וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: אתלטיקו מדריד הודחה כבר בשלב הבתים

מחזיקת הגביע סיימה ב-1:1 מול לברקוזן וסיימה את העונה האירופית בשלב הבתים. ליל הביסה 0:3 גנט ועלתה על חשבונה

שלב הבתים של הליגה האירופית הגיע היום לסיומו היום (חמישי) כשבמוקד הדחתה של אתלטיקו מדריד. הזוכה בתואר בעונה שעברה סיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול לברקוזן והודחה בלי כל קשר לאריס סלוניקי, שעשתה את העבודה שלה כשניצחה 0:2 את רוזנבורג. גם בבית ג' לא הייתה דרמה מיוחדת, כשליל הביסה 0:3 את גנט ושלומי ארבייטמן, ששיחק 27 דקות, ועלתה על חשבונה לשלב הבא. עוד באגף הדרמות: אנדרלכט עלתה על חשבון א.א.ק אתונה אחרי שזו הובסה בבית 3:0 על ידי זניט ואילו הבלגים ניצחו את היידוק ספליט 0:2.

רשימת העולות לשלב הנוק אאוט: מנצ'סטר סיטי, לך פוזנאן, לברקוזן, אריס סלוניקי, ספורטינג ליסבון, ליל, ויאריאל, פאוק סלוניקי, דינמו קייב, באטה בוריסוב, צסק"א מוסקבה, ספרטה פראג, זניט סט. פטרסבורג, א.א.ק אתונה, שטוטגרט, יאנג בויס, פ.ס.וו איינדהובן, מטאליסט חארקוב, פריס סן ז'רמן, סביליה, ליברפול, נאפולי, פורטו, בשיקטאש.

הצטרפו לליגה האירופית מליגת האלופות: טוונטה אנסחדה, בנפיקה, ריינג'רס, רובין קאזאן, פ.צ באזל, ספרטק מוסקבה, אייאקס, בראגה.

בית א'

יובנטוס - מנצ'סטר סיטי 1:1

הביאנקונרי סגרו את המשחק השישי והאחרון שלהם במפעל העונה ולא הרסו את המאזן שהיה להם עד כה. יובנטוס סיימה בתיקו שישי במשחק שישי במפעל, הפעם 1:1 מול מנצ'סטר סיטי ונפרדו מאירופה מהמקום השלישי בבית. הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני סיימה במקום הראשון.

יובנטוס עלתה ליתרון בדקה ה-43, לאחר שאלסנדרו דל פיירו העביר מסירת רוחב לניקולו ג'יאנטי, שמול שער ריק דחק פנימה וקבע 0:1 לגברת הזקנה. הסיטיזנס הצליחו לאזן בדקה ה-77 כשאדם ג'ונסון נכנס מהאגף הימני למרכז ומסר כדור עומק לז'ו, שהסתובב ובעט לפינה הרחוקה ופנימה כדי לקבוע 1:1.

רד בול זלצבורג - לך פוזנאן 1:0
ללך פוזנאן: סמיר סטיליץ' (30)

בית ב'

לברקוזן - אתלטיקו מדריד 1:1

זוכת הליגה האירופית של העונה שעברה סיימה הערב את דרכה כבר בשלב הבתים. אתלטיקו מדריד נפרדה בתיקו 1:1 בחוץ מול לברקוזן ובשל הניצחון של אריס סלוניקי סיימה את הבית במקום השלישי המביך. הקבוצה של יופ היינקס סיימה את הבית עם 12 נקודות.

לברקוזן, השנייה בליגה הגרמנית, עלתה ליתרון בדקה ה-69 בזכות שער של פטריק הלמס לאחר שקיבל מסירת עומק נפלאה מסטפן קיסלינג, החלוץ הגרמני שחזר למגרשים לאחר שעבר פציעה ארוכה. אתלטיקו הצליחה לאזן בדקה ה-72 לאחר שסרחיו אגוארו גבר על השומר שלו והשאיר לפראן מרידה המחליף, שבעט לפינה הקרובה וקבע 1:1.

אריס סלוניקי - רוזנבורג 0:2

הקבוצה היוונית הגיעה למשחק לא מנוצחת ב-23 משחקי בית באירופה, אז דווקא שהנורבגים החביבים שאיבדו כל עניין במפעל יהרסו להם את זה? ממש לא. אריס סלוניקי ניצחה 0:2 משערים של דניאל קסארק בדקה ה-45 וריקארדו פאטי בדקה ה-90 וסיימה את הבית במקום השני והיא תיקח חלק בהגרלת 32 האחרונות במפעל, שתתקיים מחר.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מצאה אריס את השער המיוחל. סרחיו קוקה שיחרר בעיטה חזקה מ-20 מטר, הכדור פגע באחד המגנים ועלה מעל שוער רוזנבורג דניאל אורלונד. הכדור חזר לדניאל קסארק, שמול שער ריק נגח פנימה. אריס מצאה את השני בדקה ה-90 כשריקארדו פאטי מצא את עצמו בודד בתוך הרחבה ולא התקשה להכניע את אורלונד בדרך ל-0:2.

בית ג'

ליל - גנט 0:3

שני ניצחונות רצופים על ספורטינג ליסבון ולבסקי סופיה החזירו את גנט לתמונת הסיכויים בבית, אך היום היא חטפה סטירת לחי והודחה מהליגה האירופית בצורה די מביכה. ליל ניצחה אותה בקלות 0:3, במשחק הגנה מביש של הבלגים, ועלתה על חשבונה לשלב 32 האחרונות במפעל.

בדקה ה-31 עלתה ליל ליתרון לאחר טעות גסה של מרקו שולר, שמסר כדור לאחור והשאיר את לודוביק אוברניאק לבד מול השוער בויאן יורגאצ'ביץ'. אוברניאק עבר את יוגאצ'ביץ' וגילגל פנימה בדרך ל-0:1. הקבוצה הצרפתית מצאה את השני בדקה ה-56, כשגנט שוב ביצעה טעות גסה בהגנה לאחר שאחד משחקני ההגנה מסר היישר לרגליו של פייר אלן פראו שנותר לבד מול יורגאצ'ביץ' ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. החגיגה של ליל לא נגמרה כאן ובדקה ה-88 היא כבשה את השלישי כשהפעם היה זה מוסא סו, שנותר לבד מול יורגאבצ'יץ', עבר אותו ומול שער ריק כבש את ה-0:3.

לבסקי סופיה - ספורטינג ליסבון 0:1
ללבסקי סופיה: דניאל מלאדונב (45)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית ז'

אנדרלכט - היידוק ספליט 0:2

הבלגים ידעו שכדי לשמור על סיכוי לעלות הם חייבים ניצחון ורק אחר כך יוכלו להתפנות להתעניין בתוצאת המשחק המקביל, והם עשו את זה בקלות על המגרש הקפוא בבריסל. טום דה סוטר כבש עבור המארחת כבר אחרי 12 דקות ומתיאס סוארז הכפיל עם שער יפהפה בדקה ה-41. התוצאה הזו נשמרה גם לאורך המחצית השנייה ובסיום זכו הבלגים לבשורות מיוון וחגגו עלייה לשלב הנוק אאוט.

א.א.ק אתונה - זניט סט. פטרסבורג 3:0

א.א.ק הייתה לאחת המאוכזבות הגדולות של הערב ולמרות שתיקו היה מספיק לה כדי להמשיך לשלב הבא, ההפסד הביתי שלח אותה לארוז בגלל הניצחון של אנדרלכט במשחק המקביל. זניט הגיעה לבירת יוון עם מאזן מושלם ולמרות שהבטיחה את המקום הראשון כבר מזמן, היא התעקשהלהפוך לקבוצה הראשונה שמסיימת עם 18 נקודות את שלב הבתים והצליחה. אלכסנדר בוחארוב הבקיע בדקה ה-44 ואלסנדרו רוסינה הכפיל בדקה ה-67 עם שער אומנותי בבעיטה מסובבת מתוך הרחבה. איגור דניסוב תקע מסמר אחרון בארון בדקה ה-88 והאוהדים היוונים הלכו הביתה מאוכזבים.

בית ח'

שטוטגרט - אודנסה 1:5

למרות ששטוטגרט כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבא, הערב ברונו לבאדיה עמד על הקווים שלה בפעם הראשונה והחשיבות בהשגת ניצחון כדי לפתוח ברגל ימין, קיבלה מענה בדמות ניצחון קל. טימו גבהארט כבש ראשון בדקה ה-20, שער עצמי של דניאל הוג האורח בדקה ה-48 קבע 0:2 וכריסטיאן גנטנר המחלף הצטרף לחגיגת ההבקעות בדקה ה-65. פאבל פוגרבניאק קבע 0:4 בדקה ה-70, ג'ון אוטאקה רק צימק בדקה ה-72 והמילה האחרונה הייתה שייכת לצ'יפריאן מאריקה, שקבע 1:5 בתוספת הזמן.

חטאפה - יאנג בויז 0:1
לחטאפה: אדריאן סרדינרו (15)

בית ט'

פ.ס.וו איינדהובן - מטאליסט חארקוב 0:0

כמו לא מעט בתים אחרים, גם בית ט' היה כמעט גמור ערב המחזור האחרון כשכל מה שנותר הוא המאבק על המקום הראשון בין שתי הקבוצות ששיחקו הערב בהולנד. האוקראינים הרשימו בעצם העלייה שלהם וידעו שרק ניצחון בשני שערים של 1:3 ומעלה יעלה אותם למקום הראשון. הם לא הצליחו לעשות זאת נגד המארחת החזקה, אבל סיימו עם נקודה מחמיאה.

דברצן - סמפדוריה 0:2
לדברצן: פטר קאבאט (48, 86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully