וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע נקודות יופחתו ממאזן הפועל נצרת עילית

יצחק סלומון

16.12.2010 / 12:16

בית משפט השלום בנצרת אישר הקפאת הליכים לקבוצה ומינוי נאמן שינהל אותה. יושב הראש: "יש עוד מספיק נקודות בקופה"

שופט בית משפט השלום בנצרת, האשם חטיב, אישר הבוקר (חמישי) הקפאת הליכים להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית, ומינוי נאמן שינהל את הקבוצה. המשמעות: ממאזנה של הקבוצה המדורגת במקום הלפני אחרון עם שמונה נקודות בלבד יופחתו תשע נקודות ליגה.

נצרת עילית נאלצה לפנות לבית המשפט בשל חובות המוערכים בכשלושה מיליון שקל, ובשל העיקולים הרבים שהטילו הנושים על חשבון הבנק של הקבוצה. "לא היה מנוס מלעשות את המהלך הזה", אומר מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם, "עכשיו, משיוסרו העיקולים, יוכל להיכנס כסף מגורמים שונים שחייבים לנו, ובמקביל הנאמן ינסה להגיע להסדר עם הנושים".

מי שמונה להיות הנאמן של הקבוצה הוא רואה חשבון חוסאם בשארה מחיפה, שהופך החל מהיום לאיש החזק בקבוצה בגיבוי בית המשפט. "אנחנו מברכים את הנאמן ונעשה בכוחות משותפים כל שיידרש כדי להציל את המועדון שיקר לאנשים רבים", אמר יושב ראש הקבוצה, רוני ליקוורניק. על הפחתת תשע נקודות ממאזן קבוצתו אמר ליקוורניק: "יש עוד מספיק נקודות בקופה, מה גם שבסוף הליגה יהיה קיזוז".

ההנהלה החליטה לאפשר כניסה חופשית לאוהדים במשחק הליגה מחר נגד האחרונה בטבלה אחווה עראבה, שיהיה דרבי של קבוצות המנוהלות על ידי נאמן מטעם בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully