וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב ח': הפועל פתח תקוה תארח את מכבי תל אביב

ההגרלה זימנה ארבעה מפגשים על טהרת קבוצות ליגת העל. מכבי חיפה תתארח בכפר סבא, הפועל תל אביב בקרית אתא

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

16 קבוצות ליגת על הוגרלו הערב (רביעי) בסיבוב ח' של גביע המדינה יחד עם 16 קבוצות הליגות הנמוכות שהעפילו מהסיבובים המוקדמים. ההגרלה קבעה ארבעה מפגשים על טהרת קבוצות ליגת העל כשבמוקד, הפועל פתח תקוה תארח את מכבי תל אביב והפועל רמת גן את בית"ר ירושלים. מחזיקת הגביע, הפועל תל אביב, תתארח אצל עירוני קרית אתא מליגה א'. מכבי חיפה תתארח אצל הפועל כפר סבא מהלאומית. נציגת ליגה ב' מכבי דליית אל כרמל תתארח אצל הפועל חיפה. המשחקים ייערכו בראשון ובשני בפברואר בשיטת נוקאאוט.

רשימת המשחקים:

הפועל חיפה - מכבי דליית אל כרמל (ב')
הפועל אשקלון - עירוני בת ים
עירוני קרית אתא (א') - הפועל תל אביב
הפועל כפר סבא - מכבי חיפה
הפועל רמת גן - בית"ר ירושלים
מכבי הרצליה - מכבי טמרה (א')
הכח עמידר ר"ג - הפועל רעננה
הפועל ראשון לציון - בני סכנין
מכבי נתניה - בני יהודה
הפועל ירושלים (א') - מכבי באר שבע
הפועל עכו - עירוני ג'ת
סקציה נס ציונה - עירוני נתיבות (א')
הפועל פתח תקוה - מכבי תל אביב
הפועל עפולה (א') - הפועל באר שבע
עירוני קרית שמונה - מכבי אחי נצרת
מכבי פתח תקוה - מ.ס אשדוד

לוזון: "ההגרלה טובה להתאחדות בכדורגל"

יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון היה מלא חיוכים אחרי ההגרלה: "אני חושב שזו הגרלה טובה להתאחדות לכדורגל. לא רציתי שארבע הגדולות ישחקו אחת נגד השנייה, כי אנחנו רוצים לפחות שתיים מבין הארבע בחצי הגמר כדי שיהיה רמת גן מלא. זו הגרלה טובה גם כי זה מבטיח שתהיה לפחות סינדרלה אחת גם בשלב הבא".

מוטי איווניר, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, התייחס למפגש הצפוי לו מול הפועל פתח תקוה: "גביע זה גביע ואין לעולם משחקים קלים. הגביע גם מבטל הרבה פעמים הפרשים בין הליגות השונות ועל אחת כמה וכמה כשאתה מגריל קבוצה מהליגה שלך. מכבי תל אביב הוא מועדון השואף לזכות בכל תואר אפשרי וגם גביע המדינה הוא מטרה".

מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר הגיב להגרלה הקשה שקיבלה קבוצתו: "מכבי תל אביב זה משחק לא קל. אולי המומנטום שהם נמצאים בו ישחק לטובתנו. בגביע כל משחק הוא לגופו".

גם בני יהודה תשחק מול יריבה מליגת העל, כשתתארח אצל מכבי נתניה בשחזור של רבע גמר גביע הטוטו. המנכ"ל משה דמאיו הגיב: "נשתדל לעשות יותר מאשר בגביע הטוטו. לא פשוט, זה משחק קשה מאוד בנתניה. מי שרוצה לזכות בגביע צריך לעבור גם משחקים קשים". חן עזרא, קשרה של נתניה, אמר: "הגרלה לא קלה, אנחנו משחקים בבית שלנו ובאים רק לנצח".

הפועל תל אביב תצא למסע להגנה על התואר במשחק חוץ מול עירוני קרית אתא מליגה א'. איתי שכטר התייחס למשחק ואמר: "מתחילים במסע להגן על התואר. יש עוד דרך ארוכה, וגם אם על הנייר לא מדובר בהגרלה הכי קשה, כל משחק קובע ונצטרך להיות במיטבנו".

מכבי חיפה תתמודד שנה שנייה ברציפות מול הפועל כפר סבא, הפעם במשחק חוץ. יניב קטן: "כפר סבא של העונה היא קבוצת צמרת בליגה הלאומית, קבוצה בהחלט טובה. אנחנו נעשה הכל כדי לעבור לשלב הבא, אבל זה לא יהיה קל".

בית"ר ירושלים המדשדשת תנסה לשכוח מהצרות בליגה כשתתארח אצל הפועל רמת גן, והמאמן אורי מלמיליאן אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "הגביע זה הדובדבן שלנו אבל עד למשחק הגביע יש לנו עוד הרבה עבודה בליגה ולכן מוקדם מאוד לדבר כבר עכשיו על המשחק הזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully