וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אינטר הובסה וסיימה שנייה בבית א'

אלופת אירופה הובסה 3:0 בברמן והשאירה לטוטנהאם את הפסגה. קופנהאגן עלתה על חשבון קאזאן, שהפסידה בברצלונה

מעט מאוד מתח היה הערב (שלישי) במחזור הנעילה של בתים א' - ד' בליגת האלופות. הכרטיס היחיד עליו נלחמו היה בבית גד', שם קופנהאגן לא התקשתה להבטיח עלייה עם 1:3 על פנאתינייקוס והצטרפה לברצלונה, שגברה 0:2 על קאזאן. במאבק על ראשות בית א' חטפה אינטר מכה קשה, כשהובסה 3:0 בברמן והשאירה את המקום הראשון לטוטנהאם, שסיימה ב-3:3 עם טוונטה. מנצ'סטר יונייטד סיימה כראש בית ג' אחרי 1:1 עם ולנסיה.

בית א'

טוונטה - טוטנהאם 3:3

כהרגלם, התרנגולים סיפקו שואו גם במשחק האחרון ותפסו בזכות את המקום הראשון בבית. סנדר בושקר בן ה-40 סיפק את האתנחתא הקומית עם שער מוזר שספג בפתיחה, ג'רמיין דפו הכניע אותו פעמיים נוספות, אבל טוונטה ידעה לחזור בכל פעם ותמשיך את דרכה בליגה האירופית. את טוטנהאם אף אחד לא ירצה לקבל בשלב הבא.

דקה 12: גול! פיטר ויסחרהוף בסך הכל ניסה להחזיר כדור לסנדר בושקר, אבל השוער בן ה-40, במשחקו הראשון העונה, בעט באוויר כמעשה דודו אוואט מול בית"ר ירושלים וראה את הכדור מתגלגל לרשת. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 22: גול! בנואה אסו-אקוטו נגע ביד ברחבה וסידר לטוונטה פנדל. דני לנדזאט הוותיק דייק מהנקודה הלבנה, למרות בעיטה חלשה למרכז השער. 1:1.

דקה 47: גול! גארת בייל הגביה לרחבה, הגנת טוונטה התקשתה להרחיק והכדור הגיע לארון לנון. הקשר מצא במסירת עומק את ג'רמיין דפו, שלא התקשה לכבוש. 1:2 לטוטנהאם.

דקה 55: גול! תיאו יאנסן הגביה נהדר מצד שמאל ורוברטו רוסאלס התרומם ונגח לחיבורים. 2:2.

דקה 59: גול! היום הרע של בושקר נמשך, כשהוא הדף רע וראה את דפו משלים צמד מקרוב. 2:3 לטוטנהאם.

דקה 64: גול! הנדנדה נמשכת. נאסר צ'אדלי סובב כדור חופשי לחיבורים. 3:3 מדהים באנסחדה.

ורדר ברמן - אינטר 0:3

הנראזורי מוכי הצרות והפציעות חטפו בראש גם בגרמניה, ואולי הוציאו את ורדר ברמן מהמשבר שלה. מעמדו של רפא בניטז ממשיך להתערער בעקבות אובדן המקום הראשון, והוא חייב לזכות באליפות העולם לקבוצות כדי לשקם את אינטר לקראת המשך המאבקים בליגה ובאירופה. ברמן מסיימת קמפיין אירופי מאכזב עם טעם טוב בזכות השערים של סבסטיאן פרודל, מרקו ארנאוטוביץ' וקלאודיו פיזארו.

דקה 39: גול! טורסטן פרינגס הגביה קרן וסבסטיאן פרודל הכניע בנגיחה את פאולו אורלנדוני, השוער השלישי של אינטר. 0:1 לברמן.

דקה 49: גול! כמה אירוני שהאיש שקובר את אינטר הוא מרקו ארנאוטוביץ'. החלוץ ששוחרר מאלופת אירופה קיבל כדור ברחבה מהוגו אלמיידה, ומהאוויר המשיך לרשת. 0:2 לברמן.

דקה 89: גול! ההשפלה של אלופת אירופה גדולה. הפעם קלאודיו פיזארו שעלה מהספסל בעט לרשת. 0:3 גדול לברמן.

בית ב'

בנפיקה - שאלקה 2:1

ההפסד להפועל תל אביב לפני שבועיים חיסל לבנפיקה את הסיכוי להעפיל לשמינית הגמר. למזלם, אלכסנדר לקאזט מליון השווה מול הפועל תל אביב והציל להם לפחות את הכרטיס לליגה האירופית, כי בעצמם הם לא עשו כלום. הפורטוגלים הפסידו במגרשם לשאלקה שהבטיחה את ראשות הבית עם ניצחון שני תוך שלושה ימים ושוב עם אותם כובשים: חוראדו והובדס.

דקה 19: גול! איבן ראקיטיץ' הגביה משמאל, ראול הנפלא הוריד כדור בחזה לעבר חוראדו, שבעט באלגנטיות לחיבורים מ-10 מטרים. 0:1 לשאלקה.

דקה 81: גול! חוראדו הגביה קרן, הגנת בנפיקה יצאה לנבדל מוזר ובנדיקט הובדס כבש מקרוב. 0:2 לשאלקה.

דקה 87: גול! הבלם לואיזאו מחזיר מעט מהכבוד של בנפיקה עם שער מצמק. 1:2 לשאלקה.

בית ג'

מנצ'סטר יונייטד - ולנסיה 1:1

השדים האדומים ספגו לראשונה בשלב הבתים, אבל בכל זאת סיימו בראש הבית לפני ולנסיה והשיגו את השוויון מרגלי אנדרסון. ולנסיה לא הפסידה בחמשת ביקוריה האחרונים באנגליה, וגם הפעם פאבלו הרננדז דאג שזה לא יקרה עם שער במתפרצת בדקה ה-32. בן איימוס הצעיר ערך בכורה אירופית בשערה של מנצ'סטר יונייטד, שאיבדה את ריו פרדיננד בגלל פציעה. יונייטד סיימה ראשונה, ולנסיה שניייה.

דקה 32: גול! איבוד כדור שטותי של מייקל קאריק במרכז המגרש סידר מתפרצת לצ'ורי דומינגז, שבישל לפאבלו הרננדז שער קל מול בן איימוס הצעיר. שער חובה ראשון ליונייטד, 0:1 לוולנסיה.

דקה 36: ווין רוני סובב כדור נפלא מ-20 מטרים למשקוף, ואת הריבאונד נאני בעט החוצה.

דקה 62: גול! ג'י סופנג פארק בעט חזק מ-20 מטרים, גואיטה רק הדף ואנדרסון השווה מקרוב. 1:1.

בורסאספור - גלאזגו ריינג'רס 1:1

הסקוטים נפרדו מליגת האלופות בדרכם לליגה האירופית עם נקודת חוץ בטורקיה, וסידרו לאלופה המקומית נקודה היסטורית בליגת האלופות וגם שער שני בשלב הבתים. קני מילר הסקורר העלה את ריינג'רס ליתרון, אבל בורסאספור שמרה על הכבוד עם שוויון של סרצ'ן יילדרים.

דקה 19: גול! סטיבן וויטאקר העביר כדור רוחב מצד שמאל, קני מליר השתלט ברחבה ומ-11 מטרים בעט בשמאל לרשת הגבוהה. 0:1 לריינג'רס.

דקה 79: גול! הגנת ריינג'רס חלמה והשאירה את סרצ'ן יילדרים לשלוח שפיץ לרשת מ-10 מטרים. 1:1.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בית ד'

ברצלונה - רובין קאזאן 0:2

הרוסים, שהדהימו בעונה שעברה את עולם הכדורגל עם 1:2 בקאמפ נואו, נזקקו לנס מול מחליפי אלופת ספרד ולא זכו לו. פפ גוארדיולה העניק מנוחה למרבית כוכביו והשאיר גם את לאו מסי ואנדרס אינייסטה על הספסל, אבל הצעיר אנדרו פונטאס היה שם כדי להבקיע הראשון והמחליף ויקטור ואסקז נעץ את השני. בארסה תהיה בשמינית הגמר כראש בית, קאזאן תמשיך לליגה האירופית.

דקה 51: גול! טיאגו אלקנטרה מסר ברחבה לאנדרו פונטס, שבעט לעבר המסגרת כדור שפגע בידו של סזאר נבאס והתגלגל לאיטו פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 83: גול! אדריאנו הוציא מתפרצת והמחליף ויקטור ואסקז סיים עם כדור שטוח ברשת. 0:2 לברצלונה.

פ.צ קופנהאגן - פנאתינייקוס 1:3

אלופת דנמרק הייתה תלויה בעצמה מהרגע הראשון, ופנאתינייקוס לא באמת עשתה משהו כדי להפריע לה להעפיל לשלב הבא. השחקנים של ז'סואלדו פריירה עשו טובה כשניסו לתקוף ואלו של קופנהאגן לימדו אותם איך כובשים שערים. הישג מרשים לקופנהאגן, שמסיימת במקום השני בבית ומעפילה בפעם הראשונה בתולדותיה לשמינית הגמר.

דקה 26: גול! הדנים בדרך הנכונה להבטיח את המקום השני. מרטין וינגארד קיבל כדור במרחק 20 מטרים מהשער, ובחצי יעף בעט כדור שטוח ומדויק לפינה. 0:1 לקופנהאגן.

דקה 50: גול! יספר גרונקיאר הוותיק חדר לרחבה, ספק הוכשל וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה. 0:2 לקופנהאגן.

דקה 73: גול! ג'יבריל סיסה כובש, ולצד הלא נכון. החלוץ הצרפתי נגח כדור קרן לשערו הוא. 0:3 לקופנהאגן.

דקה 90: גול! סוטיריס ניניס הגביה כדור חופשי והבלם סדריק קאנטה נגח לרשת 1:3 לקופנהאגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully