וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו גינזבורג המועמד המוביל לנבחרת הנוער

9.12.2010 / 14:35

מאמן נימבורק, שהיה עוזרו של קצורין, צפוי לקבל את המינוי, אך ההחלטה צריכה עוד לעבור את אישור הנהלת איגוד הכדורסל

ננו גינזבורג צפוי לקבל בימים הקרובים את ההודעה על ההחלטה להמליץ עליו כמאמן נבחרת הנוער במקום דני פרנקו. בתקופה האחרונה נפגש ראש האגף המקצועי באיגוד הכדורסל, מולי קצורין, שגינזבורג היה עוזרו בנימבורק, עם מספר מאמנים לתפקיד, אך המגמה היא לתת לגינזבורג את התפקיד. מלבד גינזבורג צפוי קצורין להעביר עוד שני שמות חלופיים לתפקיד.

גם לאחר ההמלצה דרושה ההחלטה לעבור את אישור הנהלת איגוד הכדורסל. עד כה המליץ קצורין ליושב ראש איגוד הכדורסל על מינויו של גיא גודס לתפקיד מאמן נבחרת העתודה כאשר הוד בן הרצל אמור לשמש כעוזרו, ונתי כהן לתפקיד מאמן נבחרת הקדטים.

גינזבורג (47) שימש כמאמן קבוצת הנוער של בני הרצליה וכעוזר המאמן של הקבוצה עד שקיבל את הקבוצה הבוגרת בעונת 2000/1 במהלך העונה במקומו של חנוך מינץ. עונה לאחר מכן ירד ללאומית כדי לאמן את רמת השרון אותה העלה לליגת העל, ולאחר מכן המשיך לשתי עונות נוספות בקבוצה.

בעונת 2005/6 אימן גינזבורג את מ.כ גבעת שמואל, פוטר לאחר מספר מחזורים, הוחזר במהלך העונה לתפקיד המאמן, אך לא סיים את העונה. מעונת 2006/7 ועד העונה שימש כעוזרו של מולי קצורין בנימבורק, והעונה כאמור החליף אותו בתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully