניו דרש חלוץ לסגל, והעלה את השמות של אדווין דז'קו ושל פרננדו טורס. ההנהלה סירבה בטענה שאין תקציב לרכש כל כך יקר, וגם שאר השמות שהציע מוריניו (הוגו אלמיידה, אמאורי, מריו גומז) נדחו.

בימים האחרונים המתח במדריד עולה לגבהים חדשים. גם אחרי פציעתו של היגואין ההנהלה לא ממהרת להחתים חלוץ, ולדעתו של מוריניו שחקן כמו יורנטה לא מוחתם בגלל שיקולים פוליטיים. כזכור, אחרי התיקו באלמריה נשאל חורחה ולדאנו אם הוא מתכוון לצרף "מספר 9" חדש לריאל. "ה-9 שאני מכיר ישב על הספסל", ענה ולדאנו בעוקצנות, כשהוא מדבר על בנזמה כמובן, שזוכה להגנה של פלורנטינו פרז ושל ולדאנו. ולדאנו טעו ש"בנזמה סובל מחוסר צדק, הוא נשפט על כל נגיעה שלו בכדור".

מוריניו טען שהוא דיבר על הצורך בחלוץ כבר בנובמבר, ומאז לא העלה שוב את הנושא. "אני לא זה ששולח הודעות דרך התקשורת", אמר אתמול מוריניו, "אני חושב עם הראש שלי, אני כבר זקן מדי כדי לשלוח מסרים בעיתון". המסרים המתוסכלים האלה אינם מקריים. על פי הדיווחים, מוריניו מרגיש מבודד במדריד, הוא מרגיש שהדרישות שלו נופלות על אוזניים ערלות, שנעשות הדלפות לעיתונים במטרה להכפיש אותו, וגם העובדה שהבלם פפה לא זוכה להארכת חוזה, על אף שמוריניו הצהיר כי הוא מצפה שזה יקרה, פוגעת במאמן.

מוריניו אף חש שהוא לא זוכה לתמיכה בתלונות שלו כלפי השופטים, ואולי זו הסיבה שאתמול ריאל הביעה מחאה רשמית על היחס למאמן שלה. לאו דווקא כדי להביע מסר להתאחדות, אלא בעיקר כדי להרגיע את המאמן.

מוריניו, כידוע, אוהב שיש לו שליטה מלאה כל הנעשה בקבוצה מבחינה מקצועית, ועל הרקע הזה כבר עזב את צ'לסי בעבר. יחסיו עם ולדאנו, כפי שמוגדרים בספרד, הם קרים, אך דווקא בקרב השחקנים ושאר הצוות המקצועי מוריניו חש תמיכה.

"הוא נשאר", מבטיח איקר קסיאס לדיווחים, "הכוונה שלו היא להישאר תקופה ארוכה, אני אומר את זה בוודאות כקפטן הקבוצה. יש פה קבוצה צעירה, והוא מסתכל לטווח הארוך".

אתמול נפגשה הנהלת ריאל, ודנה במצב של מוריניו. כרגע הדירקטורים לא נבהלים מההצהרות של מוריניו. "אנחנו שמחים איתו, הוא עושה עבודה מצוינת", אמר אחד מהם, "חיפשנו אדם עם חשיבה עצמאית, וזה מה שקיבלנו".

כמו כן, מוריניו מנסה להרגיע את האוהדים על מצבה המקצועי של הקבוצה. "בשלושת המשחקים האחרונים, היריבה הבקיעה ראשונה, אבל לא הפסדנו", אומר המאמן, "הייתי יותר מודאג אם לא היינו מצליחים להגיב".

גונזאלו היגואין משוכנע שהוא יוכל לחזור ולשחק בריאל מדריד עוד לפני תום העונה. חלוצה הארגנטינאי של ריאל חזר היום (חמישי) לבירה הספרדית משיקגו, שם עבר ניתוח בגב התחתון. ,כמעט כל הכאב מהרגל שהפריע לי לשחק נעלם, וכעת אני כבר חושב על החזרה שלי למגרשים. אני די בטוח בכך שאוכל לחזור לשחק עוד לפני שתסתיים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully