וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במכבי תל אביב מושפלת בגביע הטוטו

מערכת וואלה! ספורט

5.1.2011 / 22:18

יממה אחרי פיטוריו של נמני, הצהובים ביישו את עצמם והודחו בחצי הגמר נגד מכבי פ"ת. בן חיים, סנסוני וגבאי (צמד) כבשו

ספורט 5

מכבי תל אביב? הערב (רביעי) נראה שלא נשאר הרבה מהשם הגדול הזה. יום אחד בלבד לאחר שהמנג'ר, הסמל ויקיר האוהדים, אבי נמני, פוטר על ידי הבעלים מיטש גולדהאר, ספגו הצהובים תבוסה משפילה של 4:1 ממכבי פתח תקוה בחצי גמר גביע הטוטו וסיימה את דרכה במפעל בצורה הכי מביכה שיש. זו לא רק התבוסה, אלא בעיקר אובדן הכבוד של שחקני הקבוצה. 11 השחקנים ששיחקו הערב וחמשת המחליפים נראו חסרי חשק ואומללים, בעיקר כשלקראת הסיום שחקניו של פרדי דוד עשו להם משולשים לקול קריאות האולה של אוהדי פתח תקוה וכנראה גם חלק מהקהל הצהוב.

דימיטאר רנגלוב שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם ג'יבריל סידיבה. ברני ארדוב
נראו חסרי חשק ועצבניים. סידיבה ורנגלוב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הוכיחה הערב שוב שלמאמן הבא שלה, יהיה האיש אשר יהיה, מחכה עבודה רבה. הקבוצה נראית מבולבלת, לא מסודרת וחסרת כל קשר בין ההגנה, הקישור וההתקפה. הצהובים אמנם עלו ליתרון בדקה השישית, אך גם זה היה ממהלך אישי של רנגלוב. בכל 90 הדקות הערב הקבוצה לא ייצרה אפילו מהלך קבוצתי ראוי אחד, ולמעשה המשיכה באופן ישיר את תצוגת הנפל מקרית אליעזר. בעיה נוספת שתתגלגל לפתחו של המאמן הבא זו הבעיה החברתית. אמנם קל להפוך את האריס מדוניאנין לשעיר לעזאזל ולהוציא אותו מהסגל בגלל בעיות משמעת, אבל נראה שהבעיה היא הרבה יותר רחבה ממנו.

ג'יבריל סידיבה, שהורחק היום אחרי שתי עבירות מכוערות במיוחד, נראה עצבני במיוחד, כשרוברטו קולאוטי כבר כמה שבועות נראה זועם ורותח מכעס באופן קבוע. גם רנגלוב, על אף השער שכבש, משחק בעיקר לבד וגם השחקנים הישראלים נראים לא מחוברים בכלל כשדוגמה לכך ניתנה בוויכוח בין לירן שטראובר למאור בוזגלו במהלך המשחק. נראה שמכבי תל אביב חייבת מאמן שבעיקר יידע לנער את השחקנים ולתת להם בראש.

מצד שני, מה עוד אפשר לומר על מכבי פתח תקוה? הקבוצה, שבמשך שנים מוכיחה פעם אחר פעם שהיא יודעת להעניש ובגדול כל קבוצה שמעט מגמגמת, עשתה זאת שוב הערב. השחקנים של פרדי דוד לא הציגו משחק גדול, אפילו די רחוק מזה, אבל עשתה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר בזכות התעלויות של שחקנים מוכשרים כמו טל בן חיים, דני פרדה ודובב גבאי, שכרגע טובים בהרבה מכל הכוכבים שעלו למיטש גולדהאר מיליונים בקיץ האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מהלך המשחק

דקה 6: גול! מלול הסתבך עם הכדור, מגמאדוב הרחיק עד רנגלוב, שבעט מ-22 מטר חזק פנימה. גם ללבקוביץ' יש חלק בשער. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 17: בן חיים בעט חזק מחוץ לרחבה, אך שטראובר הדף מצוין.

דקה 31: גול! גנון מסר לפרדה, שהכניס מסירה בין שניים לבן חיים, החלוץ עבר בקלות את שטראובר וגילגל פנימה. 1:1.

דקה 35: אירוע חריג נרשם במשחק כשהשופט מנשה משיח מתח את השריר והוחלף על ידי השופט הרביעי דניאל בר נתן.

דקה 45: מלול מסר לעטר, שהכניס עומק לרנגלוב שבעט אך נבלם על ידי לבקוביץ'.

דקה 50: רנגלוב פרץ עם הכדור ובעט חזק, אך לא מספיק מדויק וזה עבר סמוך לקורה.

דקה 53: גול! זנדברג העביר כדור רוחב, שטראובר הדף אך רק עד סנסוני, שבעט נפלא פנימה. 1:2 למכבי פתח תקוה. אגב, סנסוני הכניע את שטראובר גם בליגה.

דקה 65: גול! גבאי, שנכנס בדיוק 15 שניות לפני כן, קיבל מסירת עומק והכניע בקלות את שטראובר. 1:3 למכבי פתח תקוה.

דקה 82: גול! הגבהה של סנסוני מצאה את גבאי חופשי לגמרי והאחרון בעט מקרוב פנימה כדי להגדיל את ההשפלה של הצהובים. 1:4 למכבי פתח תקוה.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן (מאור בוזגלו, 55), סאבו פאביצ'ביץ' (אבי סטרול, 60), ניבאלדו, רוני גפני, ג'יבריל סידיבה (הורחק, 68), דור מלול (גל אלברמן, 73), מאור חלבי, יובל אבידור (רוברטו קולאוטי, 69), דימיטאר רנגלוב, אלירן עטר (האריס מדוניאנין, 73).

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; חגי גולדנברג, מורד מגמאדוב (ניצן דמארי, 58), ג'ו ביזארה, קובי גנון; יוסי אופיר (מרואן קבהא, 84), סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג (דובב גבאי, 65), דני פרדה; טל בן חיים (נבוישה מרינקוביץ', 59), עומר גולן (אלירן דנין, 80).

אוהד מכבי תל אביב מקפל שלט. ברני ארדוב
נותר רק לקפל את השלט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully