וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הוד השרון הצליחה למתוח את הפועל תל אביב

הקבוצה מהתחתית הייתה קרובה, אבל נכנעה 87:81. הבקעה, יבנה וטבעון ניצחו אף הן. מיקי גורקה הפסיד והתפטר מנהריה

בקרוב מאוד יסתיים הסיבוב הראשון בליגה הלאומית, ולמרות שהפועל תל אביב עושה בערך מה שבא לה, נראה שהקבוצות האחרות מנסות להתקרב אליה עד כמה שאפשר. האדומים הגיעו למשחק הצמוד ביותר שלהם העונה מול מכבי הוד השרון, אבל גם אותו הם שרדו עם 81:87 שמשאיר להם מאה אחוזי הצלחה אחרי 12 מחזורים. מ.כ. הבקעה, שידעה ימים יפים בעונה שעברה, חזרה עם ניצחון חוץ ענק על אליצור רמלה 71:101. אליצור יבנה שמרה על מקום השני אחרי 83:92 על הפועל יקנעם/מגידו. הפועל קרית טבעון המסוכנת גם היא ניצחה והתגברה על הפועל לב השרון 93:100. מיקי גורקה, מאמן עירוני נהריה, הודיע על סיום תפקידו אחרי ההפסד 120:96 למכבי באר יעקב.

מכבי הוד השרון - הפועל תל אביב 87:81

הניצחון בהפרש הפעוט ביותר של האדומים הושג הערב במשחק החוץ נגד הוד השרון, שלא הייתה רחוקה מלהכניע את שחקניו של שרון אברהמי. האדומים, ששיחקו ללא מתן נאור, טוהר חיימוביץ' ויריב רוקני, הובילו בחמש הפרש אחרי עשר דקות של משחק ולא הצליחו לברוח ליריבה שהגיעה אחרי הפסד במשחק צמוד לקרית טבעון במחזור האחרון. השחקנים של חי דוידי שמרו על משחק צמוד גם במחצית השנייה אחרי שאליהו, ירון להט ושוורצמן סיימו את המשחק בחמש עבירות.

למרות זאת, להוד השרון לא היו את הכלים לעצור את בריאן אוסברי, שסגר משחק נהדר עם 26 נקודות ושבעה ריבאונדים. אדריאן אוטר קלע 18 וגל איתן קלע 14. אלעד אליהו סיים עם 12. בהוד השרון הבולטים היו סטנלי ברנדי (21 נקודות ותשעה ריבאונדים) וקובי שרביט (18 נקודות ושבעה ריבאונדים).

אליצור רמלה - מ.כ. הבקעה 101:71

נראה שהשחקנים של אבי אשכנזי מתאוששים מהמשבר שפקד אותם בתחילת העונה ונכנסים לעניינים היטב עם ניצחון שלישי רצוף על הקבוצה החלשה שנאבקת על חייה של חנן הירשוביץ, שאימן בתחילת העונה את הבקעה, אבל סיים את תפקידו אחרי מספר מחזורים. הבקעה פתחה בצורה מוחצת כשאחרי שבע דקות בלבד התוצאה עמדה על 4:24 והרבע הראשון הסתיים ב-14:32 לאורחים. המומנטום של הבקעה נמשך ואחרי 40:55 במחצית הפער טפח במחצית השנייה בדקות רבות של גארבג' טיים.

חמישה שחקנים של הבקעה קלעו בספרות כפולות כאשר סטפון ברדפורד סיים עם 19 נקודות, פול דילייני קלע 18, איתי גרינבוים הוסיף 13, מוטי מוסקוביץ' סיים עם 12 ונעם מטלון הסתפק ב-11, כשכל שחקני הסגל של אשכנזי שותפו. אצל רמלה, שעשתה בשנה שעברה צרות לבקעה בקרב על העלייה לליגת העל, בלטו איתי אילן ברקוביץ' וקינה יאנג, שסיימו עם 20 נקודות כל אחד.

הפועל לב השרון - הפועל קרית טבעון 100:93

האחות הקטנה של מכבי חיפה השלימה ניצחון שני ברציפות וכבר פעם שנייה ברציפות שהיא קולעת מאה נקודות ויותר. לב השרון, שנאבקת על מקום בפלייאוף, נתנה פייט, אבל ברבע השני היא קלעה 12 נקודות בלבד (לעומת 29 של האורחים), ובכך נרחץ גורלם למרות השליטה שלהם במחצית השנייה. 22 נקודות של בן סטרונג, שהצטרף השבוע לקבוצה, עשו את ההבדל אצל טבעון, שנעזרה גם ב-19 נקודות ושבעה ריבאונדים של עודד שעשוע ו-16 של בר טימור. אצל המפסידים סיים אנטואן דובי עם 23 נקודות, רביב פיטשון הוסיף 21.

הפועל בארי - הפועל עפולה 97:83

עפולה ממשיכה לנסות ולהוכיח שמקומה בצמרת, על אף העובדה שהיא לא הצליחה לתת פייט בשבועות האחרונים לבקעה, להפועל תל אביב ולקרית טבעון. מחצית ראשונה טובה של עפולה, שבסיומה היא ירדה ביתרון 33:52 הספיקה לה כדי להוריד את הרגל מהגז ולהשלים ניצחון חמישי העונה, שמסבך את בארי, שיורדת מנוצחת בפעם השלישית ברציפות. אבי אליהו הפגיז 23 נקודות וטל דן עם 21 המשיכו להצעיד את עפולה, בעוד 18 הנקודות של דניאל איידן לבארי לא הספיקו.

אליצור יבנה - הפועל יקנעם/מגידו 83:92

אליצור יבנה השלימה ניצחון שלישי רצוף ובפעם השנייה ברציפות שהיא קולעת 92 נקודות, הפעם מול השחקנים של אוהד יתום, שמחצו במחזור האחרון את עירוני נהריה. האורחים מהצפון דווקא פתחו טוב את המשחק והובילו בסיום הרבע הראשון 19:28, אבל יבנה התאוששה בעשר הדקות הבאות וסיימה את המחצית ביתרון 43:45. ההמשך היה שייך ליבנה, שנהנתה מ-22 נקודות של צ'אד טימברלייק (22 נקודות), כשעודד ברנדווין (21) ודבון הארדין (20) היו מצוינים. האורחים נהנו מ-22 נקודות של רמון קלמנטה ו-19 של נמרוד טישמן, שהיו הבולטים אצל המפסידה.

משחקים נוספים:

אליצור כוכב יאיר/הפועל כפר סבא - עירוני רמת גן 87:80

עירוני נהריה - מכבי באר יעקב 120:96

בעקבות ההפסד, מיקי גורקה, מאמנה של נהריה, הודיע על סיום תפקידו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully