וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הביסה 0:3 את יובנטוס

שלושער של קבאני הוביל את הקבוצה של מצאני למקום השני. מילאן ואודינזה נפרדו ב-4:4 מדהים, 1:2 לאינטר בקטאניה

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית סיפק היום (ראשון) לא רק תוצאות מפתיעות, לא רק משחקים משוגעים, אלא בעיקר הרבה דרמה ואיכות שהעניקו הנאה גדולה לחובבי הכדורגל. במשחק הכי סוער נפרדו מילאן ואודינזה בתיקו 4:4 מטורף, כשהמילאנזים חוזרים מפיגור 3:1 ומצילים נקודה מתוקה וכמובן שהם עדיין בראש הטבלה.

למזלם של הרוסונרי השנייה בטבלה לאציו מעדה באולימפיקו מול לצ'ה החלשה, כשהפסידה 2:1. ללא ספק התוצאה המפתיעה של המחזור. האלופה הלחוצה אינטר ומאמנה החדש לאונרדו יצאו למשחק חוץ בסיציליה נגד קטאניה, ולמרות יכולת חלשה במחצית הראשונה ופיגור 0:1, הם יצאו עם שלוש נקודות בזכות צמד של קמביאסו, שקבע 1:2 לנראזורי.

המחזור נפתח במשחק מסקרן בו אירחה סמפדוריה את רומא. הג'אלורוסי הוליכו 0:1, אולם סמפדוריה נהנתה מהרחקתו של ז'וליו סרג'יו וניצחה לבסוף 1:2, כשהיא מרחיקה את קלאודיו ראניירי ושחקניו מהצמרת ומשאירה את רצף הניצחונות שלהם על שלושה.

במשחק המרכזי שנעל את המחזור הביסה נאפולי את יובנטוס 0:3 משלושער של אדינסון קבאני המצוין וצימקה את הפער מהפסגה לארבע נקודות בלבד.

נאפולי - יובנטוס 0:3

רק ביום חמישי ספגו הזברות תבוסת 4:1 משפילה בבית לפארמה. שלושה ימים חלפו והבינאקונרי שוב מושפלים. יובנטוס חטפה הערב הפסד 3:0 לנאפולי, סגרה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום החמישי בליגה עם 31 נקודות, תשע פחות ממילאן המוליכה. הקבוצה של וולטר מצארי, שנהנתה משלושער של אדינסון קבאני (כולם בנגיחות), ניצלה את איבוד הנקודות של שתי המוליכות, עקפה את לאציו בטבלה וצימקה את הפער מהרוסונרי לארבע נקודות בלבד.

החגיגה של קבאני ונאפולי התחילה בדקה ה-20, כשהגבהה של כריסטיאן מאג'יו מצאה את החלוץ, שנגח פנימה וקבע 0:1. שש דקות בלבד חלפו והחלוץ האורוגוואי מצא את השני שלו. הפעם היה זה אנדראה דוסנה שהגביה ומצא את קבאני, שנגח את השני שלו ושל נאפולי. השער השלישי של קבאני הגיע בדקה ה-53 כשהחלוץ צלל ונגח ממש מגובה הדשא לרשת אחרי מסירה של מארק האמשיק. בסיום זה 0:3 גדול לנאפולי, שחזרה לנצח אחרי ההפסד 3:1 לאינטר במחזור האחרון.

סמפדוריה - רומא 1:2

הג'אלורוסי קיוו להמשיך במומנטום החיובי ולרשום באיצטדיון לואיג'י פראריס ניצחון ליגה רביעי ברציפות שיצמיד אותם לצמרת, אבל המארחים מגנואה עצרו אותם. בדקה ה-17 עלו הרומאים ל-0:1 בזכות מבצע אישי נהדר של מירקו ווצ'יניץ', שחתך פנימה לרחבה והרשית. רומא, עם פרנצ'סקו טוטי ודניאלה דה רוסי על הספסל, המשיכה לתקוף, אבל החמצות של מרקו בוריילו מנעו ממנה להגדיל את ההפרש עד למחצית.

סמפדוריה, שטרם נוצחה העונה בביתה בליגה, עלתה חדורת מוטיבציה לחצי השני, ובאה על שכרה בדקה ה-55 כששוער רומא ז'וליו סרג'יו הכשיל את אנג'לו פאלומבו והורחק בכרטיס אדום. דוני נכנס לשער, אבל לא היה לו סיכוי מול הפצצה שבעט ניקולה פו?צי, שהשווה ל-1:1 מהנקודה הלבנה.

מאמן סמפדוריה דומניקו די קרלו הכניס את פדריקו מאקדה כדי להוסיף מחץ להתקפה, אבל החלוץ הצעיר החמיץ את המסגרת כשנגח החוצה מחמישה מטרים בדקה ה-81. אבל שתי דקות אחר כך, בדקה ה-83, סמפדוריה השלימה את המהפך. מאקדה ניסה להשתלט על כדור שהוגבה לעברו והוכשל, שחקני סמפ טענו לפנדל, חואן לא הרחיק בזמן, וסטפנו גוברטי בעט מקרוב פנימה, 1:2 לסמפדוריה. העצבים נסקו, סמפדוריה רצתה לשמור על הנקודות בכל מחיר ובדקות 88 ו-90 איבדה בכרטיס אדום את סטפנו לוקיני ודניאלה גסטלדלו, אבל זה לא מנע ממנה לחגוג ניצחון בסיום.

מילאן - אודינזה 4:4

כצפוי, מילאן שלטה למן הפתיחה אבל זלאטן איברהימוביץ' ואלשנדרה פאטו לא היו חדים מול שער האורחים. יכולת טובה של מרקו אמליה בשער מילאן מנעה מהאורחים לכבוש, אבל בדקה ה-35 גם ידו הייתה קצרה מלהושיע. גוקאן אינלר בעט מחוץ לרחבה, הכדור ניתז מהקורה הישר אל אנטוניו די נטאלה, שבעט חד פנימה וקבע 0:1 לאודינזה. השער העיר את מילאן, שהחלה לתקוף ורגע לפני השריקה למחצית מצא איברהימוביץ' את פאטו חופשי במרכז הרחבה, והברזילאי בעט פנימה, 1:1.

מילאן פתחה בסערה את המחצית השנייה, ובעיטה אדירה של רוביניו בדקה ה-50 כמעט סחטה זינוק נפלא מסמיר הנדנוביץ'. אבל בדקה ה-53 האוויר יצא מריאותיה של מילאן, לאחר שאלכסיס סאנצ'ז הסתנן לרחבת הרוסונרי ונגח מקרוב את ה-1:2 המפתיע לזכות אודינזה. מילאן ניסתה להשוות, אבל אודינזה הייתה פשוט נהדרת בהגנה, ודי נטאלה היה כביר בהתקפה, כשלקח כדור בדקה ה-67, חדר לרחבה ובעט שטוח לפינה הרחוקה כדי להמם את סן סירו עם 1:3. שריקות הבוז כלפי אלגרי ושחקניו נשמעו היטב.

בדקה ה-78 מילאן חזרה לעניינים עם שער עצמי של מהאדי בנאטיה, שנגח לשערו הוא וקבע 2:3. בדקה ה-82 היציעים בסן סירו געשו. פריצה סוחפת של אנטוניו קסאנו גרמה לכך שהכדור יגיע לפאטו, שבעט ממרכז הרחבה פנימה וקבע 3:3. גמור? ממש לא. די נטאלה ניצל את העורף הדליל של מילאן, מסר לחרמן דניס, והארגנטינאי בעט באלגנטיות פנימה וקבע 3:4 לאודינזה בדקה ה-88. זהו? לא. מה לא? לא! זלאטןהיתל בהגנת האורחים ובתוספת הזמן כבש משישה מטרים וקבע 4:4 פנתיאוני. משחק ע-נ-ק, ובשוך הסערה שתי הקבוצות חילקו את הנקודות.

קטאניה - אינטר 2:1

אלופת איטליה ואירופה הייתה חלשה בדקות הפתיחה, הניעה כדור בקצב אטי והתקשתה לאיים על שער המארחים, שלמזלה מיעטו לתקוף ונראו אנמיים אף הם. הנראזורי הציגו כדורגל מרושל, לא מדויק, כשדייגו מיליטו וסמואל אטו נראים אבודים בחוד. גם במחצית השנייה אינטר הייתה חלשה ונענשה בדקה ה-71 כשאלחנדרו גומז כבש לזכות הסיציליאנים בבעיטה אדירה לרשת העליונה, וקבע 0:1 למארחים. אבל רק ארבע דקות החזיק היתרון, ובדקה ה-74 אסטבן קמביאסו השווה ל-1:1 לאחר שקיבל כדור עומק ברחבה ובעט שטוח לפינה. קטאניה טרם התאוששה מהשוויון וקמביאסו הנחית עליה שער נוסף. מייקון הרים מצד ימין והארגנטינאי נגח לפינה וקבע 1:2 לנראזורי.

לאציו - לצ'ה 2:1

קבוצת התחתית של לואיג'י דה קאניו התגלתה כיריב עיקש כבר למן הפתיחה, והתקפת לאציו עם הרנאנס וזאראטה לא מצאה את המסגרת. המארחים נענשו בדקה ה-39 כששער עצמי של פרננדו נסטור העלה את לצ'ה ל-0:1, תוצאה שנשמרה עד להפסקה. לאציו לא אמרה נואש וכבר בדקה ה-47 חזרה לעניינים עם שער של סטפנו מאורי, שקבע 1:1. אבל לצ'ה שוב הדהימה את האולימפיקו, כשבדקה ה-74 האורוגוואי קרלוס גרוסמולר קבע 1:2 לאורחים.

פיורנטינה - ברשיה 2:3

הוויולה מסובכים עמוק בתחתית, ורשמו ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקיהם האחרונים. הלחץ בפירנצה נסק בדקה ה-38 בעקבות שערו של אלסנדרו דיאמנטי, שקבע 0:1 לברשיה. הלחץ השפיע על פיורנטינה, וברשיה ניצלה זאת כדי לנעוץ מסמר נוסף בארון עם שער של קורדובה בדקה ה-45, שקבע 0:2 לאורחים מהצפון במחצית. אבל הויולה הוכיחו אופי אדיר במחצית השנייה והיממו את ברשיה בקאמבק מהסרטים. אלברטו ג'ילארדינו פתח את מסכת השערים בדקה ה-72 כשצימק ל-2:1, מריו אלברטו סנטנה השווה בדקה ה-86 ל-2:2 והמהפף הושלם בדקה ה-88 משער של אדם ליאיץ'. שלוש הנקודות נשארו בפירנצה, הותחתית קצת התרחקה.

משחקים נוספים:

בארי - בולוניה 2:0
פארמה - קליארי 2:1
צ'זנה - גנואה 0:0
קייבו - פאלרמו 0:0

עדכון ראשון: 17:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully