וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הפסידה 1:0 לפרנקפורט

אלופת החורף ספגה הפסד ראשון מאז המחזור הראשון, לאחר שער של גקאס. שלושער לראול ב-0:3 של שאלקה על קלן

זהו, פגרת החורף בגרמניה כבר ממש כאן. אמש (שישי) נפתח המחזור האחרון לפני שהקבוצות יוצאות לפגרה בת פחות מחודש. מוליכת הטבלה, בורוסיה דורטמונד, שרק ביום חמישי הודחה מהליגה האירופית, ספגה הפסד שני העונה, 1:0 לאיינטרכט פרנקפורט משער של תאופניס גקאס. שאלקה המתאוששת הביסה 0:3 קל את קלן כשראול כובש שלושער. ורדר ברמן ממשיכה להידרדר והפעם הפסידה 2:1 בבית לקייזרסלאוטרן.

וולפסבורג חזרה מ-2:0 בבית מול הופנהיים וסיימה איתה ב-2:2. אלמוג כהן רשם 90 דקות ב-1:3 הגדול נירנברג על האנובר, שדורגה שלישית ערב המחזור. במשחק שיסגור את משחקי שבת תצא מיינץ למשחק חוץ מול סט. פאולי. אתמול בורוסיה מנשנגלדבאך והמבורג התעמתו במשחק הראשון שפתח את המחזור, בסופו הייתה ידה של הקבוצה של ארמין פה על העליונה עם ניצחון 1:2 על נועלת הטבלה.

מנשנגלדבאך - המבורג 2:1

נראה שהמבורג, שנמצאת בתקופה איומה לאחרונה והפסידה בחמישה מתוך שבעת המחזורים האחרונים (לפני משחק זה), לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר כדי לנסות ולהתחיל להיחלץ מהמשבר.

שתי הקבוצות לא הצליחו להרטיט את הרשתות במחצית הראשונה, אבל 48 שניות מפתיחת המחצית השנייה אלג'רו אליה סיים מהלך קבוצתי יפה אחרי בישול של ג'ונתן פיטרויפה והרשית את הראשון לטובת המבורג. אלא שגלדבאך התעוררה מהר ושתי דקות בלבד לאחר מכן איזנה את התוצאה, כשאיגור דה קמארגו עלה ונגח פנימה בקלילות משלושה מטרים כדור הגבהה של מייקל בראדלי סמוך לקו הרוחב.

בדקה ה-72 קיבלה המבורג בעיטה חופשית, פיוטר טרוחובסקי נטל את הכדור האלכסוני, הקפיץ מעל החומה, פאולו גררו עשה תנועה והטעה את שוער גלדבאך, כריסטופר היימרות', שנגע בכדור אבל לא הצליח לעצור אותו.

הקבוצה של ארמין פה קוטעת רצף של שני הפסדים, והיא תנסה להתחיל לצמצם פערים כלפי החלק העליון של הליגה, בעוד נועלת הטבלה ממשיכה רצף של חמישה הפסדים, ללא ניצחון בית ונראה שהיא נמצאת בדרך הסלולה לליגת המשנה.

פרנקפורט - דורטמונד 0:1

רק ביום חמישי הודחה הקבוצה התוססת של יורגן קלופ מהליגה האירופית לאחר שסיימה בתיקו 2:2 בחוץ מול סביליה וסיימה את הבית שלה במקום השלישי. היום דורטמונד איבדה גם נקודות ראשונות במשחק חוץ בבונדסליגה העונה כשהפסידה 1:0 בחוץ מול פרנקפורט. למרות התוצאה המאכזבת, איתה יצאו הצהובים-שחורים לפגרה, הם כמובן יסגרו גם את המחזור ה-17 במקום הראשון כשבמאזנם 43 נקודות מ-51 אפשריות ועל אף שלא הצליחו לשבור את שיא הנקודות לפני היציאה לפגרת החורף, בה מחזיקה באיירן מינכן עם 45. פרנקפורט, שפתחה את העונה מצוין אך דעכה, השיגה ניצחון גדול לאחר שהפסידה בשלושה מתוך ארבעת המחזורים האחרונים.

המשחק היה שקול עד שבדקה ה-87 הצליח תאופניס גקאס וקבע 0:1. לחלוץ היווני זהו השער ה-14 העונה והוא עבר את פאפיס סיסה מפרייבורג, שתשחק מחר. יהיה מעניין לראות אם דורטמונד תצליח להתאושש בהמשך העונה מהפסד החוץ הראשון שלה העונה ושני בסך הכל, כשהקודם היה ללברקוזן במחזור הראשון.

שאלקה - קלן 0:3

הקבוצה של פליקס מגאת ממשיכה במגמת ההתאוששות שלה ונראה שחבל מבחינתה שהיא צריכה לצאת כרגע לפגרה. שאלקה השיגה ניצחון שביעי בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כשההפסד היחיד היה 5:0 לקייזרסלאוטרן, והביסה 0:3 את קלן האומללה. עוד מישהו שבוודאי מצטער לצאת לפגרה הוא ראול, שחגג היום שלושער שני שלו העונה ובסך הכל יש לו 11.

שאלקה עלתה ליתרון בדקה ה-31 לאחר טעות בהגנת קלן, כשאחד משחקניה מסר ישירות לאיבן ראקיטיץ', שהגביה לראול שמשבעה מטר נגח לפינה הרחוקה וקבע 0:1. החלוץ הספרדי הוותיק מצא גם את השני, הפעם בדקה ה-50, כשכדור שחזר מהגנת קלן הגיע אליו והוא בעט חזק פנימה וקבע 0:2. הספרדי לא עצר כאן ומצא את השלישי שלו ושל הקבוצה בדקה ה-88 וקבע 0:3 מתוק מאוד לפני הפגרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

נירנברג - האנובר 1:3

אלמוג כהן וחבריו רשמו היום הישג מרשים במיוחד כשהשיגה ניצחון ראשון לאחר חמישה מחזורים ועוד איזה ניצחון. נירנברג ניצחה 1:3 את האנובר המצוינת, שדורגה במקום השלישי ערב המחזור

הקבוצה הביתית עלתה ליתרון בדקה ה-28 לאחר שהכוכב הגדול שלה, אילקאי גונדוגאן, קיבל מסירת עומק באגף ימין ויישר אותו לאמצע שם עמד מגן היריבה סטיב צ'רונדולו. הכדור פגע בו וניתז פנימה בדרך ל-0:1. שלוש דקות בלבד חלפו וערבוביה בהגנת האנובר לאחר קרן נגמרה בבעיטה של אנדראס וולף מקרוב פנימה וב-0:2. בדקה ה-75 הצליחה האורחת לצמק משער של סרחיו פינטו בפנדל. אך נירנברג לא נשברה והצליחה לעלות ל-1:3 בדקה ה-82 כשהפעם הכובש היה ג'וליאן שייבר.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - קייזרסלאוטרן 2:1

כבשו לורדר ברמן: ארון האנט (פנדל, 34), כבשו לקייזרסלאוטרן: סרדאן לאקיץ' (1 ו-52)

וולפסבורג - הופנהיים 2:2

כבש לוולפסבורג: דייגו (75), אדין דזקו (90), כבשו להופנהיים: גוסטבו לואיז (34), גילפי סיגורדסון (40).

סט. פאולי - מיינץ 4:2

כבש לסט. פאולי: מתיאס להמן (פנדל, 33 ו-63), כבשו למיינץ: אנדרה שרלה (11 ו-28), אדם שאלאי (41), מרקו קאליורי (83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully