וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "ייתכן שמראדונה יאמן את נבחרת אירן"

עיתון ברפובליקה האיסלמית הקיצונית מצטט את הנשיא שמאשר את הידיעות לפיהן עשוי הארגנטינאי לאמן את הנבחרת

ייתכן שהשמועות על כך שדייגו מראדונה יאמן את נבחרת אירן יתבררו בקרוב כנכונות, זאת אם לשפוט על פי העיתון, 'אבטקאר', שרואה אור באירן וציטט הבוקר (שני) בכותרתו הראשית את לא אחר מאשר נשיא המדינה מחמוד אחמדינג'ד, שאמר כי "ייתכן שמראדונה יהיה המאמן שלנו".

בטקס חלוקת מדליות שנערך באירן לספורטאי המשלחת במשחקי אסיה שנערכו לא מכבר בסין, אישר נשיא הרפובליקה האיסלמית את הידיעה כי מראדונה אמור להגיע בקרוב למדינה על מנת לערוך בה ביקור. "כאשר נשאל אחמדינג'ד על ידי כתבים האם קיים סיכוי כי מראדונה יהיה המאמן הראשי של הנבחרת, הניד הנשיא את ראשו בהנהון", כך נכתב בעיתון.

מראדונה ידוע כאחד שאוהב מוקצים ואת המתנגדים של ארה"ב, ומתחזק קשרים ענפים עם נשיא קובה לשעבר, פידל קסטרו, ונשיא ונצואלה הנוכחי, הוגו צ'אווס. "כבר פגשתי את פידל והוגו, כעת אני צריך לפגוש את הנשיא שלכם", אמר כבר ב-2007 המאמן העגלגל, כאשר העניק חולצה שלו חתומה למזכרת לעם האירני.

עם זאת, יצוין כי מאז פוטר מאימון נבחרת ארגנטינה לאחר ההדחה המבישה שלה ברבע הגמר על ידי נבחרת גרמניה, נקשר שמו של מראדונה לקבוצות ונבחרות רבות, ביניהן פורטוגל, סין ועוד, כך שייתכן שהידיעה/שמועה על אימון נבחרת אירן היא איננה אלא ניסיון נוסף ונואש להשאיר את מספר 10 על סדר היום העולמי ואולי להציל את הקריירה הגוועת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully