וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם ניצחה את וולבס 0:2

הפטישים צלחו את קרב התחתית. נצחונות ליונייטד (1:2 על ווסט ברומיץ'), סיטי (0:1 על בלקפול) וליברפול (1:2 על בולטון)

בזמן ששאר הליגות הבכירות באירופה נהנו מפגרת החורף, בפרמיירליג רק העלו את קצב המשחקים, וגם ביומה הראשון של השנה החדשה נערך מחזור מלא. המוליכה מנצ'סטר יונייטד פתחה את המחזור ה-21 עם ניצחון 1:2 במשחק החוץ הקשה מול ווסט ברומיץ'. היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי עשתה גם היא את שלה, כאשר הסתפקה ב-0:1 צנוע על בלקפול - תוצאה שהשכילה לרשום גם טוטנהאם, שנותרה צמודה לצמרת הגבוהה עם 0:1 על פולהאם בדרבי לונדוני.

קבוצה לונדונית נוספת שמחייכת בתום המחזור היא ווסטהאם של אברהם גרנט, שניצחה את וולבס 0:2, רשמה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, ועלתה באופן זמני מעל הקו האדום. ארסנל טיילה בברימינגהאם ל-0:3 קל במשחק המאוחר, וצ'לסי תחכה ליום ראשון למשחק הבית שלה מול אסטון וילה.

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר יונייטד 2:1

השדים האדומים שמטו שתי נקודות יקרות במחזור הקודם כשסיימו בתיקו 1:1 בבירמינגהאם לאחר שספגו בדקה ה-90. מי שחשב שזה ישפיע עליהם לאורך זמן כנראה לא שמע מעולם על אלכס פרגוסון, המנג'ר שיודע טוב מכולם איך להכין את שחקניו למשחקי חוץ קשים. מנצ'סטר יונייטד השיגה 1:2 מול ווסט ברומיץ' בחוץ. ווין רוני עם שער השדה הראשון שלו מאז ה-30 במרץ של השנה שעברה מול באיירן מינכן, ובישול לחאבייר הרננדז הוביל את הדים האדומים להגדיל באופן זמני את הפער בפסגה לארבע נקודות.

רוני, כאמור, העלה את יונייטד ליתרון כבר בדקה השלישית, כשנגח משמונה מטרים לקרקע ופנימה אחרי הגבהה מצד שמאל של פטריס אברה. משחק הליגה ה-200 שלו במדי מנצ'סטר יונייטד. ווסט ברומיץ' הצליחה לאזן כבר בדקה ה-14, לאחר שנמניה וידיץ' הרחיק רע וג'יימס מוריסון הניף את רגל ימין וירה כדור לחיבורים מ-18 מטרים, 1:1. רגע לפני המחצית, בדקה ה-44, הגיעה הזדמנות גדולה של ברומיץ', כשפיטר אודומווינגי הכניס מסירת עומק לגרהאם דוראנס, אך הקשר הסקוטי בעט רק לרשת החיצונית.

בדקה ה-62 קיבלה המארחת הזדמנות גדולה להשלים את המהפך לאחר שריו פרדיננד הכשיל ברחבה את אודמווינגי. החלוץ הניגרי בעט בעצמו את הפנדל, אך עשה את זה בצורה עלובה והכדור הלך החוצה. כעבור 13 דקות, בדקה ה-75, קיבלה ווסט ברומיץ' את העונש ובגדול, כשחאבייר הרננדז הגיע ראשון לקרן של רוני ונגח פנימה את ה-1:2. יונייטד הצליחה לכבוש לאחר כמה דקות של לחץ כבד ודקה לאחר שהייתה ראויה לפנדל ברור.

מנצ'סטר סיטי - בלקפול 0:1

בצד התכול של מנצ'סטר חגגו השבוע את ה-0:4 המרשים על אסטון וילה שהצמיד אותם בפסגה ליריבתם העירונית, וימשיכו לנשוף בעורפה של מנצ'סטר יונייטד גם בשבוע הקרוב, לקראת המשחק המסקרן באצטדיון האמירויות מול ארסנל. בלקפול, ללא דקל קינן שלא נכלל בסגל, הגיעה אחרי שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים, אך לא יכלה לעליונות הטכנית של שחקני מנצ'סטר סיטי. המארחים פתחו בצורה מצוינת, אבל רק בדקה ה-34 באו על שכרם. הגנת בלקפול נכשלה בהרחקת כדור קרן ואדם ג'ונסון בעט כדור שפגע בדרך במגן אורח ונכנס פנימה. דקה לאחר מכן הייתה צריכה מנצ'סטר סיטי להגדיל את יתרונה אחרי שיאיא טורה הוכשל ברחבה, אבל קרלוס טבז בעט את הפנדל החוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בירמינגהאם - ארסנל 3:0

הקבוצה של ארסן ונגר פתחה את השבוע נפלא כשניצחה 1:3 את צ'לסי, אך יומיים בלבד לאחר קילקלה את כל הטעם המתוק כשסיימה בתיקו 2:2 מאכזב בחוץ מול וויגאן, במשחק בו ביצע ארסן ונגר שמונה חילופים בהרכב הקבוע. היום הצליחה ארסנל לחזור לעצמה עם ניצחון 0:3 בחוץ מול בירמינגהאם. רובין ואן פרסי כבש את שער הבכורה שלו בליגה העונה כבר בדקה ה-13, סמיר נאסרי המצוין כבש את השני בדקה ה-58 ורוג'ר ג'ונסון כבש עצמי בדקה ה-65 כדי לשפר את מאזנה של ארסנל ל-39 נקודות. בירמינגהאם נותרה במקום ה-19.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-13, כשבעיטה חופשית של רובין ואן פרסי פגעה בלי בוייר, שינתה כיוון והותירה את בן פוסטר חסר אונים. 0:1 לארסנל. שער ליגה ראשון העונה לחלוץ ההולנדי, שהיה פצוע לאורך שלבים ארוכים ממנה. מנגד, בוייר, שרק לפני ארבעה ימים כבש שער שוויון מול מנצ'סטר יונייטד בדקה ה-90, סובל הפעם מחוסר מזל. בדקה ה-36 היה צריך ואן פרסי לכבוש את השני שלו לאחר שנותר חופשי לגמרי מול פוסטר, אך בעט חלש והשוער קלט.

בדקה ה-58 הצליחו התותחנים למצוא את השער השני, לאחר שססק פברגאס מסר לסמיר נאסרי והקשר הצרפתי בעט מ-20 מטר שטוח וחזק לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:2. החגיגה של ארסנל לא נגמרה ובדקה ה-66 מצאה גם את השלישי. מהלך יפהייפה בין נאסרי לפברגאס נגמר בבעיטה של האחרון, שנהדפה על ידי פוסטר היישר לרגליו המגן סקוט דאן ונכנס דווקא דרך רוג'ר ג'ונסון פנימה, 0:3.

ווסטהאם - וולבס 0:2

מישהו אמר מומנטום? גבירותי ורבותי, בפעם השניה בלבד העונה רושמת ווסטהאם ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד. למשחק הבית הערב הגיע אברהם גרנט כשהוא יודע שהחבורה שלו חייבת, פשוט חייבת לנצח את קבוצתו של מיק מקארתי במפגש בין שתי האחרונות בפרמיירליג ערב המחזור. זה בדיוק מה שהפטישים עשו, אף שלא הציגו כדורגל יוצא דופן, אבל במשחקים כאלה התוצאה היא שקובעת. והתוצאות של המחזור עד כה מעלות את ווסטהאם אל מעל הקו האדום, הגם באופן זמני.

טל בן חיים ודני גבידון, שנחו באמצע השבוע מול אברטון, שבו להרכב הפטישים, כאשר בחוד בחר גרנט לפתוח עם פרדריק פיקיון וקרלטון קול. המחצית הראשונה היתה די מאוזנת וחלשה, כאשר קול בזבז צ'אנס גדול בדקה ה-28, ובדקה ה-41 כמעט הבקיע פרד סירס הצעיר, אך הבעיטה האלכסונית שלו נהדפה מקו השער על ידי ריצ'ארד סטירמן האורח, והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה כשלוח התוצאות הראה 0:0.

בדקה ה-47 קיבלה וולבס הזדמנות כפולה וגדולה, אלא שרוברט גרין הצליח להציל נגיחות מקרוב של כריסטוף ברה וריצ'ארד סטירמן. ואז, בדקה ה-51, כדור ארוך טוב של טל בן חיים הגיע לפיקיון שמסר כדור רוחב אותו פספס קרלטון קול, אך נסיון ההרחקה של שחקן ההגנה האורח רונאלד זובאר הכניע את השוער ווין הנסי. 0:1 מאוד מוזר לווסטהאם. בדקה ה-61 נגח מתיו אפסון כדור למשקוף, ובדקה ה-77 הגיע תורה של וולבס למצוא את המשקוף, אחרי נגיחה של סילבן איבנקס בלייק מקרוב. וולבס המשיכה לחפש את השוויון, אלא שהפטישים ניצלו זאת לצאת למתפרצות ולמצוא את הרשת בדקה ה-80: טל בן חיים, במשחק מצוין, פרץ מאגף ימין והעביר כדור רוחב לפרדי סירס, והקשר האנגלי בן ה-19 כבש לווסטהאם לראשונה מזה שנתיים. ווסטהאם מנצחת 0:2 גדול, ופותחת את שנת 2011 ברגל ימין.

טוטנהאם - פולהאם 0:1

התרנגולים הלוהטים האריכו את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד לתשעה ועלו זמנית למקום הרביעי, אחרי ניצחון ביתי בעוד דרבי לונדוני מול פולהאם שנותרה מתחת לקו האדום. האוהדים בוויט הארט ליין המתינו עד לדקה ה-42, אז רפאל ואן דר וארט הגביה כדור חופשי למרכז הרחבה וגארת בייל המצוין ניתב את הכדור החזק בראשו לרשת מ-13 מטרים. הוולשי כמעט הכפיל את התוצאה עוד לפני סיום המחצית הראשונה, אבל מארק שוורצר עצר אותו וניפק עוד הצלות טובות במחצית השנייה. טוטנהאם חזק בצמרת.

ליברפול - בולטון 1:2

האדומים התאוששו מההפסד הביתי ביום רביעי לוולבס, כשהשיגו ניצחון דרמטי על בולטון משער אותו הבקיע המחליף ג'ו קול שתי דקות בתוך תוספת הזמן. עבור הקשר שהגיע מצ'לסי ועד כה לא הצליח להרשים, מדובר בשער ליגה ראשון שמסדר שלוש נקודות חשובות ומרגיעות לרוי הודג'סון. בולטון אמנם הוליכה משער נגיחה של קוויון דייויס בדקה ה-43, אבל פרננדו טורס איזן בשער נהדר מהאוויר בדקה ה-49 ופינה את הבמה לקול, שכאמור דחק מקרוב את שער הניצחון.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - בלקבורן 0:3
לסנדרלנד: דני וולבק (11), דארן בנט (19), אסמואה גיאן (90)

סטוק סיטי - אברטון 0:2
לסטוק: קנווין ג'ונס (23), פיל ג'אגיילקה (עצמי, 69)

עדכון אחרון: 18:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully