וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קבוצות הצמרת סוגרות על מילאן

שער אדיר של זלאטן לא הספיק לרוסונרי, שיתרונם צומק לארבע נקודות אחרי 1:1 בלצ'ה. ניצחונות ללאציו, רומא ויובנטוס

בזמן שאינטר מתאוששת מאז החליף לאונרדו את רפא בניטז, שאר קבוצות הצמרת לא רוצות לראות את הנראזורי חולפים על פניהם בטבלה והיום (ראשון) השיגו שלוש מהן ניצחונות דחוקים וחשובים. לאציו השתוותה לנאפולי במקום השני בזכות 0:1 ביתי על סמפדוריה משער של ליבור קוזאק בדקה ה-84. היריבה העירונית רומא חיכתה עד לדקה ה-89, אז שער עצמי העניק לה ניצחון 0:1 בחוץ על צ'זנה. יובנטוס החמישית הכריעה את המשחק שלה מול בארי בדקה ה-79, כשאלברטו אקווילאני עשה 1:2. כל זה הלחיץ את מילאן, שנעלה את המחזור וסיימה ב-1:1 עם לצ'ה למרות שער מדהים של זלאטן איברהימוביץ'. יתרונה בפסגה כרגע רק ארבע נקודות.

לצ'ה - מילאן 1:1

לחוצה מהניצחונות של מרבית קבוצות הצמרת הרודפות אחריה, התארחה מילאן במגרשה של לצ'ה, משם יצאה בפעם האחרונה עם שלוש נקודות בינואר 2002, וגילתה כי החיים ב-2011 לא פשוטים בכלל. הרוסונרי הגיעו אחרי ה-4:4 המטורף מול אודינזה, והפעם דווקא התקשו לייצר מצבים, כשבמחצית הראשונה שתי הקבוצות לא בעטו כדור אחד למסגרת.

בדקה ה-49 בעטה מילאן בפעם הראשונה למסגרת, ואיזו בעיטה זו הייתה. אלסנדרו נסטה שלח מסירה ארוכה קדימה לעברו של זלאטן איברהימוביץ', שהשתלט על הכדור מול שני שחקני הגנה של לצ'ה ובעט בשמאל כדור קשתי אדיר מ-25 מטרים שנחת בחיבורים, מעל ידיו המושטות של אנטוניו רוסאטי. השליטה של מילאן נמשכה גם לאחר השער, אבל לצ'ה ידעה לענות לקראת הסיום. רובן אוליברה האורוגוואי, שחקן יובנטוס לשעבר, התחמק מהשמירה של נסטה ומצא את הרשת. מילאן מאבדת נקודות יקרות.

לאציו - סמפדוריה 0:1

אחרי שלא ניצחה את סמפדוריה בארבעת מפגשי הליגה האחרונים ביניהן, לאציו קיוותה שהעונה הטובה והאווירה הביתית באולימפיקו יסייעו לדלג על פני המשוכה הקשה. סמפ לא עשתה הנחות ואילצה את אדי רג'ה לשלוף קלף מנצח מהספסל. לאציו ניסתה בעיקר עם בעיטות מרחוק של הרנאנס הברזילאי, אבל ג'אנלוקה קורצ'י, שוער רומא לשעבר, החזיק את האורחים במשחק. בדקה ה-77 שלח רג'ה למגרש את ליבור קוזאק, ואחרי שבע דקות הצ'כי הצעיר המשיך לרשת בנגיחה הגבהה של כריסטיאן לדסמה כדי להכניס את לאציו לשנת 2011.

צ'זנה - רומא 1:0

הג'אלורוסי לא רצו להישאר מאחור בזמן ששאר קבוצות הצמרת חזרו לאסוף נקודות, ונאלצו להמתין עד לדקה ה-89 כדי לנשום לרווחה עם שלוש נקודות חשובות שלקחו מצ'זנה. פרנצ'סקו טוטי ומירקו ווצ'יניץ' בעיקר החמיצו והשאירו את קלאודיו ראניירי מתוסכל על הספסל, עד שדקה לפני הסיום הארגנטינאי מקסימיליאנו פלגרינו כבש לשערו הוא. המארחת, שצברה שבע מתוך תשע הנקודות האפשריות בשלושת המחזורים האחרונים, הציגה משחק הגנתי ושילמה על כך ברגעי ההכרעה. רומא רק שתי נקודות מהמקום השני.

יובנטוס - בארי 1:2

ג'אנלואיג'י בופון פתח בין הקורות במשחק ליגה לראשונה מאז מאי 2010, והיה שותף לחזרתה (הקשה) של יובנטוס לתלם אחרי התבוסות הכואבות מול פארמה ונאפולי. בתחילת העונה הפתיעה בארי עם ניצחון 0:1 על הגברת הזקנה, אבל שחקניו של ג'יג'י דל נרי היו מוכנים לכל תרחיש. אלסנדרו דל פיירו, שלא כבש שער במשך חודשיים, סובב כדור חופשי נפלא מעל החומה ועשה 0:1 בדקה ה-43.

ביובה, שסובלת מפציעות רבות ואיבדה גם את הרכש הטרי לוקה טוני, ערך הופעת בכורה בהרכב ניקולו ג'אנטי בן ה-19, אך גם הרעננות שלו לא עזרה מול שער השוויון של גרגרלי רודולף. החלוץ ההונגרי, שרק לפני מספר ימים הגיע בהשאלה מגנואה, נהנה מבישול מצוין של אדגר אלברז בדקה ה-57 וחגג שער חשוב כבר בבכורה. יובה הגבירה את הלחץ כדי להשיג את הניצחון, ובדקה ה-79 היה זה אלברטו אקווילאני שירה כדור חד שהכניע את ז'אן פרנסואה ז'ילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קליארי - פאלרמו 1:3

דרבי האיים הסתיים בניצחון מרשים של הקבוצה מסרדיניה, שמנעה מיריבתה לחדור אל שש הראשונות והנחילה לה הפסד ראשון בששת המשחקים האחרונים. קליארי עלתה ליתרון בדקה ה-23 משער של אלסנדרו מאטרי המצוין, אם כי הוא היה בנבדל בתחילת המהלך והשער צריך היה להיפסל. שער עצמי של אנטוניו נוצ'רינו בדקה ה-47 הכפיל את יתרונה של המארחת, חאבייר פסטורה צימק שלוש דקות לאחר מכן עם בעיטה חדה לרשת, אבל דוידה ביונדיני סגר עניין עבור קליארי בדקה ה-54.

משחקים נוספים:

גנואה - אודינזה 4:2
לגנואה: עומאר מילאנטו (45), מתיאה דסטרו (58). לאודינזה: פאבלו ארמרו (27), אנטוניו די נטאלה (56), אלכסיס סאנצ'ז (69), חרמן דניס (90)

ברשיה - פארמה 0:2
לברשיה: פרנצ'סקו בגה (45), אלסנדרו דיאמנטי (88)

קטאניה - קייבו 1:1
לקטאניה: מקסי לופז (29 בפנדל), סרג'יו פליסייר (65)

(עדכון ראשון: 17:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully