וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה זכתה בגביע דייויס

טרויצקי הביס 2:6, 2:6, 3:6 את לודרה, וסידר לנבחרתו קאמבק ענק בדרך ל-2:3 על צרפת וזכייה ראשונה בתואר אי פעם

הרבה התלבטויות היו לקפטן נבחרת הדייויס של סרביה, בוגדאן אוברדוביץ', בשבועות האחרונים. רובן נגעו לזהות המחבט מספר שתיים שיעמיד לקראת הגמר מול צרפת. בסופו של דבר, בחר הקפטן לשלוח למשימה את ינקו טיפסרביץ' הוותיק, על חשבונו של ויקטור טרויצקי המוכשר אך הפחות מנוסה ששותף בזוגות.

טיפסרביץ' אכזב והובס על ידי גאל מונפיס ביום שישי, ולכן, החליט אוברדוביץ' לשבץ למשחק היחידים הגורלי והמכריע של כל ההתמודדות את טרויצקי והטניסאי בן ה-24 הפך היום (ראשון) לגיבור החדש של סרביה ושל 17 אלף הצופים שבילו בבלגרד ארינה בסוף השבוע האחרון. המדורג 30 בעולם הצליח להתאושש ממשחק הזוגות המתיש אתמול וחזר כמו גדול כדי להביס 2:6, 2:6, 3:6 את מיכאל לודרה וסידר לנבחרת הדייויס של סרביה זכייה ראשונה אי פעם בגביע לאחר 2:3 על צרפת בגמר.

כבר מהרגעים הראשונים היה ברור שכל הדיבורים על חוסר הניסיון והיכולת של טרויצקי להתמודד עם אירועים גדולים פשוט מגוחכים. הסרבי פתח נפלא והצליח להשיג שתי שבירות מארבעה ניסיונות במערכה הראשונה בדרך ל-2:6. טרויצקי הצליח להמשיך את היכולת הטובה גם במערכה השנייה, שדווקא נפתחה בצורה די צמודה עם 2:2, עד שהגיע קו פרשת המים וטרויצקי הצליח לשבור את לודרה בתום משחקון ארוך במיוחד בדרך ל-2:3. משם המשיך טרויצקי ל-2:6 לאחר שהשיג שתי שבירות נוספות ונשבר פעם אחת.

המערכה השלישית כבר הייתה חד צדדית לגמרי כשטרויצקי משיג שתי שבירות מהירות ועולה ל-1:4 מול לודרה שנראה שבור מנטלית ופיזית. דווקא אז הצליח הצרפתי להשיג שבירה ולצמק ל-3:4 בעזרת משחקון הגשה מצוין. טרויצקי לא נבהל ושמר בקלות על ההגשות שלו ועלה ל-3:5. הסרבי הצליח להשיג שבירה נוספת באמצעות חבטת העברה מרשימה וניצח 3:6 במערכה השלישית.

גם דג'וקוביץ' עשה את העבודה

הכל התחיל במשחק המוקדם כשהיה ברור שנובאק דג'וקוביץ' חייב לעשות את העבודה מול המחבט מספר אחת של צרפת, גאל מונפיס, כדי להשאיר את נבחרתו בתמונה. הטניסאי, המדורג שלישי בעולם, הצליח שוב לעמוד בלחץ ולסחוב על הגב שלו את 18 אלף הצופים הסרבים ו-10 מיליון תושבי המדינה הצעירה. דג'וקוביץ' ניצח 2:6, 2:6, 4:6 את מונפיס (12 בעולם) ושלח את המפגש הלוהט למשחק חמישי ומכריע, בו יתמודדו ויקטור טרויצקי ומיכאל לודרה.

שתי המערכות הראשונות היו חד צדדיות לחלוטין ו"sliderman" הצרפתי לא הצליח להוות יריב לנולה, שהצליח להשיג אחוזי הגשה גבוהים במיוחד ולבצע מעט מאוד שגיאות בלתי מחויבות (3 בראשונה, 7 בשנייה), בדרך לשתי מערכות קלות ולניצחון 2:6, 2:6. המערכה השלישית הייתה די מוזרה, כשהשניים מצליחים לשבור אחד את השני (מונפיס פעמיים, דג'וקוביץ' שלוש) והסרבי אפילו שובר את המחבט שלו, כפי שהוא כל כך אוהב לעשות על מנת להירגע, עד שבמצב של 4:5 לפינליסט אליפות ארצות הברית הפתוחה, הצליח נולה לשבור ולנצח גם את המערכה השנייה בתוצאה 4:6.

עדכון ראשון: 16:27

ויקטור טרויצקי (שמאל), נובאק דג'וקוביץ', בוגדאן אוברדוביץ', ינקו טיפסרביץ', ננאד זימוניץ'. רויטרס
חגיגה גדולה. חברי נבחרת הדייויס של סרביה אחרי שגילחו את ראשם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully