וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולא אנלקה עולה להתקפה

החלוץ הגיע עם צ'לסי למארסיי ופתח פה גדול על אירועי המונדיאל: "כשהנבחרת לא מצליחה, מדברים על צבע עור"

צ'לסי תתארח מחר (רביעי) אצל מארסיי במחזור הנעילה של שלב הבתים בליגת האלופות. החזרה של ניקולא אנלקה לצרפת היא סיבה מספיק טובה עבורו לפתוח את הפה על אירועי המונדיאל. "אומרים שהייתה קליקה של שחקנים שחורים בסגל הצרפתי למונדיאל וזה מראה את הפרצוף האמיתי של העם הצרפתי. כשהנבחרת לא מצליחה, כולם מתחילים לדבר על צבע עור ואמונות דתיות. אמרו: 'ריברי הכה את גורקוף. גורקוף הוא ילד טוב וריברי הוא מוסלמי'".

כזכור, אנלקה עמד במרכז מרד השחקנים במאמן הנבחרת, ריימונד דומנק. עימות בין השניים במחצית המשחק מול מקסיקו (2:0) הוביל את דומנק לשלוח את החלוץ הביתה באופן מיידי. אנלקה הושעה מ-18 משחקים על ידי ההתאחדות הצרפתית ומיד הודיע על פרישה מהנבחרת.

אנלקה, שגדל בפאריס סן ז'רמן והעביר את רוב הקריירה שלו מחוץ לצרפת, טוען שהביקורת האישית כלפיו לא זרה לו: "גדלתי בפרברים בשכונה קשה ובגלל שהייתה לי פרארי, אנשים הרימו גבה. הייתי בן 20, שיחקתי בריאל מדריד, היה לי את הכסף וקנית פרארי. אבל עדיין ספגתי ביקורות".

החלוץ המשיך להפציץ ולתקוף: "אנשים בצרפת קיבלו רושם מוטעה לגביי, אבל אף פעם לא הייתה לי בעיה במדינות אחרונות וכל מה שהשגתי בקריירה היה מחוץ לצרפת. אני לא באמת צרפתי (מתכוון לכך שמוצא משפחתו מגוואדלופ) - במקום הזה היו לי רק צרות. לכן מעולם לא רציתי לשיר את ההמנון במשחקים בינלאומיים. אם היו מכריחים אותי לעשות את זה, הייתי פורש מהנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully