וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת האלופות: אינטר נגד באיירן, ארסנל מול ברצלונה

עוד ב-1/8 הגמר הצ'מפיונס: רומא-שחטאר, מילאן-טוטנהאם, ולנסיה-שאלקה, ליון-ריאל, מארסיי-מנ. יונייטד, קופנהגן-צ'לסי

רומא - שחטאר דונייצק
מילאן - טוטנהאם
ולנסיה - שאלקה
אינטר - באיירן מינכן
ליון - ריאל מדריד
ארסנל - ברצלונה
מארסיי - מנצ'סטר יונייטד
פ.צ קופנהגן - צ'לסי

זו התוצאה של הגרלת משחקי שמינית גמר ליגת האלופות לעונת 2010/11 שנערכה היום (שישי) בניון שבשוויץ. משחקי שמינית הגמר ייפתחו עם ארבעה משחקים ב-15 וב-16 בפברואר וארבעה משחקים יתקיימו שבוע לאחר מכן. משחקי הגומלין ייערכו ב-8/9 במארס וב-15/16 במארס.

במוקד תעמוד כמובן ההתמודדות הכפולה בין ברצלונה לארסנל, שתיים מהקבוצות שמציגות את הכדורגל הכי אטרקטיבי ויפה ביבשת. השתיים נפגשו בשנה שעברה ברבע הגמר ואחרי 2:2 בלונדון, ברצלונה דרסה את יריבתה 1:4 בקמפ נואו עם רביעייה בלתי נשכחת של לאו מסי. המפגש הקודם ביניהן היה במשחק הגמר ב-2006 בסטאד דה פראנס וגם אז הייתה ידה של ברצלונה על העליונה עם ניצחון 1:2.

ריאל מדריד, הקבוצה המעוטרת ביותר באירופה, לא עברה את שמינית הגמר כבר שש שנים ותקווה לעשות זאת הפעם ולנקום בליון על ההדחה בשנה שעברה. כזכור, הצרפתים ניצחו 0:1 במשחק הראשון ושער של מיראלם פיאניץ' בדקה ה-75 קבע 1:1 בסנטיאגו ברנבאו ושלח את הספרדים לארוז. בכלל, הקבוצה הספרדית פגשה את ליון שש פעמים בחמש השנים האחרונות ולא ניצחה אותה אפילו פעם אחת, כשהמאזן עומד על שלושה ניצחונות לליון ושלשו תוצאות תיקו.

המשחק בין אינטר לבאיירן מינכן הוא כמובן שחזור של גמר ליגת האלופות מלפני כחצי שנה, אז ניצחה הקבוצה האיטלקית 0:2 במדריד וזכתה בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully