וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: רוני לוי, איווניר, שום וגיא לוי מועמדים

הצהובים יפתחו מיידית בהליך חיפוש מאמן חדש, יוסי מזרחי יקבל את מלוא שכרו עד סיום העונה למרות שהתבקש להישאר

במכבי תל אביב החלו היום (שלישי) בעידן שאחרי אבי נמני ויוסי מזרחי, ונכון לעכשיו רשימת המועמדים לתפקיד המאמן מורכבת מרוני לוי, מוטי איווניר, יצחק שום וגיא לוי, אך נכון לעכשיו לא נעשתה פנייה לאף אחד מהם. הליך בחירת המאמן יחל מחר בבוקר כאשר השאיפה במועדון היא למנות מחליף עד משחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים ביום שני.

בקרב רבים מהאוהדים וכן מקורבים למועדון, יש דרישה למנות את איוניר למאמן. איוניר מזוהה כמכביסט מובהק, שיכול על פי אותם גורמים ומקורבים להחזיר את רוח המכביזם לקבוצה, ולחצים רבים מופעלים על ראשי המועדון בכדי למנותו לתפקיד.

גם שום, המשמש כיום כמאמנה של אלקי לרנקה הקפריסאית, הוזכר כמועמד. גולדהאר מעריך את המאמן הוותיק וגם נציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס, שמגיע מקפריסין, שמע עליו דברים טובים. לא מן הנמנע כי בסופו של דבר הוא יהיה האיש שיגיע לקרית שלום.

איציק עובדיה יעמוד על הקווים במשחק חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה מחר, ובמועדון מעריכים כי התהליך עשוי לקחת מספר ימים כדי לאפשר לבעלים ולראשי הקבוצה להגיע להחלטות מחושבות אחרי בדיקת כל הנתונים.

בצל התדהמה מפיטוריו של נמני, מכבי תל אביב ערכה אימון אחר הצהריים שהועבר על ידי איציק עובדיה ושורה אובארוב. במהלך האימון הבהיר יוסי מזרחי לאוהדים: "אני לא נשאר במכבי תל אביב. מי שמכיר אותי יודע שאני אף פעם לא נשאר במצבים כאלה. מי שהביא אותי לפה זה אבי נמני, אני הולך איתו".

בהודעה רשמית של המועדון נמסר: "מועדון מכבי תל אביב ויוסי מזרחי הגיעו להסכמה הדדית על הפסקת עבודתו כמאמן הקבוצה. אנו מעוניינים להודות ליוסי מזרחי על תרומתו ועל התקופה בה עבד במועדון. יוסי הוא אישיות מוערכת ומאמן בעל ניסיון עשיר הנמנה על רשימת המאמנים המובילים בארץ. המועדון מאחל ליוסי הצלחה בכל דרך בה יבחר".

לוואלה ספורט! נודע כי מזרחי, שהתבקש להישאר בתפקידו אולם סרב, יקבל כמחווה מגולדהאר את מלוא שכרו עד לסיום העונה, למרות שלשני הצדדים ברור שמזרחי הוא זה שסיים את ההתקשרות על פי בקשתו.

בינתיים הציפיות להפגנות גדולות ולתגובות סוערות רחוקות מלהתממש. עשרות אוהדים בלבד הגיעו היום למתחם האוהדים בקרית שלום, כשגם הם מתעמתים בינם לבין עצמם ומתקשים להחליט מהי עמדתם הרשמית. יכול להיות שההפגנות הגדולות נשמרות להמשך, ואולי האוהדים מתכננים עכשיו בחדרי חדרים את תוכנית הפעולה שלהם, אבל מי שזוכר את המחאה הספונטנית והאמוציונלית ב-2003, כשנמני סולק לראשונה מקרית שלום על ידי ניר קלינגר, גילה היום חזית הרבה יותר שקטה ושפויה.

האימון נערך מאחורי דלתיים סגורות, אך האוהדים איימו לפרוץ למתחם ולהביע את מחאתם בפני השחקנים. למרות הדיווחים בתקשורת על כוננות גדולה של שוטרי יס"מ וכוחות שיטור למיניהם, לא הגיעו כוחות מיוחדים של משטרה למקום על מנת לשמור על הסדר.

בסגל הקבוצה לא צפויים שינויים, מלבד תמיר כחלון שסגר את תנאיו בשארלואה ויעבור אליה בהשאלה השבוע, אמורים כל שחקני הסגל להישאר במועדון. בהנהלת הקבוצה ימתינו להחתמה של מאמן, בטרם יוחלט אפילו על השאלת שחקנים צעירים דוגמת ניסו קפילוטו או ריף פרץ, שעשויים לעבור לקבוצות אחרות על מנת לצבור דקות משחק

עדכון ראשון: 16:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully