וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: מונאקו ואוקזר הודחו על ידי קבוצות חובבים

סנסציות בסיבוב 1/32: מונאקו הפסידה 3:2 בפנדלים לשאמברי מהליגה החמישית, אוקזר 2:1 לווסקהל. גם סנט אטיין כבר בחוץ

הליגה הצרפתית תחזור לפעילות רק בשבוע הבא, אבל הערב (שבת) החל סיבוב 1/32 בגביע, הראשון בו משתתפות הקבוצות הבכירות, והוא כבר סיפק כמה הפתעות. שאמברי מהליגה החמישית, שידועה בעיקר בקבוצת הכדוריד שלה, גררה את מונאקו לדו קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות, וניצחה אותה 2:3 כדי לחולל סנסציה אדירה. דניאל ניקולאי, ז'אן ז'אק גוסו וסבסטיאן פויגרנייה היו המחמיצים של מונאקו.

אוקזר, ששיחקה העונה בליגת האלופות, הלכה בדרכה של מונאקו והפסידה 2:1 לווסקהל מהליגה החמישית. גרגורי דבושי, אחיו של מתיו מליל, הוביל את ווסקהל עם שער ובישול לדויד קוליבאלי, שמחקו יתרון של אוקזר משעל של אדאמה קוליבאלי. גם טולוז נפרדה מחלום הגביע מוקדם מהצפוי, אחרי שהפסידה בבית 2:1 לפריס FC מהליגה השלישית. יוסוף טורה וסטפן ונסאן כבשו לקבוצה הקטנה מהבירה, פודה מנסארה רק צימק.

גם סנט אטיין הופתעה עם הפסד ביתי 2:0 לקלרמון פוט מהליגה השנייה, ומונפלייה הצטרפה אליה עם הפסד 1:0 לריימס מליגת המשנה. ליון הזיעה בדרך ל-0:1 קטן בחוץ על קאן, ואילו פאריס סן ז'רמן חגגה עם 1:5 גדול על לאנס.

ארל-אביניון, נועלת טבלת הליגה הבכירה, הפסידה בפנדלים 4:2 לסדאן מהליגה השנייה, אחרי 1:1 בתום 120 הדקות. ניס נמנעה מגורל דומה, אחרי 5:6 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות) מול קרטיל מהליגה השלישית. השוער הוותיק ליונל לטיזי היה כוכב המשחק, כשעצר שתי בעיטות בדו קרב מהנקודה הלבנה.

ליל דווקא טיילה לשלב הבא עם 1:3 על פורבש החובבנית. אדן הזארד (35), אורליין שג'ו (48) וז'רביניו (73) הבקיעו לזכות מוליכת הליגה הצרפתית, כשפורבש צימקה עם פנדל בתוספת הזמן. בורדו חזרה מפיגור מוקדם כדי לנצח 1:3 את רואן, משערים של אנתוני מודסט (29) ושיק דיאבאטה (48 ו-81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully