וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: פדרמן כועס על דייויד בלאט

13.1.2011 / 18:07

הבעלים של מכבי ת"א מתוסכל מבלאט שבחר להשאיר את הנדריקס בקבוצה, למרות ההבנות שישוחרר עם החתמת מצ'באן

אחד הדברים שמאפיינים את מכבי תל אביב של העונה הנוכחית, מלבד ההצלחה של המועדון בארץ ובאירופה, הוא השקט היחסי ששורר במערכת. הצהובים בנו סגל לא זוהר במיוחד, אך נראה שהקבוצה מצליחה להתחבר ולהציג יכולת מרשימה. אלא שבימים האחרונים עולים קולות אחרים וכעס של אחד הבעלים על המאמן עקב התנהגותו בנוגע להישארותו של ריצ'ארד הנדריקס. כזכור, הקבוצה ניסתה במשך תקופה ארוכה לשחרר את הנדריקס, או להשאילו לקבוצה אחרת, במטרה להביא חיזוק, שבסופו של דבר התגלה כמילאן מצ'באן.

הסרבי הגיע לבסוף, אך הנדריקס כידוע נשאר במועדון, מגובה בתמיכתו של בלאט, שאף הגדיל את הדקות שלו לאחרונה, ככל הנראה במטרה להפעיל לחץ תקשורתי על ההנהלה להשאירו. הישארותו של הנדריקס בקבוצה לוותה בלא מעט חילוקי דעות בהנהלה, ומסתבר כי לא מעט משקעים נותרו סביב הפרשה. בגזרתו של דייויד פדרמן קיים כעס רב על התנהלותו של המאמן דייויד בלאט. כפי שפורסם ב"וואלה! ספורט", כבר לפני מספר שבועות- עוד לפני סיכומו של מילאן מצ'באן בקבוצה- הובהר לבלאט כי צירופו של מצ'באן מותנה בכך שישוחרר הנדריקס, אולם למרות ההבנות החל בלאט להפעיל לחצים בכדי להשאיר את השחקן בקבוצה.

בנוסף לעלויות הגבוהות, העמדה בה משחק הנדריקס היא העמוסה ביותר בקבוצה, ופוגעת לדעת גורמים בקבוצה ברוטציה. פדרמן אמנם ערך פגישה עם המאמן דייויד בלאט ביום שבת, במהלכה שוחחו על סוגיית הנדריקס ובה הוסכם סופית על הישארותו, אולם התעקשותו של בלאט בנושא גרמה ללא מעט אכזבה וכעס בגזרתו של הבעלים כנגד המאמן. יש לציין כי פדרמן היה המוביל בין ראשי מכבי שעשה רבות להחתמתו של דייויד בלאט בקבוצה, כך שניתן להבין את מורת-הרוח של הבעלים מהתעקשותו של המאמן לא לשחרר את השחקן.

ממועדון מכבי תל אביב נמסר: "זה ממש לא נכון. אין בכך אמת. ההחלטה של ההנהלה התקבלה פה אחד ועל דעת כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully