וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ארסנל עלתה לשמינית הגמר

שלב הבתים בליגת האלופות הסתיים בערב מנומנם. ארסנל בשמינית הגמר אחרי 1:3 על פרטיזן. גם רומא עלתה. שלושער לבנזמה ב-0:4 על אוקזר. מארסיי - צ’לסי 0:1. המשחק בין ז’ילינה לספרטק הופסק ל-20 דקות

שלב הבתים של ליגת האלופות הגיע לסיומו עם ערב נטול הפתעות בסיומו השלימו ארסנל ורומא, כצפוי, את העפלתן לשמינית הגמר. התותחנים גברו 1:3 על פרטיזן בלגרד ונשמו לרווחה כשבכל מקרה במשחק המקביל, בראגה נוצחה 2:0 על ידי שחטאר דונייצק ותמשיך לליגה האירופית. בבית ה', באיירן סיימה עם 0:3 על באזל בעוד רומא, שסיימה ב-1:1 בקלוז', עלתה מהמקום השני. בבית ז', אייאקס ניצחה בסן סירו 0:2 וסיימה שלישית. ריאל מדריד נהנתה משלושער של קארים בנזמה ב-0:4 הגדול על אוקזר.

בית ה'

באיירן מינכן - באזל 0:3

בניגוד לקרטועים בליגה, בליגת האלופות באיירן מינכן עושה את העבודה בקלילות. באזל חלמה על סנסציה, אבל חזרה מהר מאוד למציאות. הבווארים, עם תומאס קראפט בין הקורות, כבשו שערים קלים והשיגו ניצחון שאולי יעזור להם להחזיר את הביטחון בליגה. פרנק ריברי כבש צמד ראשון מזה כמעט שנתיים. באיירן הבטיחה את המקום הראשון עוד לפני הניצחון, באזל תמשיך בליגה האירופית.

דקה 35: גול! קונטנטו גנב כדור מההגנה הרשלנית של באזל ובישל לריברי, שכבש ממרכז הרחבה. 0:1 לבאיירן.

דקה 37: גול! גומז התרומם לכדור קרן ונגח לעבר השער, טימושצ'וק המשיך בדחיקה מקו השער. 0:2

דקה 49: גול! מולר פרץ מימין, חדר לרחבה והעביר כדור רוחב. ריברי הגיע מאחור ושלח את הכדור לפינה. 0:3

קלוז' - רומא 1:1

הג'אלורוסי היו זקוקים לנקודה ברומניה כדי לשמור על המקום השני בבית, וזה בדיוק מה שהם עשו. מרקו בוריילו כבש את שער היתרון לאחר בישול נפלא של פאביו סימפליסיו, אבל קלוז', עם אלין מינטואן על הקווים, לא ויתרה והשיגה שוויון מכובד בדקה ה-88. האלופה הרומנית מסיימת את דרכה באירופה עם ארבע נקודות וטעם טוב בפה.

דקה 21: גול! סימפליסיו שלח כדור עומק נהדר והשאיר את בוריילו לבד מול השוער ומשם הדרך לרשת קצרה. 0:1 לרומא

דקה 88: גול! חואן קוליו הגביה מימין וטראורה נגח את השוויון. 1:1

בית ו'

מארסיי - צ'לסי 0:1

בית ו' כבר הוכרע לגמרי עוד לפני המשחק כשצ'לסי העפילה מהמקום הראשון ומארסיי הצטרפה אליה מהשני. הלונדונים, ששיחקו עם הרכב צעיר והעניקו מנוחה למספר שחקנים, קיוו להתאושש קצת מהצרות בליגה (ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים) ולשמור על המאזן המושלם באלופות, אבל ברנדאו חשב אחרת וסידר ניצחון יוקרתי לחבורה של דידייה דשאן. דידייה דרוגבה חזר למגרש בו היה אליל ושיחק 62 דקות.

דקה 81: גול! טיוו ניסה לבעוט מפינת הרחבה, הכדור פגע בשחקן הגנה והגיע לברנדאו, שגלגל מקרוב פנימה. 0:1 למארסיי

ז'ילינה - ספרטק מוסקבה 2:1

המשחק בסלובקיה הופסק לאחר שלוש דקות בשל התפרעות של אוהדי ספרטק ביציעים וזריקת אבוקות לעבר כר הדשא. אחרי 20 דקות של הפסקה, החליט השופט ההולנדי קווין בלום לחדש את המשחק וזאת לאחר ששחקני ספרטק הצליחו להרגיע את האוהדים.

לז'ילינה: תומאס מאיטאן (48). לספרטק: אלכס רפאל מסצ'יני (54), איבסון (61)

בית ז'

ריאל מדריד - אוקזר 0:4

עוד לפני המשחק תפס סמי חדירה את הכותרת עם האמירה שאלופת אירופ הבאה תצא מהבית הזה. הבלאנקוס הופיעו למשחק ז'וזה מוריניו, סרחיו ראמוס וצ'אבי אלונסו המורחקים, גונזאלו היגואין הפצוע, איקר קסיאס שינוח, אבל כריסטיאנו רונאלדו פתח, בישל לבנזמה את הראשון וכבש בעצמו את השני. החלוץ הצרפתי השלים שלושער במחצית השנייה וסידר ניצחון גדול לבלאנקוס. השוער השלישי אנטוניו אדאן עלה בדקה ה-45 להופעת בכורה במקום ייז'י דודק שנפצע.

דקה 12: גול! רונאלדו פרץ והגביה משמאל היישר לראשו של בנזמה שניצל כיסוי רע ונגח מקרוב לרשת. 0:1 לריאל מדריד

דקה 45: ייז'י דודק, שפתח בין הקורות, נפצע וירד מהמגרש. אנטוניו אדאן, השוער השלישי בן ה-23, עלה להופעת בכורה במדי ריאל מדריד

דקה 49: גול! מרסלו השאיר את רונאלדו מול סורין והפורטוגלי הרים את הרשת עם פצצה לרשת הגבוהה. 0:2

דקה 73: גול! לסאנה דיארה שלח כדור ארוך לעבר בנזמה, שכבש מתוך הרחבה בכדור שטוח. 0:3

דקה 90: גול! בנזמה ניצל טעות איומה של סורין, הקפיץ מעליו והשלים שלושער. 0:4

מילאן - אייאקס 2:0

זלאטן איברהימוביץ' קיבל מנוחה ופתח על הספסל במשחק מול האקסית ההולנדית שלו, וגם כשנכנס בדקה ה-63 לא הצליח להושיע את הרוסונרי מהפסד ביתי. אייאקס הגיעה למשחק לאחר התפטרותו של מרטין יול והמאמן הזמני פרנק דה בור לא יכול היה לבקש לעצמו פתיחה טובה יותר. ההולנדים ממשיכים לליגה האירופית. מילאן תקווה לא ליפול על אחת הגדולות בהגרלת שמינית הגמר.

דקה 57: גול! דה יונג ניסה לבעוט מתוך הרחבה, הכדור פגע בבלם יפס והגיע לדה זיוו שירה מ-18 מטרים לפינה של אמליה. 0:1 לאייאקס

דקה 66: גול! סוארז הוריד כדור למגן טובי אלדרווילד, שירה כדור אלכזוני אדיר מ-20 מטרים לחיבורים. שער ענק. 0:2

בית ח'

ארסנל - פרטיזן בלגרד 1:3

התותחנים הצליחו לסבך את עצמם עם שני הפסדים לשחטאר ובראגה, והיו צריכים לחכות עד המחזור האחרון כדי להבטיח את העלייה. גם במשחק הערב, ארסנל הצליחה להסתבך אחרי שספגה שער שוויון בדקה ה-52, אך בסופו של דבר תיאו וולקוט וסמיר נאסרי דאגו להחזיר את החיוך לפנים של ארסן ונגר. התותחנים עולים מהמקום השני ויפגשו בסיבוב הבא אחת מהארבע: באיירן מינכן, שאלקה, ריאל מדריד או ברצלונה. יהיה חם.

דקה 30: גול! ואן פרסי, שפתח לראשונה העונה באלופות, הוכשל ברחבה על ידי איליץ' ושלח את הפנדל בקלילות לרשת. 0:1 לארסנל

דקה 52: גול! בתום התקפה מסודרת של פרטיזן מצא עצמו קלאו חופשי לבעוט מ-18 מטרים, הכדור פגע בקוסיילני וחדר פנימה. 1:1 מפתיע. שער שני לסרבים בשלב הבתים

דקה 73: גול! יובאנוביץ' הרחיק לא טוב לאחר הגבהה של סאניה. וולקוט השתלט, נתן לכדור לקפוץ וירה לפינה הרחוקה. 1:2 לארסנל

דקה 77: גול! סונג ובנדטנר החליפו מסירות בסיומן הקמרוני השאיר לנאסרי לכבוש שער נפלא ממרכז הרחבה. 1:3

דקה 90: בקארי סאניה ראה כרטיס אדום ויחמיץ את המשחק הראשון בשמינית הגמר.

שחטאר דונייצק - בראגה 0:2

האוקראינים הנפלאים לא הורידו את הרגל מהגז, השיגו ניצחון וסיימו במקום הראשון עם 15 נקודות. בראגה עוד חלמה על סנסציה, אבל ספגה פעמיים בדקות האחרונות ותסתפק בתואר - הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר מבין הקבוצות שסיימו במקום השלישי. החבורה הפורטוגלית המוכשרת עוד תעשה הרבה צרות בליגה האירופית.

דקה 78: גול! רזבאן ראט ירה כדור שטוח אלכסוני מחוץ לרחבה והקפיץ את הקהל המקומי. 0:1 לשחטאר.

דקה 83: גול! הפעם ראט בתפקיד המבשל ואדריאנו הנהדר העלה את שחטאר ל-0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully