וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "נדיר שרואים שחקן חמישייה פתאום יורד לספסל"

הישראלי של סקרמנטו, שקלע 12 נקודות ב-96:116 על וושינגטון, התייחס למשבר שלו עם פול ווסטפאל, ומשדר ביטחון: "הדרך לחזור היא לסתום את הפה ולעבוד קשה"

בשעה טובה, זה קרה. סקרמנטו רשמה הלילה (חמישי) את ניצחונה הראשון אחרי שמונה הפסדים רצופים, כשהביסה 91:116 את וושינגטון. גם עמרי כספי המשיך במגמת ההתאוששות שלו, ואחרי שבהפסד מול הקליפרס רשם משחק מצוין של 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, הלילה הוא סיפק 12 נקודות, קטף 6 ריבאונדים ואף סיפק תרומה הגנתית חשובה של 6 חטיפות.

הפורוורד הישראלי אומנם לא נהנה מערב קליעות מרשים במיוחד (רק 5 מ-15 מהשדה, 1 מ-5 מעבר לקשת), אבל לפחות זכה ל-24 דקות משחק, ועצם העובדה שזרק 15 פעמים לסל מרמזת שהוא שוב נהנה משיתוף פעולה יחסי עם חבריו ושהוא שוב חש ביטחון (על אף שכרגע לא בא למימוש).

סקרמנטו ראתה שוב את בנו אודריך לוקח פיקוד, ומסיים עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים. ג'ייסון תומפסון קלע 22 וקטף 14 ריבאונדים, פו ג'טר (אקס ירושלים) עלה מהספסל וקלע 13 וחילק 9 אסיסטים, וטייריק אוואנס הסתפק הפעם ב-8 נקודות ב-26 דקות.

הוויזארדס, עדיין ללא הרוקי הפצוע ג'ון וול (על אף שהודיעו כי ישחק), ראו את אל ת'ורנתון קולע 20 ואת גילברט ארינאס קולע 19, אבל שחקני וושינגטון סיימו את המשחק עם פיגור משמעותי בריבאונד (48:36) ועם 11 אסיסטים בלבד מול 22 איבודים.

כספי: "הדרך לחזור היא לסתום את הפה ולעבוד קשה"

לאחר המשחק התראיין כספי בגלי צה"ל והתייחס לניצחון החשוב: "היה לנו משחק טוב מאוד, הכי טוב שלנו העונה מבחינה קבוצתית. אנחנו צוברים ביטחון וזו הדרך. אני לא מתרגל להפסדים, וזה שונה ממה שהיה במכבי. פה אנחנו משחקים חמישה משחקים בשבוע, וזה קשה אך צריך להמשיך הלאה. צריך לקחת את הדברים הטובים מהמשחקים וללמוד מהטעויות".

על יחסיו עם ווסטפאל, אמר הישראלי: "אני מראה למאמן מה שהוא רוצה לראות. אני מוצא את המקום שלי בהדרגה. זו הדרך וצריך להמשיך לחטוף, לרוץ ולעשות את הדברים שאני עושה הכי טוב. הדרך לחזור היא לסתום את הפה ולעבוד קשה, לנסות להפוך כל דקה לשתיים".

כספי נשאל על דברים שאמר אביו לאחרונה בתקשורת, על כך ש"לאחרונה קורים דברים מוזרים בסקרמנטו". "זה נכון", אמר עמרי, "לא כל יום רואים שחקן חמישייה שפתאום לא מקבל דקות שני משחקים רצופים. ידעתי שזה עניין של זמן, וידעתי שאצטרך להיות סבלני". עוד הוא הוסיף: "אני לא נכנס למרה שחורה מזה שאני לא משחק. לא חששתי מהירידה בכמות דקות המשחק. היה ברור לי שזה עניין של זמן ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו. המשכתי להאמין בעצמי ולעבוד קשה. עובדה שהדברים משתנים לטובה. העונה הזו יותר קלה מהעונה שעברה, יש לי יותר ביטחון".

על חווית ה-NBA הוסיף כספי: "אני מקווה להישאר פה, אני מרגיש פה טוב גם על המגרש וגם מחוץ למגרש. אני נהנה פה מכל רגע. לשחק ב-NBA זו פריבילגיה וכך צריך להתייחס לדברים. גם כשלא שיחקתי שני משחקים, תמיד זכרתי שזו פריבילגיה לשחק בליגה הזו, וככה משתפרים ומתקדמים".

ווסטפאל: "ג'טר עזר לנו לגמור את המשחק"

"הפעם שיחקנו 48 דקות, דבר שלא עשינו כבר הרבה זמן", אמר מאמן סקרמנטו פול ווסטפאל על ניצחון קבוצתו לראשונה מאז ה-19 בנובמבר, "השגנו עצירות בהגנה ושיחקנו פנימה, ואלו הדברים שמוציאים מאיתנו את המיטב". גם פו ג'טר מתחיל ליהנות משהות שלו בסקרמנטו. "אני שמח שהמאמן מתחיל להאמין בי", אומר ג'טר, שכנראה עדיין לא מבין שאצל ווסטפאל אין משמעות לעובדה שהוא זוכה לדקות ומצליח על המגרש, "הייתי מתוסכל והשתוקקתי לשחק. לפעמים אתה פשוט צריך לחכות להזדמנות שלך".

גם ווסטפאל החמיא לג'טר. "היה לנו יתרון יפה, והוא נכנס ועזר לנו לגמור את המשחק", אמר המאמן, "היה גם נחמד לראות את ג'ייסון (תומפסון) משחק כפי שהוא שיחק ואת בנו (אודריך) קולע היטב ומקבל החלטות נכונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully