וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לוי הובא למנוחות. "זה בלתי נתפס"

5.1.2011 / 17:03

מאות אנשים השתתפו בהלוויתו של הכדורסלן שנפטר במהלך אימון. בקבוצתו צפויים לשנות את השם למכבי "איתי" באר יעקב

מאות אנשים ליוו היום (רביעי) בדרכו האחרונה את שחקן הכדורסל איתי לוי, שנפטר אתמול במהלך אימון קבוצתו מכבי באר יעקב. בין המלווים מעולם הכדורסל שהגיעו לבית העלמין בשיכון גורדון בראשון לציון, היו יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, מאמני כדורסל, שחקני ליגת העל והליגה הלאומית. מסע הלוויה יצא מאולם הכדורסל בבאר יעקב, שם נפטר אמש לוי, ועל פניו עברו מאות מחבריו. בבאר יעקב צפויים לבקש בימים הקרובים מאיגוד הכדורסל לשנות את שם הקבוצה למכבי "איתי" באר יעקב. כמו כן צפוי איגוד הכדורסל להודיע על דקת דומיה לזכרו של לוי במהלך משחקי גביע המדינה בשבוע הבא.

לוי (24), גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, ושיחק במקביל בתיכון "הגימנסיה הריאלית" בעיר. לאחר שסיים גיל נוער לא קיבל הזדמנות במדי ראשון לציון, ונדד להפועל נס ציונה, מכבי פתח תקווה ואליצור רמלה. לאחר סיום שירותו הצבאי ניסה את מזלו במדי מכללת סליפרי רוק מה-NCAA2, אך חזר במהלך עונת 2007/8 למכבי באר יעקב מהליגה הארצית. בעונה לאחר מכן היה לוי מהגורמים המובילים בעליית באר יעקב ללאומית. את העונה שעברה החל במדי מכבי אשדוד, אך עבר במהלכה בחזרה לבאר יעקב, שם גם שיחק העונה ורשם 13.4 נקודות בממוצע למשחק. לאחרונה התעניינו בלוי מספר קבוצות מליגת העל. לוי היה בתהליכי סיום תואר ראשון במדעי המחשב במכללה האקדמית תל אביב יפו.

נדב זילברשטיין, שאימן את לוי במשך שנים: "טרגדיה מאוד גדולה, אני רוצה למסור תנחומים מאוד גדולים להורים ולאחותו. אני מכיר את איתי מאז שהוא בן 10, הוא היה שחקן בקבוצה הראשונה שאימנתי, הוא ואופיר פרחי היו הילדים הראשונים שאימנתי. בסופו של דבר כמו כל דבר בחיים אתה לא שוכח את הפעם הראשונה שלך, על אחת כמה וכמה שאימנתי אותו 8 שנים, כולל בבוגרים בנס ציונה. ילד מדהים, בן אדם מאוד אינטליגנט, עובד מאוד קשה, מאוד רוצה להצליח. ילד שכל מאמן היה רוצה עשרה כמוהו. הוא היה בעצם עונות מאוד יפות, וסביר מאוד להניח שהוא יכול היה להגיע לליגה ראשונה.

"אי אפשר להסביר את מה שקרה, זה לא נתפס, אי אפשר להסביר את זה. זה נראה הזוי ולא הגיוני, כל פעם היה אפשר לראות שאיתי רק הולך ומתחזק ונראה יותר טוב. זה לא נורמלי, פשוט לא נורמלי. מדהים שילד שאתה מכיר אותו כל כך הרבה זמן הולך ככה".

שי האוזמן, מנהלה המקצועי של מכבי אשדוד, בשורותיה שיחק לוי בעונה שעברה: "הכרתי את איתי לתקופה קצרה יחסית, רק חצי שנה, ולא היה לי מאות שיחות איתו, אבל אפשר לראות פשוט ילד מיוחד, בוגר, אינטליגנטי, צנוע, עם אופי נוח. באידיש קוראים לזה מאנש, פשוט מאנש. במקביל הוא שחקן כדורסל מצוין. לא הצלחנו לסיים את העונה שעברה מכל מיני סיבות, אבל לאיתי היה פוטנציאל להיות שחקן טוב בליגה הראשונה, וזאת פשוט אבידה. אנחנו פשוט שבורים מאז ששמענו את זה".

סוכנו של איתי לוי, זיו גולדנסקי: "איתי היה ילד נהדר, שמה שאני אזכור ממנו זה החיוך שעל הפרצוף שלו. זה הלם גדול עבורי, לא הפסקתי לבכות מאז ששמעתי את הידיעה המרה. אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחה, ומקווה שהם ידעו להתגבר על זה".

  • עוד באותו נושא:
  • איתי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully