וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר החורף: נבחרת הנוער הפסידה 2:0 לצרפת

שחקניו של אוחנה נכנעו ליריבה העדיפה בפתיחת טורניר הנוער המסורתי. החמצות רבות ויכולת טובה של ברק לוי מנעו תבוסה

טורניר החורף המסורתי לנבחרות נוער הנערך בישראל, יצא הערב (שני) לדרך בכפר סבא, שם נבחרת ישראל עד גיל 18 הפסידה 2:0 לצרפת. המאמן אלי אוחנה, שהחל את דרכו הבינלאומית כשחקן נבחרת הנוער בטורניר החורף לפני כ-30 שנה, רצה ששחקניו יצברו ניסיון כיוון שמדובר בנבחרת חדשה, ואין דבר טוב יותר ממשחקים מול נבחרות איכותיות כמו צרפת וגרמניה. למרות ההפסד.

המחצית הראשונה הייתה כולה בכיוון אחד - לעבר שערו של ברק לוי. יציאה רעה של השוער הישראלי כמעט עלתה לישראל בשער חובה כבר בדקה החמישית, אבל איגור ריי בעט מזווית קשה החוצה. ריי, המשתייך למחלקת הנוער של סושו, היה חתום על החמצה גדולה נוספת כשנגח החוצה ממצב מצוין בדקה ה-12. הצרפתים המשיכו להניע כדור בסבלנות ורשמו עוד החטאה גדולה, כשהמחליף וויליאם לה פוגם ראה את הכדור שלו פוגע במשקוף בדקה ה-43 ונוחת על קו השער.

הקפטן גידי קניוק עוד ניסה להניע את הנבחרת הישראלית במחצית השנייה, אבל הצרפתים היו גדולים על שחקניו של אוחנה, שעמדו בצורה טובה על המגרש וגילו משמעת טקטית, אך כאמור לא הראו משהו יוצא דופן בצד ההתקפי. בדקה ה-71 קיבלה צרפת את המגיע לה, כשאנתוני קורה מצא את הרשת של לוי מתוך הרחבה, אחרי שדימיטרי פולקייה הוריד בחזה. חמש דקות לסיום אותו קורה הוכשל ברחבה, וארנו הונורה כבש את השני.

המשחק בין גרמניה לארצות הברית, שאמור היה להיערך אחר הצהריים בנס ציונה, נדחה ליום שישי בשל העיכוב בהגעת הגרמנים, שנתקעו בקפריסין ולא הצליח להגיע לארץ עקב תנאי מזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully