וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי: "גלבאן אחד השחקנים הטובים ששיחקתי איתם"

28.11.2010 / 12:16

הקשר הארגנטינאי זכה למחמאות אחרי הצמד ב-0:2 של בני יהודה על הפועל פתח תקוה. קשטן: "אנחנו עדיין לא ברצלונה"

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, זכתה אמש (שבת) בני יהודה לטעום את טעמו של נצחון עם 0:2 קליל על הפועל פתח תקווה בבלומפילד, ונראה שהחבורה של דרור קשטן מתחילה להתחבר. לאחר שבמשחקים האחרונים הגיעו הזהובים להרבה מצבים שלא נוצלו, כבש אתמול פדרו גלבאן צמד והביא לקבוצתו שלוש נקודות. גם שני המבשלים, משה ביטון ואסי בלדוט, זכו למחמאות. בשבוע הבא תתארח בני יהודה אצל מכבי תל אביב בדרבי הקטן שיערך בבלומפילד וינסו להמשיך במומנטום החיובי ולרשום משחק שישי ברציפות ללא הפסד.

"בשבועיים האחרונים לא הכל הלך לנו" אמר פיני בלילי אחרי הניצחון. "הקבוצה לא הצליחה להבקיע. היום הגולים הגיעו והנקודות האלה יביאו לנו גם ביטחון לעתיד והרבה אוויר. גלבאן החזיר את החיוך לקשטן ואת הבטחון לקבוצה. מאז שהגעתי לבני יהודה, אני מבין שהוא אחד השחקנים היותר טובים ששיחקתי איתם בקריירה פשוט כיף לשחק לידו, הוא נותן לכולם ביטחון ומוטיבציה, הגולים שלו מדהימים. אי אפשר לתאר מה הוא עושה עם הכדור".

קשטן הוסיף בסיום המשחק: "כל ניצחון הוא חשוב. למדנו מהמשחקים הקודמים וזה בא לידי ביטוי בשיפור במשחק הקבוצתי ובהנעת הכדור. אנחנו עדיין לא ברצלונה, אבל נמשיך לעבוד קשה במטרה להשתפר כמה שיותר. היינו יכולים להבקיע עוד מספר שערים, אבל כנראה שאנחנו צריכים לעבוד על זה קשה, ולבסוף נפרוץ קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully