וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את חטאפה 2:3

ריאל מדריד ניצחה בחטאפה 2:3, צימקה את הפער מברצלונה וראתה את קאקה חוזר למגרשים. מאיורקה ניצחה את הרקולס

המחזור ה-17 בספרד, הראשון בשנת 2011, נמשך היום (שני) עם חמישה משחקים נוספים. כשבמוקד עשתה ריאל מדריד את העבודה מול חטאפה, אך לא לפני שהיתה צריכה לעבוד קשה. הבלאנקוס ניצחו 2:3, צימקו שוב את הפער מברצלונה ל-2 נקודות בלבד, ואף חגגו את חזרתו של קאקה הברזילאי, שהיה פצוע כמעט 8 חודשים. ויאריאל השלישית ניצחה בקלות 0:2 את אלמריה, מאיורקה ודודו אוואט טיילו באונו אסטדי מול הרקולס והביסו אותה 0:3. אתלטיקו מדריד סיימה בתיקו 0:0 מאכזב עם ראסינג סנטאנדר.

חטאפה - ריאל מדריד 3:2

קבוצתו של ז'ו'ז'ה מוריניו הגיעה למשחק החוץ עם 10 ניצחונות ב-11 משחקים בכל המסגרות (רק אל תזכירו להם את התבוסה מול ברצלונה), אבל גם היא ידעה שהמשימה הערב לא תהיה פשוטה, עם היסטוריה בינונית מאוד במשחקים מול חטאפה בשנים האחרונות. אלא שהבלאנקוס ניצלו טעויות של המארחים כדי להשיג את הניצחון, ולהיצמד שוב אל ברצלונה. הבלאנקוס אף חגגו את שיבתו של קאקה אל העניינים, כשהברזילאי שלא שיחק מזה 233 ימים בגלל פציעה, זכה לראות דשא כשנכנס כמחליף בדקה ה-76.

כבר בדקה ה-10 עלתה ריאל ליתרון, כשדי מריה פרץ אל הרחבה, הרגיש שמישהו נוגע בחולצתו ונפל אל הדשא. השופט לא היסס ושרק לפנדל מפוקפק. כריסטיאנו רונאלדו ניצל זאת כדי להעלות את ריאל ליתרון כששלח את הכדור בטיל אל הפינה השמאלית. לא חלפו 9 דקות והיתרון של האורחים הוכפל, כשמסוט אוזיל קיבל כדור נהדר מדי מריה שחתך את כל ההגנה, וכל שנותר לגרמני זה לעבור את השוער ולגלגל אל הרשת. המארחים לא הרימו ידיים, וחזרו למשחק כשדני פרחו רשם את השער היפה במשחק בדקה ה-29. פרחו ליהטט מול שני מגינים של ריאל, ואז שיחרר בעיטה נהדרת שהכניעה את קסיאס כדי להוריד את קבוצתו בפיגור 2:1 במחצית.

חטאפה עלתה טוב אל המחצית השניה, והיתה הקבוצה הטובה ביותר בדקות הראשונות, כשהיא מתחילה אט אט להתקרב שוב לשערו של קסיאס, אבל דווקא אז היכו האורחים בשלישית. חטאפה איבדה כדור נוראי, בנזמה השתלט עליו ומצא את רונאלדו ברחבה, והפורטוגלי בעט תוך כדי נפילה כדי לקבוע 1:3. בנזמה עצמו שנשבע כי בכוונתו להתחיל לכבוש בצרורות היה קרוב מאוד בדקה ה-68, כשרונאלדו סידר לו כדור נהדר, אבל הבעיטה של הצרפתי הלכה אל הרשת החיצונית.

בדקה ה-76 הגיע הרגע של קאקה, שחזר אל המגרשים לקול תרועות האוהדים, כשהחליף את בנזמה. דווקא אז התקלקלה החגיגה של האורחים כשבדקה ה-81 כשארבלואה ראה כרטיס צהוב שני בשל נגיעת יד, והותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. חטאפה לא איבדה זמן, וצימקה ל-3:2 במהלך נהדר שהסתיים בלאבין שירה את הכדור מקרוב אל הרשת. 2 דקות בתוך זמן פציעות היה קרוב קאקה לרשום קאמבק ענק, אבל הפריצה שלו אל הרחבה הסתיימה בבעיטה שטסה ליד המשקוף והלכה החוצה.

ויאריאל - אלמריה 0:2

השלישית בטבלה אירחה את קבוצת התחתית של נסטור גורוסיטו והשיגה בקלות את הניצחון השמיני בתשעת משחקי הבית שלה העונה. ויאריאל כבשה את הראשון בדקה ה-22 כשהגבהה של בורחה ואלרו מצאה את חוזה מנואל קטאלה חופשי לחלוטין והוא נגח מקרוב פנימה כדי לקבוע 0:1. ואלרו, שבישל את הראשון, כבש את השני בבעיטה חופשית בדקה ה-58 וקבע 0:2. גם ללא מרקוס סנה ונילמאר הפצועים, הצוללת הצהובה לא התקשתה במיוחד והצליחה להגדיל את הפער מהמקום הרביעי לחמש נקודות.

מאיורקה - הרקולס 0:3

דודו אוואט וחבריו הגיעו למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים, שוודאי פגעו בביטחון שלהם לא מעט. אלא שהיום הם רשמו סיפתח מרשים במיוחד לשנת 2011 כשהביסו בבית 0:3 את הרקולס, שהסתבכה בשבועות האחרונים בבעיות כלכליות. מאיורקה, שספגה רק שלושה שערי בית העונה, כבשה את הראשון בדקה ה-38 כשהכדור חזר אל אמיליו אנסואה לאחר קרן והוא בעט חזק לפינה וקבע 0:1.

שלוש דקות בלבד חלפו והקבוצה של מיכאל לאודרופ מצאה את השני כשויקטור כבש לאחר בישול של פייר וובו. מאיורקה לא הורידה את הרגל מהדוושה וכבשה את השלישי בדקה ה-51 משער של מיכאל פריירה, שקבע 0:3. בסיום, מאיורקה חוגגת ניצחון שמעלה אותה למקום התשיעי בליגה.

אתלטיקו מדריד - ראסינג סנטאנדר 0:0

הקולוצ'ונרוס המאכזבים שוב נאלצים להתמודד רק על אחד הכרטיסים לליגת האלופות, וכדי להגיע לפחות למקום הרביעי הם צריכים להפגין יציבות בחלק השני של העונה. אך היום, כמעט כמו תמיד, אתלטיקו איכזבה וסיימה בתיקו 0:0 מאכזב במיוחד בבית מול סנטאנדר והתרחקה עוד מעט מהמקום שמוביל לליגת האלופות. אליאס, שצורף לאחרונה, לא נכלל בסגל כמו גם דייגו פורלאן הפצוע.

סראגוסה - ריאל סוסיאדד 1:2

לסראגוסה: פלורן סינמה פונגול (10), בראוליו (90), לסוסיאדד: קסבייר פרייטו (33).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully