וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ת"א הביסה את נהריה 67:107

מוליכת הטבלה הכתה ללא רחם בקבוצה של שאול אייזנברג ונותרה מושלמת בפסגה. אסברי קלע 20, איתן ואוטר 16 כ"א

הליגה הלאומית בכדורסל הגיעה הערב (שבת) לנקודת רתיחה דווקא במשחק שהפגיש את הראשונה בטבלה, הפועל תל אביב, עם האחרונה, עירוני נהריה. על הפרקט, כצפוי, הפערים היו ניכרים: מוליכת הטבלה המצוינת של שרון אברהמי מחצה את הקבוצה החלשה של רועי אייזנברג 67:107 ונותרה מושלמת. אלא שהסיפור האמיתי במשחק לא ממש התרחש על הפרקט גרידא, שכן הפועל תל אביב השיגה סוג של נקמה במי שהפך לאחת הדמויות השנואות בתולדות המועדון, שאול אייזנברג.

יו"ר הקבוצה לשעבר ומי שעמד בראשה כשהיא פחות או יותר התפרקה לגמרי, קיבל הערב קבלת פנים "חמה" בהדר יוסף, כאשר מאות אוהדים אדומים קיללו אותו למשך מרבית המשחק. יתרה מזאת, באיגוד הכדורסל החליטו להקצות למשחק הערב שלושה שופטים, ואייזנברג עצמו זכה לשמירה צמודה מצד כוחות האבטחה באולם. בסופו של דבר העניינים עברו פחות או יותר בשלום, ואולי זו הנקודה לשוב בחזרה לכדורסל.

כצפוי, האדומים ברחו כבר ברבע הראשון, דרך אדריאן אוטר ובריאן אוסברי הנפלאים, כשגם מתן נאור תרם את שלו ובמהרה עלתה הפועל תל אביב ליתרון דו-ספרתי. בפתיחת הרבע השני צמח היתרון האדום ל-24 נקודות, ומיותר לציין שמשם והלאה זה רק נעשה גרוע יותר עבור נהריה המסכנה, שהתנחמה אך ורק בשריקה לסיום. אוסברי הוביל את המנצחים עם 20 נקודות ב-100 אחוז מהשדה, אוטר וגל איתן הוסיפו 16 כ"א, ונאור סיים עם 15, 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. האדומים קלעו ב-80 אחוז ל-2 (!) הערב. בנהריה היה ג'רון רוברטס הוותיק היחיד שקלע בספרות כפולות (19).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully