וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון ממשיכה לצלול

האלופה רשמה הפסד שלישי ברציפות עם 69:57 להפועל ראשל"צ. רמלה ניצחה בפעם ה-12 ברציפות עם 62:86 בנתניה

המחזור ה-14 בליגת העל לנשים נערך הערב (שני), ובמוקד עמד הפסדה השלישי ברציפות של אלקטרה רמת השרון. האלופה המידרדרת המשיכה ביכולת המאכזבת שלה עם הפסד 69:57 להפועל ראשון לציון, שהגיעה גם היא למשחק אחרי שני הפסדים רצופים. הראשל"ציות נטלו את היוזמה מן הפתיחה והוליכו 7:24 בסיום הרבע הראשון, ושחקניותיה של אורנה אוסטפלד לא הצליחו למחוק את הפיגור עד הסיום. דניאל מקריי קלעה 19 נקודות וקטפה 11 ריבאונדים למנצחות, שאנטיי בלאק הובילה את רמת השרון עם 17 נקודות.

המוליכה אליצור רמלה שוב לא התרשמה מהצרות של יריבתה הגדולה והשיגה ניצחון 12 ברציפות עם 62:86 מרשים על אליצור נתניה בחוץ. השחקניות של עדן ענבר מחקו פיגור דו ספרתי ברבע הראשון וחזרו לשוויון 36:36 בהפסקה, לפני שטנישה רייט (19 נקודות) וקיה ווהן (16 נקודות) הפכו את הקערה וניצלו את הקריסה של המקומיות כדי לברוח לניצחון קליל ולהגדיל את הפער בפסגה.

מכבי רמת חן ניצלה את המעידה התורנית של רמת השרון כשרשמה מצידה ניצחון שלישי ברציפות עם 68:88 בחוץ על אליצור ראשון לציון, שביסס אותה במקום השני. במחצית עוד עמד יתרונן של האורחות על 35:40 בלבד, אבל רבע שלישי גדול הכריע את המשחק.

גם בנות השרון המשיכה בתנופה עם ניצחון רביעי ברציפות, הפעם 72:86 על אליצור חולון. מכבי אשדוד זכתה להיות זו שמטיילת מול הפועל תל אביב עם 55:93.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully