וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': סטטוס קוו בדרום, צמרת הצפון לוהטת

הפועל ירושלים, קרית מלאכי ונתיבות השיגו ניצחונות חוץ חשובים. ניצחון גם ליפו. צפון: עפולה חילצה נקודה מול טבריה

המחזור ה-15 בליגה א' התקיים היום (שישי) בשני המחוזות ועמד בסימן סטטוס קוו: בדרום, המוליכות השיגו ניצחונות והפער בצמרת נשמר. המוליכה, הפועל ירושלים השיגה ניצחון ליגה עשירי ברציפות כשגברה 0:1 בחוץ על שמשון בני טייבה. יקי ויצמן כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה החמישית.

השנייה, קרית מלאכי, נותרה במרחק שתי נקודות לאחר ניצחון חוץ 0:1 על הפועל ערד. שער הניצחון נכבש על ידי אורן בן לוי בדקה ה-44. הצעל השלישית בחבורת הצמרת, עירוני נתיבות, השיגה גם היא ניצחון חוץ של 0:1 במגרשה של השקמה/רמת חן. איציק פרץ כבש לחבורהשל סתיו אלימלך בדקה ה-39.

מכבי קביליו יפו השיגה ניצחון שני ברציפות, 1:2 בבית על האחרונה בטבלה, הפועל נחלת יהודה. אביעד צוברי כבש שער יתרון מפתיע לאורחים בדקה ה-43, אך יפו הפכה הודות לפנדל מדויק של מתי אברהם (67) ושער ניצחון של שימי ביטון שמונה דקות לסיום. ניצחון חוץ חשוב השיגה גם החמישית בני אילת, שניצחה בכפר יונה 1:2. אבי מלכה (31) ועידו אליהו (74) כבשו לאילת. חן חג'ג' השווה זמנית (60).

משחקים נוספים:

צפרירים חולון - עמישב פתח תקוה 0:0

מכבי קרית גת - הפועל מרמורק 0:1
לקרית גת: נסים בן דוד (28)

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה 3:1
לכפר שלם: חן לוי (62). ליבנה: נתנאל בן אבו (11, 56), אורי קרגולה (45)

צפון: אסי גלבוע וקרית אתא מתקרבות

גם בצפון סטטוס קוו, אבל מסוג אחר. המוליכה מכבי אום אל פאחם שמטה נקודות חשובות כשסיימה בתיקו 0:0 בדרבי מול מ.ס אום אל פאחם, אלא שהשנייה הפועל עפולה לא ניצלה את המתנה. הגלאקטיקוס של הצפון השלימו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון כשנפרדו ב-1:1 ביתי מעירוני טבריה. רן גוזלן העלה את האורחים ליתרון (77), וחיים סילבס הוותיק הציל נקודה לעפולה דקה לסיום.

השלישית אסי גלבוע התקרבה למוליכות עם 0:2 בחוץ על מכבי כפר קנא. יניב דרעי (5) וכפיר דר (58) כבשו. עירוני קרית אתא, שתפגוש את הפועל תל אביב בגביע, כבר רביעית אחרי ניצחון חוץ 0:1 על מ.ס כרמיאל צפת. אילן טל הבלתי נגמר כבש בדקה ה-28. הצמרת בצפון לוהטת כשחמש נקודות בלבד מפרידות בין המוליכה לחמישית.

משחקים נוספים:

מכבי צור שלום - הפועל דליית אל כרמל 1:4
לצור שלום: יוסי וענונו (30, 81), אלירן אלקובי (76), שלומי אסור (90). לדליה: איחסן חלבי (20)

מכבי טמרה - הפועל חדרה 2:2
לטמרה: נתן שקורי (1 בפנדל), ווג'די אבו יונס (55). לחדרה: ליאור היילה (10), אמיר עליסאת (36 - עצמי)

מכבי כפר קרע - אחי עכו 1:2
לכפר קרע: אחמד גליון (37), גדעון אדגו (86 בפנדל). לעכו: הלאל חלאיילה (42)

רמות מנשה - הפועל כפר קנא 2:4
לרמות מנשה: חיים קימה (45), שגיא חייט (58), נמרוד ברניר (81), סאלח עבדאללה (89 - עצמי). לכפר קנא: באסם ארמלי (34), נידאל טהא (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully