וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיטליה: "אינייסטה יזכה בפרס שחקן השנה"

התקשורת האיטלקית מדווחת שווסלי סניידר, כוכב הטרבל של אינטר, לא בשלישייה הראשונה, שמורכבת רק משחקני בארסה

באיטליה מופתעים לגלות כי ווסלי סניידר לא נמצא אפילו בין שלושת הראשונים במירוץ לתואר "שחקן השנה בעולם". סניידר, כזכור, הוליך את אינטר לזכייה בטרבל היסטורי (אליפות, גביע וליגת האלופות), ואף היה אחד מכוכבי הנבחרת ההולנדית, שהעפילה עד לגמר המונדיאל.

על פי דיווחים ב"גאזטה דלו ספורט", שלטענתם הגיעה אליהם הרשימה הסופית, מי שזכה בתואר הוא אנדרס אינייסטה, כוכב אלופת ספרד ברצלונה, וכמובן האיש שכבש את שער הניצחון של ספרד בגמר גביע העולם מול הולנד.

במקום השני נמצא צ'אבי, חברו לברצלונה ולנבחרת הספרדית, ובמקום השלישי נמצא לאונל מסי הארגנטינאי. כידוע, השנה, לראשונה, תואר "כדור הזהב" של "פראנס פוטבול" אוחד עם הפרס של כדורגלן השנה של פיפ"א.

אגב, אינייסטה עצמו טען לאחרונה שלדעתו הוא לא ראוי לפרס. "מי שמגיע לו הוא ווסלי סניידר, ללא ספק", אמר בצניעות אינייסטה, "לי לא מגיע. אחרי סניידר, יש את צ'אבי, מסי וקסיאס".

גם בסטיאן שווינשטייגר הצהיר כי "הכדורגלן שהכי מגיע לו השנה זה סניידר, שהותיר את הרושם הכי חזק גם באינטר וגם בהולנד", וגם סניידר עצמו הודה בחוסר ענווה: "אני חושב שאני אחד הפייבוריטים לזכייה, אבל שהטוב ביותר ינצח. עשיתי השנה עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully