וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 10 מ-10 להפועל תל אביב

האדומים הביסו 58:86 את עפולה ושמרו על מאזן מושלם בראש הטבלה. הבקעה התאוששה מההפסד להפועל עם 85:96 בבארי

גם הקבוצה העשירית שניסתה לעמוד בדרכה של הפועל תל אביב, נפלה שדודה לרגליה של מוליכת הליגה. האדומים הביסו ללא קושי את עפולה ושמרו על מאזן מושלם בתום 10 מחזורים. מ.כ. הבקעה, שהפסידה להפועל תל אביב במחזור הקודם, ניצחה בבארי 85:96. ניצחונות גם לאליצור יבנה, הפועל יקנעם/מגידו ואליצור רמלה.

הפועל עפולה - הפועל תל אביב 86:58

אחרי שלושה הפסדים רצופים, עפולה הציגה את הזר החדש בריאנט מרקסון (בעונה שעברה באליצור יבנה), אך גם הוא לא עזר מול האדומים הבלתי ניתנים לעצירה. הפועל תל אביב דהרה לניצחון ליגה עשירי רצוף העונה ושמרה על מאזן מושלם, כשהיא מביכה את המארחים גם ללא מתן נאור וטוהר חיימוביץ' הפצועים. האדומים שלטו מתחת לסלים (50 ריבאונדים לעומת 26 של עפולה) ונהנו מ-24 נקודות ו-8 ריבאונדים של בריאן אוסברי, 18 ו-11 של אדריאן אוטר ו-15 של אלעד אליהו. מרקסון קלע 17 וקטף 10 אצל עפולה.

אליצור יבנה - אליצור כוכב יאיר/כפר סבא 92:108

הפסד הבית לבארי במחזור הקודם הוציא את אליצור יבנה מהשאננות שאפפה אותה, והפעם היא קלעה באחוזים משופרים מחוץ לקשת בדרך לניצחון ליגה שביעי העונה. אלעד הופמן השכיח את המשחק החלש מהשבוע שעבר עם 34 נקודות וצ'אד טימברלייק הוסיף 25. אריק טרמייל הוביל עם 20 את כוכב יאיר/כפר סבא.

הפועל בארי - מ.כ. הבקעה 96:85

הקבוצה של אבי אשכנזי השכיחה את ההפסד להפועל תל אביב בעזרת ניצחון חוץ על בארי, שמצידה חזרה להפסיד אחרי ההפתעה שחוללה ביבנה. הבקעה קלעה באחוזים טובים במחצית הראשונה ונהנתה מיכולת טובה של איתי לב (13 נקודות עד ההפסקה) שהוריד אותה למחצית ביתרון 40:53. נועם מטלון וסטפון ברדפורד קלעו 18 כל אחד ושמרו את הבקעה עם מקדמה מספקת עד הסיום. יותם שירן הוביל את המפסידים עם 21 נקודות.

אליצור רמלה - הפועל קרית טבעון 85:88

למרות שהיא עם זר אחד בלבד, הגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים ונקלעה לפיגור של 20:0 בפתיחה, אליצור רמלה ביצעה קאמבק מרשים וזכתה בניצחון שלישי העונה. דרור דוידי היה האיש של רמלה עם 30 נקודות, כשבצד השני בלט טרמיין סטיבנס עם 22.

מכבי הוד השרון - מכבי באר יעקב 102:110

גם שני הזרים המצוינים של באר יעקב (ג'רמיין הול עם 30 נקודות וג'וש גומז עם 22) לא הפריעו להוד השרון לצאת מהמשבר ולהשיג ניצחון ביתי מול אחת מקבוצות החוץ היותר טובות בליגה. ג'יטים יאנג צלף 31 עבור המנצחים, ונעזר ב-22 של גרי גנדל ו-17 ו-12 ריבאונדים של סטנלי 'שן זהב' ברנדי.

הפועל לב השרון - הפועל יקנעם/מגידו 112:111 (לאחר שתי הארכות)

חבורת המושאלים ממכבי תל אביב רצתה להשיג ניצחון חמשי ברציפות, נגררה לשתי הארכות מול לב השרון הביתית ובסופו של דבר עשתה את העבודה בצורה דרמטית. נייט מילר (32) ורמון קלמנטה (26) להטו אצל יקנעם והתגברו על 25 של ינעם אירם ו-24 של אנטוני דובי.

עירוני נהריה - עירוני רמת גן 93:81

הקרב בין שתי היורדות היה צמוד במחצית הראשונה, אך בשנייה ברחה רמת גן והשיגה ניצחון חוץ קליל. אייזיק רוזפלט וארמון באסט הובילו עם 20 כל אחד את המנצחים מרמת גן. ג'ייסון ג'ונסון קלע 19 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully