וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קביליו יפו מאבדת גובה

הקבוצה של עופר פביאן התרחקה מהפסגה אחרי 0:0 עם מכבי עמישב. קרית מלאכי שמרה על ההובלה. עפולה בראש הצפון

המחזור התשיעי בליגה א' דרום נערך היום (שישי) במלואו ולראשונה מזה מספר שבועות התחלפה המוליכה. למרות זאת, הצמרת נותרה צפופה במיוחד כאשר ארבע נקודות מפרידות בין המקום הראשון לשביעי. מכבי קרית מלאכי המפתיעה גברה 0:1 בחוץ על בני טייבה ושמרה על ההובלה. אבירן אלקיים כבש את שער הניצחון בדקה ה-65.

עירוני כפר יונה ממשיכה במומנטום ועלתה למקום השני אחרי ניצחון חוץ 0:1 על הפועל כפר שלם. שי כחלון כבש את שער הניצחון בדקה ה-90 למרות שקבוצתו שיחקה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של אלון לוי רבע שעה מוקדם יותר. עבור כפר יונה היה זה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד.

גם הפועל ירושלים של לופא קדוש במגמת התאוששות עם 1:2 בחוץ על הפועל מרמורק, שמה שהיה הניצחון הרביעי ברציפות. גיא סרוסי העלה המארחים ליתרון בדקה ה-37, אך אופיר עזו איזן כעבור שתי דקות וכבש את שער הניצחון בדקה ה-54. מכבי קביליו יפו ממשיכה לאבד גובה עם תיקו רביעי ברציפות, 0:0 ביתי עם מכבי עמישב פתח תקוה מהתחתית, שהוריד את הקבוצה למקום הרביעי.

גם עירוני נתיבות מאבדת גובה וסיימה רק ב-3:3 ביתי עם מכבי יבנה. דודו פלס (19) ואורן פחימה (40) קבעו 0:2 למארחים, אבל יבנה הפכה הודות לשערים של ז'ניה קפלן (63), אורי קרגולה (69) ושי מור יוסף (81). פחימה הציל נקודה לנתיבות עם שער שוויון שתי דקות לסיום.

בני אילת ממשיכה להתקרב לצמרת אחרי שגברה בחוץ 1:2 על הפועל נחלת יהודה. אבי מלכה כבש צמד לאורחים (62, 80), אחרי שבדקה ה-59 בן פלח הבקיע שער יפה כשבעט מכ-20 מטרים אלכסונית.


תוצאות נוספות:

מכבי קרית גת - הפועל ערד 2:4
לקרית גת: אסי כהן (35, 50, 53), קובי ועקנין (75). לערד: שמעון חדידה (60, 85).

השקמה/רמת חן - צפרירים חולון 0:1
לשקמה: שלומי אדרי (55)

צפון

בצפון עלתה קבוצת הכוכבים של הפועל עפולה לפסגה אחרי שגברה 0:2 בחוץ על מכבי צור שלום. קובי שריקי כבש צמד בדקות 2 ו-31. מכבי אום אל פאחם של נג'ואן גרייב איבדה את הפסגה אחרי שסיימה רק ב-1:1 את משחק החוץ מול עירוני קרית אתא. מוטי בן חמו כבש למארחים בפנדל בדקה ה-77, אבל איימן אבו סלאח הציל נקודה בפנדל משלו.

מ.ס אום אל פאחם, עם המאמן החדש ויקטור גניש, גברה 0:2 על מכבי כפר קרע מהתחתית ועלתה למקום הרביעי. כפיר לייבוביץ' הוותיק כבש את הראשון כבר בדקה ה-24 ו-וואליד עבאס חתם שבע דקות לסיום. גם עירוני טבריה משפרת עמדות אחרי ניצחון 1:2 במגרשה של מכבי כפר קנא. אבי עמר כבש פעמיים למנצחת (10, 28), מחמוד ג'אבר צימק בפנדל כעבור שמונה דקות.

בשבת נקבע כי כבר אין קבוצות בלתי מנוצחות במחוז הצפוני. הפועל דליית אל כרמל רשמה הפתעה גדולה, כשניצחה 0:1 את אסי גלבוע המדורגת שלישית, בעזרת שער ניצחון דרמטי בפנדל של איחסן חלבי בתוספת הזמן. אסי גלבוע ממשיכה לאבד גובה, דליית אל כרמל במקום השביעי.

משחקים נוספים:

מ.ס. כרמיאל צפת - רמות מנשה מגידו 1:2
לכרמיאל: שאדי חמודה (67), אילן סוויסה (81). לרמות מנשה: חיים קימה (90)

הפועל חדרה - אחי עכו 0:1
לחדרה: מומו ניסטל (63)

מכבי טמרה - הפועל כפר קנא 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully