וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הג'טס הוא גבוה, הג'טס הוא ירוק

17.1.2011 / 2:46

ניו יורק הממה את הפטריוטס עם 21:28 בדרך לפיטסבורג בגמר ה-AFC. שיקגו בגמר ה-NFC אחרי 24:35 על סיאטל

שיקגו - סיאטל 24:35

המפגש הראשון של הערב והשלישי של סוף השבוע היה עייף ונטול מתח כמעט מפתיחתו, כשהתוצאה הסופית מעט מטעה - הברס הובילו לכל אורך המחצית השניה ביתרון של שלוש החזקות כדור או יותר. קצת יותר משלוש דקות לאחר הבעיטה הראשונה איבדו הסיהוקס את הטייט אנד ג'ון קרלסון, שסבל מפציעה בראשו ופונה לבית החולים. מעט לאחר מכן חברו ג'יי קאטלר והטייט אנד של שיקגו גרג אולסן לטאצ'דאון של 58 יארד, וכבר במצב של 0:7 היה די ברור שהעונה של סיאטל תסתיים כבר כאן, במאזן שלילי.

ג'יי קאטלר והברס עלו מוכנים לתנאי מזג האוויר הקשים בסולג'רספילד פארק - יותר מחמש מעלות מתחת לאפס, שלג ומשטח קפוא. הסיהוקס, מצידם, לא רק שאיבדו את קרלסון, אלא גם נכנעו להגנת הברס המצוינת, ובמיוחד לקו האחורי, ששיתק במשך יותר משלושה רבעים את מייק ויליאמס והתופסים של הסיהוקס. כשסיאטל נכנסה סופסוף לאנדזון, בתחילת הרבע הרביעי, המשחק כבר היה גמור.

קאטלר התעלל בסיהוקס באוויר אבל גם על הקרקע. הוא מסר ל-275 יארד ב-15 מ-27 עם שני טאצ'דאונים, והוסיף חמש גיחות שהניבו 46 יארד ועוד צמד. אחת מהן הגיעה עשר דקות להפסקה, קבעה 0:21 וסגרה את ההתמודדות הרבה לפני סיומה. מכאן, כבר אפשר היה להכין את הכרטיסים למשחק הבא. והמשחק הבא הוא נגד גרין ביי, בעוד שבוע באותו מקום. בטוח שיהיה מבדר.

באשר לסיאטל, היא יכולה לסמן וי על עונה מוצלחת, כביכול - היא עלתה לפלייאוף, עברה שלב ועדיין נותרה במאזן לא מחמיא של 9:8. מאט האסלבק נפרד מעונת 2010 עם 258 יארד ושלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לוויליאמס שרשם 15 יארד בלבד.

ניו אינגלנד - ניו יורק ג'טס 28:21

הקריירה הקצרה של מארק סאנצ'ז כללה עד הלילה שני משחקים רעים וטאצ'דאון אחד בפוקסבורו.

ובכן - המאזן הזה השתנה. לחלוטין. סאנצ'ז שילש את מאזן הטאצ'דאונים שלו במגרש של הפטריוטס, ויחד עם תצוגה הירואית של ההגנה, הג'טס ניצחו 21:28 והעפילו לגמר ה-AFC בפיטסבורג, שם יתמודדו בלילה שבין ראשון לשני הבא עם הסטילרס על הזכות לעלות לסופרבול.

איפה נתחיל? אולי לפני המשחק, בגילוי של "פוקס ספורט", לפיו הפטריוטס ניסו בשבוע 2 להכשיל את אחד משחקני הג'טס על הקווים ממש כפי שעשה מאמן הכושר של הג'טס סאל אלוסי מול מיאמי לפני חודש. זה היה רק החץ האחרון בלוחמה הפסיכולוגית נגד ניו אינגלנד. אחר כך, כשהמשחק החל, לטום בריידי והפטריוטס כבר לא הייתה תשובה לרקס ריאן והג'טס.

ריאן ומתאם ההתקפה שלו בריאן שוטנהיימר הכינו את קבוצתם באופן יוצא מהכלל למשחק. ה-3:45 המשפיל מה-6 בדצמבר נשכח כלא היה, הג'טס באו לשחק ולא ריחמו. הם הפילו את בריידי חמש פעמים, הראו הרבה אומץ והקרבה והעיפו את הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר ב-AFC, ממש כמו מקבילתה מה-NFC.

כשדייויד האריס חטף בפתיחה את בריידי, זה היה סימן לבאות. האריס כמעט הגיע לאנדזון ונעצר על ידי אלג'י קראמפלר. הג'טס לא עשו מזה נקודות לבסוף, אבל נתנו הצהרה. אחר כך, בפיגור 3:0, ההצהרה הזו תורגמה לנקודות, כשלדניאן טומלינסון תפס מסירה של סאנצ'ז ונכנס לאנדזון - 3:7. המהלך של המחצית נרשם סמוך להפסקה. הפטריוטס לא הצליחו לזייף בעיטת הרחקה, הג'טס קיבלו את הכדור עמוק בחלק המגרש שלהם ובריילון אדוארדס קיבל כדור מסאנצ'ז, סחב אתו שני מגנים וחדר לאנדזון - 3:14.

זה נראה היה כמו משחק של הג'טס, כשבריידי והפטריוטס לא תפקדו. בסוף הם הצליחו לעשות את זה, עם מסירה של בריידי לאלג'י קראמפלר והמרה טובה של סמי מוריס לשתי נקודות - 11:14. אבל האופוריה לא נמשכה זמן רב. סטרייק של סאנצ'ז לג'ריקו קוצ'רי ל-58 יארד סידר עמדה נוחה לסילונים, סאנצ'ז מסר לסנטוניו הולמס והתופס, שלפני שנתיים ניצח סופרבול לפיטסבורג, עשה זאת בתפיסה וירטואוזית גם הפעם - 11:21. ניו אינגלנד ניסתה להמשיך לצעוד, אבל בריידי אכל יותר מדי שעון ולא הצליח למסור קדימה, אולי בשל פציעת מרפק שספג קודם לכן. הפטריוטס הסתפקו בשער שדה, ניסו למסור לאונסייד וכשלו, שון גרין זרה מלח על הפצעים עם טאצ'דאון שהעלה ל-14:28. לטאצ'דאון המסיים של הפטריוטס לא הייתה משמעות והג'טס, חברים - בגמר ה-AFC!

מספרים: ג'טס - סאנצ'ז סיים עם 194 יארד ושלושה טאצ'דאונים ב-16 מ-25. קוצ'רי תפס ל-96 יארד וגרין הגיח ל-76. שון אליס הפיל את בריידי פעמיים. פטריוטס - בריידי עם 299 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד ב-24 מ-38, רוב גרונקובסקי תפס ארבעה כדורים ל-65 יארד ובנג'ארוויס גרין אליס רשם 43 יארד בתשע גיחות.

* חדשות מהליגה: רוב ריאן, ששימש מתאם ההגנה של קליבלנד, יגיע לדאלאס ויהיה מתאם ההגנה של ג'ייסון גארט. מאמן אוקלנד בעונה החולפת טום קייבל נקנס בסך של 120 אלף דולר לאורך עונת 2010 על ידי הבעלים אל דייויס. הוא הגיש תביעה לבוררות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully