וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מצ'באן חתם במכבי תל אביב

17.12.2010 / 15:07

הפורוורד הסרבי (21, 2.06) ינחת בימים הקרובים אחרי שחתם על חוזה לארבע שנים וחצי. יחזק את הקו הקדמי של הצהובים

הפורוורד הסרבי מילאן מצ'באן, 21, 2.06 מטר, חתם היום (שישי לארבע עונות וחצי במכבי תל אביב וינחת בארץ בימים הקרובים. במכבי ניהלו מגעים ממושכים עם מצ'באן שהיה על הכוונת כבר בעונה שעברה, אך אלו הבשילו לכדי עסקה רק היום. מצ'באן ישתכר בתקופה הזו כ-3.5 מיליון דולר. בעקבות החתימה הזו מכבי תנסה למצוא לריצ'רד הנדריקס קבוצה אחרת. בקבוצה קיים חוסר שביעות רצון מיכולתו של האמריקאי.

מצ'באן גדל בז'לז'ניק, ולאחר מכן חתם בורסאץ'. הוא שיחק בכל נבחרות הקדטים והנוער של סרביה וזכה באוניברסיאדה. מעט לאחר מכן היה חלק מהנבחרת הבוגרת של המדינה, שהפתיעה באליפות אירופה בפולין וסיימה במקום השני. בקיץ האחרון היה חלק מהנבחרת שהגיעה למקום הרביעי באליפות העולם שנערכה בטורקיה.

מצ'באן נחשב לאחד מהגבוהים המבטיחים באירופה. מדובר בשחקן פנים סופר-ורסטילי, שמסוגל לשחקן בצבע ומחוצה לו, בעל יכולת מסירה גבוהה, אשר שולט בפיק אנד רול ונחשב לשומר סביר ולריבאונדר טוב. הממוצעים שלו העונה בחמישה משחקי יורוקאפ עומדים על 17 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים. ב-11 משחקים בליגה האדריאטית עומדים הממוצעים שלו העונה על 19.5 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק.

ליאור אליהו, שספג אמש מכה בעצם הזנב וסובל מכאבים בגב התחתון, חש היום יותר טוב והתחיל היום בטיפולי פיזיותרפיה. אליהו סובל גם בחתך בידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully