וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אין לי את כל התשובות, צריך לעשות חושבים"

מאמן ירושלים ביכה את ההפסד 64:58 לברק נתניה וההדחה מהגביע: "ההרגשה לא פשוטה". אלפסי: "עשינו היסטוריה"

הפועל ירושלים רשמה הערב (ראשון) שפל נוסף בעונת 2010/11. אחרי שכבר הודחו מאירופה וספגו חמישה הפסדי ליגה, סיימו היום האדומים את חלקם גם בגביע המדינה לאחר שהפסידו 64:58 לברק נתניה במלחה. הקבוצה המוכשרת ועמוסת הכוכבים שבנה עודד קטש בקיץ ממש לא עומדת בציפיות שהיו ממנה עד כה, ונותרה לה רק מטרה אחת העונה - לנסות לסכות באליפות. בירושלים שררה אכזבה קשה מההדחה, ובקבוצה אף רמזו כי לא מן הנמנע שישחררו שחקן או שניים בעתיד.

מצד שני, צריך לזכור שיש גם צד מנצח ושהוא ראוי למחמאות. נתניה, שגם בשנה שעברה הדיחה את ירושלים במלחה, ממש לא דומה בינתיים לקבוצה שהייתה שם בעונה שעברה, אך גם כך היא מצליחה לעמוד ביעדים שלה עד כה.

קטש: "דברים לא עובדים לנו"

מאמן ירושלים עודד קטש אמר בסיום: "זה ממש לא היה התכנון, ואין ספק שבשני המקרים (אירופה וגביע) נכשלנו. אני לא יכול להאשים את השחקנים שלא רצו. יש כמה דברים שלא עובדים, כמובן בכל מה שקשור לפצועים, אבל חייבים לחשוב ולבדוק מה הדברים שלא עובדים ומה אפשר לעשות כדי לשפר את זה. זה לא מגיע למועדון ולקהל. ההרגשה לא פשוטה כי אכזבנו את הקהל.

"במחצית הראשונה שיחקנו ממש ממש רע, במחצית השנייה קצת השתפרנו אבל במשחקים מהסוג הזה זה מגיע למצב שזה נופל על פוזישן אחד או על מזל. דברים לא עובדים לנו מכל מיני סיבות. ברור שהשם הפועל ירושלים מחייב מתחילת העונה, אבל קורים דברים בדרך. לא צריך לחפש שום דבר, אנחנו לא מסתירים שום דבר. יש כמה נקודות מקצועיות שאולי אנחנו פשוט לא מספיק טובים בהם. יש לנו הרבה דברים לשפר ולהיראות הרבה יותר טוב. לכולנו קשה העניין הזה.

"אין לי תשובות לתת, זה דברים שצריך לחשוב עליהם. אין לי את כל התשובות ויש דברים שאני לא המחליט הבלעדי. עם אותו סגל נראנו הרבה יותר טוב, אבל משהו קרה לביטחון. לא השגנו את המטרות שלנו עד עכשיו וצריך לעשות חושבים. צריך להיראות יותר טוב כי השם מחייב ובשביל האוהדים. אני יודע למה הביאו אותי ואני יודע מה אני רוצה להשיג, אבל אני גם יודע שדברים לוקחים זמן. אני הראשון שהייתי רוצה נצחנות, אבל אני גם יודע שלקבוצה הזאת יש בסיס טוב".

ברנר: "בנינו סוג של מסורת"

המאמן המנצח אריק אלפסי אמר בסיום: "הקבוצה היתה במשבר גדול. ידענו לקום מהקרשים. זאת חבורה של גברים. לא היו לנו אימונים השבוע והשחקנים דיברו ביניהם. ההגנה הביאה את הניצחון. שמרנו אותם על 58 נקודות, שמרנו מדהים. במשחק מול בני השרון היה נראה כאילו אף אחד לא רצה לשחק. עשינו היסטוריה, שנה שניה אנחנו בחצי גמר הגביע ומנצחים במלחה. כמו שהמזל שלנו הולך נקבל את מכבי תל אביב בחצי הגמר, זה ברור לי, אבל אנחנו שם ואנחנו צריכים להוציא את הקבוצה מהתחתית בליגה".

"מלחה עושה טוב לקבוצה שלנו. אני חושב שהשחקנים עשו צעד אחד קדימה. שחקנים עלו היום עם שרירים תפוסים כדי לנצח. אנחנו עם סגל טוב, יכולים להמשיך לנצח. הליגה לא ברחה לנו וזה צריך להתחיל כבר במשחק הקרוב. לא שמרנו הגנה כזאת באף משחק, ידעתי שאם נעצור אותם בהגנה הלחץ יעבור אליהם. אני לא רוצה להתייחס לירושלים, יש לה מאמן מצוין שייתן תשובות. תוכנית המשחק שלי הייתה להישאר במשחק צמוד ולהעביר את הלחץ אליהם".

רכז הקבוצה שמוליק ברנר הוסיף: "יש לנו איזה סוג של מסורת, אבל המשחק הזה חשוב לנו בהרבה רמות. אני הרבה לילות לא ישן וחושב הרבה על הקבוצה ומה אפשר לעשות כדי לנצח וזה ניצחון גדול בשבילנו. הייתה שיחה של שעה וחמישים דקות לפני המשחק בין השחקנים וזה לא קסם. אני רוצה להקדיש את המשחק לאשתי שיש לה שנה לא קלה בעיקר בגללי, ולבנים שלי, לבן שלי יש מחר ברית. אני מקווה שהלילה אני אשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully