וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מילאן עלתה, רומא התקרבה

שתי האיטלקיות חגגו ניצחונות, הרוסונרי ניצחו 0:2 את אוקזר, רומא ביצעה מהפך וגברה 2:3 על באיירן. גם שחטאר עלתה

מתחילים להרגיש את סוף שלב הבתים של ליגת האלופות, והיום (שלישי) המחצית הראשונה של המחזור החמישי אכן סיפקה את הסחורה והשאירה גם עניין למחזור הנעילה מבחינת בתים ה' עד ח'. מי שבכל זאת זכתה לחגוג כבר הערב היא מילאן, שניצחה 0:2 את אוקזר ותוכל לנוח במחזור השישי.

ארסנל, לעומתה, דווקא מסתבכת ותצטרך להתעשת עד המפגש במחזור האחרון נגד פרטיזן בלגרד כדי להגיע לשמינית הגמר. התותחנים הפסידו לבראגה 2:0, ואחרי שהובילו כל העת את הבית, הם פתאום רואים את שחטאר דונייצק, שניצחה 0:3 את הסרבים, עוברת אותם ועולה לשלב הבא.

רומא ידעה שנקודה עשויה להספיק לה כדי לעלות וביצעה מהפך מדהים נגד באיירן מינכן, שכבר הובילה 0:2 בדרך ל-2:3 שהגיע מפנדל של פרנצ'סקו טוטי לקראת הסיום. בכך הג'ילארוסי מבטיחים מעשית את מקומם בשלב הבא, אם כי הדברים יכולים להשתנות במחזור האחרון. צ'לסי הובכה מול ז'ילינה כשעלתה עם הרכב משני, אבל חזרה מפיגור לניצחון 1:2 שמשאיר אותה מושלמת. ריאל מדריד הופיעה משוחררת למשחק האחרון לפני הקלאסיקו מול אייאקס וסיימה עם 0:4 קליל, כשקרים בנזמה, אלבארו ארבלואה וכריסטיאנו רונאלדו עם צמד השתתפו בחגיגה.

בית ה'

רומא - באיירן מינכן 2:3

איזה מהפך מדהים קיבלנו באולימפיקו, כשרומא ידעה שהיא יכולה להבטיח את מקומה בשמינית הגמר אם תנצח, אבל באזל קצת הרסה לה את החגיגות עם הניצחון שלה. זה נפתח רע מאוד מבחינת הג'ילארוסי, שנמצאים במגמת עלייה בליגה אחרי שפתחו רע את העונה. פרנק ריברי חזר להרכב באיירן אחרי התקרית עם לואיס ואן חאל, ומריו גומז הפגיז פעמיים בדרך ליתרון שלכאורה היה אמור להיות מבטיח. אלא שבמחצית השנייה רומא הפגיזה עם שערים של מרקו בוריילו, דניאלה דה רוסי ופרנצ'סקו טוטי בפנדל, שהעלו את רומא מעשית לשמינית הגמר.

דקה 33 - גול! מהלך קבוצתי מצוין של באיירן כשפרנק ריברי שלא כוסה מסר למריו גומז, שמתוך הרחבה בעט לפינה השמאלית וקבע 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 39 - גול! תומאס מולר היה זה שהכניס הפעם את הכדור לגומז, שבעט לפינה הרחוקה וקבע 0:2 לבאיירן, תוך שהוא כובש את שערו השישי בליגת האלופות.

דקה 49 - ג'רמי מנז התנייד היטב באגף ימין בהתקפה מתפרצת של הרומאים והעביר למרכז את מרקו בוריילו, שמעד אבל סיים בעיטה פנימה. 1:2 לבאיירן מינכן.

דקה 81 - גול! מירקו ווצ'יניץ' הכניס מסירת עומק לג'ון ארנה ריסה, שיישר לאמצע, שם חיכה דניאלה דה רוסי, שדחק מקרוב פנימה. שוויון 2:2.

דקה 84 - גול! בוריילו פרץ לתוך הרחבה והוכשל על ידי קרפאט. פרנצ'סקו טוטי בעט את הפנדל שטוח, השוער הבווארי נגע בכדור אך לא הצליח להציל. 2:3 במהפך מדהים לרומא.

פ.צ. באזל - קלוז' 0:1

באזל לא הרימה ידיים בניסיונות שלה לעלות ויודעת שלפחות מקום בליגה האירופית מובטח לה אחרי הניצחון על אלופת רומניה. המשחק התנהל בהילוך ראשון, אבל שער ניצחון של פדריקו אלמרארס במחצית הראשונה איפשר לה להישאר במרחק של שלוש נקודות מרומא לקראת ההכרעה במחזור האחרון, אז תפגוש באזל את באיירן בעוד רומא תתארח אצל קלוז'. למרות הסיכויים הנמוכים, נראה שבבאזל לא מאבדים תקווה.

דקה 15 - גול! פדריקו אלמרארס קיבל כדור מצוין מסמואל אינקום מצד ימין וניצל את הפירצה בעורף של הרומנים כדי לדחוק מקרוב, 0:1 לבאזל.

בית ו'

ספרטק מוסקבה - מארסיי 3:0

מארסיי ידעה היטב שהמפתח להעפלה לשלב הבא בצ'מפיונס מגיע בעימות הישיר שלה נגד הקבוצה הרוסית, שמצידה רצתה גם היא ניצחון שיקדם אותה לשמינית הגמר. אלא שעל המגרש הייתה קבוצה אחת, כשהשחקנים של דידייה דשאן, שנמצאים בהתאוששות, הבטיחו את העלייה. אחרי שספרטק הפסידה בסוף השבוע לצסק"א בדרבי ותסיים את העונה במקום הרביעי, מחוץ לליגת האלופות, היא הגיעה לא מוכנה למשחק מול אלופת צרפת וספגה שלושה שערים של מתיו ולבואנה (18), לוק רמי (54) וברנדאו (68).

דקה 18 - גול! גבי היינצה הרים כדור מצד שמאל לעבר המרכז אל מתיו ולבואנה, שעשה את הסיבוב והפגיז את הפינה הימנית. 0:1 למארסיי.

דקה 54 - גול! ברנדאו מצא את לוק רמי שהקפיץ מעל מרטין שטרנזל ובעט מצוין מתוך הרחבה לפינה השמאלית ופנימה. 0:2 למארסיי.

דקה 64 - ספרטק מוסקבה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שוולינטון ביצע עבירה גסה.

דקה 68 - גול! אנדרה אייוו הצליח לחטוף כדור לאחר טעות קשה בהגנת המארחת והכניס מסירת עומק לברנדאו, שעצר את הכדור ושיחרר כדור חזק ושטוח לפינה הרחוקה וקבע 0:3 למארסיי.

צ'לסי - ז'ילינה 1:2

צ'לסי אמנם נמצאת במשבר בליגה, אבל אל משחק ליגת האלופות היא הגיעה בהרכב משני, שכלל רק את דידייה דרוגבה ופלורן מאלודה הוותיקים. קרלו אנצ'לוטי פיגרה נגד אלופת סלובקיה אבל קיבלה ביטחון בהמשך והצליחה להפוך ולשמור על מאזן מושלם בראשות הבית. לא בטוח שזה מה שיגרום לנחת אצל המאמן האיטלקי, שרואה את הליגה לא מסתדרת לפי התוכניות שלו, אך גם מכל הלחץ הזה, ההרכב המשני שלו דאג לסיים את המשחק בסטמפורד ברידג' עם ניצחון אחרי שערים של דניאל סטארידג' ופלורן מאלודה.

דקה 19 - גול! רוברט ג'אז הכניס כדור לבבאטונדה בלו, שנכנס לרחבה ושלח לפינה הרחוקה. 0:1 לז'ילינה.

דקה 51 - גול! סלומון קאלו העביר כדור רוחב לצד שמאל אל דניאל סטאידג' שמצא את עצמו פנוי ובעט פנימה מקרוב, שוויון 1:1.

דקה 86 - גול! ניקולא אנלקה הקפיץ לראשו של דידייה דרוגבה, שהוריד בנגיחה לעברו של פלורן מאלודה, שמקרוב דחק פנימה. 1:2 לצ'לסי.

בית ז'

אייאקס - ריאל מדריד 4:0

איזה מתח יש בספרד לקראת הקלאסיקו, אבל ריאל מדריד הוכיחה שהיא מסתכלת, כפי שהקלישאה אומרת, ממשחק למשחק. ריאל מדריד ממשיכה לפרק את העצבים על היריבות שלה, ואחרי החמישייה מול בילבאו, הגיעה רביעייה מדהימה נגד אייאקס המסכנה. ריאל כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר, אבל איפשרה לכריסטיאנו רונאלדו לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלו, אחרי שהפורטוגלי כבש צמד והראה כמה הוא חם לקראת יום שני. לצערה הרב ריאל תצטרך להסתדר במחזור האחרון ללא צ'אבי אלונסו וסרחיו ראמוס שהורחקו בדקות האחרונות. אייאקס מצידה נשארת בחוץ אחרי שלא הצליחה לעצור את סגנית האלופה הספרדית.

דקה 36 - גול! מסוט אוזיל השאיר כדור עם העקב אחורנית לקרים בנזמה, שהצטרף להתקפה ושלח פצצה לפינה הימנית, 0:1 לריאל מדריד.

דקה 44 - גול! כדור חופשי של כריסטיאנו רונאלדו נבלם בחומה של אייאקס והגיע עד אלבארו ארבלואה, ששלח פצצה לפינה הימנית. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 70 - גול! איבוד כדור אצל אייאקס הוביל את אנחל די מריה להכניס מצוין לרונאלדו שהמשיך עם בעיטה ברגל שמאל לפינה הרחוקה וקבע 0:3 לריאל מדריד.

דקה 84 - גול! עמנואלסון ביצע עבירה טיפשית על מסוט אוזיל בתוך הרחבה. רונאלדו לקח את הפנדל, בעט למרכז השער בעוד השוער הימר על הפינה הימנית וקבע 0:4 גדול לריאל מדריד.

דקה 87 - כרטיס אדום! צ'אבי אלונסו בזבז זמן והחזיק כבר בכרטיס צהוב שני ואדום.

דקה 91 - סרחיו ראמוס גם הוא עושה שטות כשסופג כרטיס צהוב שני וריאל מדריד מסיימת בתשעה שחקנים.

אוקזר - מילאן 2:0

מילאן פשוט נמצאת בתקופה מצוינת. השבועות האחרונים הוכיחו שהרוסונרי כנראה הולכים לעונה גדולה, ואחרי שכבשו את המקום הראשון באיטליה, הם סידרו לעצמם מנוחה למחזור השישי בליגת האלופות אחרי ניצחון על אוקזר. זלאטן איברהימוביץ' המשיך להוכיח שהוא נמצא בתקופה טובה וכבש שער נוסף אחרי שעשה זאת גם בשבת, ורונאלדיניו, שנכנס כמחליף, דאג לבסס את היתרון, שיעלה את מילאן לשמינית הגמר מהמקום השני. אוקזר מבחינתה קרובה לסיים קמפיין מאכזב עם ניצחון אחד, אבל המאבק שלה על מקום בליגה האירופית יימשך עד הסיום.

דקה 64 - גול! קלרנס סיידורף ניסה למסור לרוביניו, הכדור הורחק רע על ידי דריוש דוקה והגיע לזלאטן איברהימוביץ', שלא חיכה הרבה והמשיך עם פצצה לרשת. 0:1 למילאן.

דקה 90 - גול! רוביניו העביר מסירה לרונאלדיניו, שממרכז הרחבה בעט עם רגל שמאל לפינת השער. 0:2 למילאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בית ח'

בראגה - ארסנל 0:2

מה לעזאזאל עובר על ארסנל המסכנה, שהתייצבה למשחק החמישי בליגת האלופות כשהיא במקום הראשון עם הרבה ביטחון ושלושה ניצחונות מארבעה משחקים באמתחתה, אך פתאום היא מוצאת את עצמה בסכנת הדחה אחרי הפסד די משפיל לבראגה הפורטוגלית. כן, אותה קבוצה שחזרה מצפון לונדון עם תבוסה משפילה של 6:0 במחזור הראשון והיום הצליחה להשיג נקמה מתוקה. כנראה שהשחקנים של ארסן ונגר התקשו להתאושש מאיבוד היתרון בדרבי נגד טוטנהאם, שכן אחרת אי אפשר להסביר את היכולת הדלה. בראגה השוותה את הנקודות שלה לתשע, כפי שיש לארסנל, ובמחזור האחרון התותחנים יארחו את פרטיזן ויהיו חייבים לנצח. בראגה, מבחינתה, עוד לא אמרה נואש, אחרי שניצחה מצמד שערים של מתיאוס.

דקה 81 - גול! לאנדו סאלינו חטף מהתקפת ארסנל ומסר כדור ארוך עד למתיאוס, שנותר לבד מול פביאנסקי וגילגל פנימה. 0:1 לבראגה.

דקה 90 - גול! מתיאוס קיבל מסירה, עבר את קו מחצית המגרש, ניער מעליו את גיבס וסקילאצ'י וכבש. 0:2 לבראגה.

פרטיזן בלגרד - שחטאר דונייצק 3:0

שחטאר דונייצק עשתה את זה עם ניצחון מבטיח בחוץ על הקבוצה הסרבית, שנותרת עם אפס נקודות אחרי חמישה מחזורים והפרש שערים של שער זכות אחד לעומת עשרה שערי חובה. אז אחרי שניצחו את ארסנל במחזור האחרון, הפעם הגיע ניצחון קליל מבחינתם, שהגיע כתוצאה משערים של טראס סטפאננקו, ג'אדסון ואדוארדו.

דקה 52 - גול! כדור קרן הגיע לטראס סטפאננקו אחרי שההגנה של פרטיזן התקשתה להרחיק, וקשר ובעט מקרוב לפינה הקרובה. 0:1 לשחטאר.

דקה 59 - גול! דריו סרנה הוציא כדור מימין וג'אדסון המשיך בנגיעה אחת ובעט נהדר ברגל ימין פנימה. 0:2 לשחטאר.

דקה 68 - גול! וויליאם הכניס כדור מימין לאדוארדו, שבעט ברגל שמאל מקרוב למרכז השער וקבע 0:3 לשחטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully