וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ג'ת לא מוכנה לאיחוד

כפר סבא חזרה לפסגה, אבל איכזבה ב-0:0 מול אחי נצרת. רעננה הפסידה לראשונה העונה, 2:1 לבני לוד. ניצחון לעראבה

המחזור ה-15, האחרון בסיבוב הראשון בליגה הלאומית, יצא היום (שישי) לדרך עם שלושה משחקים. במוקד עמד משחקה של הפועל כפר סבא נגד אחי נצרת, אך הירוקים איכזבו וסיימו ב-0:0 חלש. הנקודה אמנם העלתה את כפר סבא לפסגה, אבל עירוני רמת השרון, מחזיקת גביע הטוטו הטרייה, תוכל לחלוף שוב על פניה בעזרת ניצחון ביום שני על הכח עמידר רמת גן.

קבוצת צמרת נוספת שפישלה היא הפועל רעננה שרשמה הפסד ראשון העונה, 2:1 לבני לוד. אחווה עראבה השיגה ניצחון שני ויצאה מהמינוס עם 1:2 על הפועל נצרת עילית. בשבת, גברה הפועל ראשון לציון 0:1 על מכבי בת ים ואילו מכבי באר שבע חזרה ממשחק החוץ מול ג'ת עם 2:4 גדול.

הפועל כפר סבא - אחי נצרת 0:0

מה קורה לחבורה של תומר קשטן? גם משחק הבית מול מכבי אחי נצרת לא בישר על שינוי בכפר סבא, שאחרי דהירה חסרת מעצורים ב-12 המחזורים הראשונים, צברה רק שתי נקודות בשלושת מחזורי הנעילה של הסיבוב הראשון. האורחים מנצרת, שמתקשים העונה נגד קבוצות הצמרת, הציגו משחק מבוקר ועצרו ללא בעיות מיוחדות את ההתקפה האנמית של הירוקים. מאור פרץ ערך בכורה בשורות כפר סבא, שתקווה להפסד של רמת השרון מול הכח עמידר רמת גן ביום שני כדי לסיים את הסיבוב במקום הראשון.

הפועל רעננה - בני לוד 2:1

קבוצת ההגנה המדוברת של אייל לחמן, שספגה רק ארבעה שערים העונה, פגשה את מורד אבו ענזה ולא ידעה איך לעצור אותו. הקשר המוכשר של בני לוד כבש צמד בדקות 42 ו-61 וחתום באופן בלעדי על ההפסד הראשון של הפועל רעננה העונה. המארחים הצליחו רק לצמק משער של אלון זיו בדקה ה-68, ויקוו לתקן את המעידה בפתיחת הסיבוב השני. לוד, שלא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים, מתקדמת למקום השמיני.

נצרת עילית - אחווה עראבה 2:1

המארחת גילתה השבוע שממאזנה יופחתו בקרוב תשע נקודות בגין כניסתה להליך פירוק, ובמשחק מול קבוצה אחרת שחוותה סיטואציה דומה בפתיחת העונה סייעה לאחווה עראבה לצאת מהמינוס. הברזילאי גילרמה וייסהיימר העלה את מאזנו לחמישה שערים עם צמד בדקות 38 ו-82 וסידר לעראבה ניצחון שני, כשירדן כהן צימק בתוספת הזמן. שתי הקבוצות עדיין מתחת לקו האדום, כשכרגע לעראבה האחרונה נקודה אחת ולנצרת עילית שמונה נקודות (לפני ההפחתה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפועל ראשון לציון - עירוני בת ים 0:2

הקבוצה של ניסן יחזקאל, אולי המאכזבת הגדולה של הסיבוב הראשון, השיגה ניצחון ביתי ראשון מאז ה-22 באוקטובר מה שאולי יוריד קצת לחץ מהמאמן ניסן יחזקאל. ג'ורג' דאטורו הבת ימי הורחק בדקה ה-32, אך הכתומים חיכו עד הדקה ה-80 עד שדייויד גומז הצליח להכניע את קובי שאלו. הברזילאי היה גם זה שחתם את התוצאה הסופית בתוספת הזמן. הניצחון העלה את ראשון לציון זמנית למקום הרביעי עם 25 נקודות וגם קטע לבת ים רצף של חמש תוצאות תיקו רצופות.

עירוני ג'ת - מכבי באר שבע 4:2

בג'ת עסקו בסוף השבוע באיחוד ההיסטורי עם מ.ס אום אל פאחם וכנראה שכחו שכדי שהקבוצה המאוחדת תשחק בעונה הבאה בלאומית, יש עוד משימות בעונה הנוכחית. מכבי באר שבע הגיעה להתמודדות אחרי הניצחון הגדול על הפועל כפר סבא והמשיכה במומנטום. מוחמד אבו ריא העלה את המקומיים ליתרון (13), אבל הדרומיים כבשו שלישייה עד ההפסקה מפנדל של ינון ברדה (25) ושערים של מאור זוהר (38) ומור שקד (40). אבו ריא השלים צמד והקטין בדקה ה-54, אך דקה מאוחר יותר חתם יוגב אלקבץ את הניצחון של באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully