וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי שוב לא שותף: "המאמן החליט, מקבל את זה"

סקרמנטו הפסידה בבית 75:71 לניו אורלינס, הישראלי שוב לא שיחק וסיפר בתסכול: "אני דואג רק לגבי דברים שאני שולט בהם"

שוב עמרי כספי לא ראה פרקט הלילה (בין ראשון לשני), והפעם בהפסד הביתי של סקרמנטו לניו אורלינס בתוצאה 75:71. אחרי ההפסד הביתי לניו יורק ניקס הצהיר מאמן סקרמנטו פול ווסטפאל כי הוא מתכוון לבצע שינוי בקבוצה: הרוטציה של הקינגס תתקצר, ומי שיפתחו קבוע בחמישייה עד להודעה חדשה הם לותר הד בעמדת הפוינט גארד ודונטה גרין בעמדת הסמול פורוורד. וכך, לדוגמה, בנו אודריך מוצא את עצמו עולה מהספסל למרות יכולת טובה מאוד העונה. השני ששילם את המחיר, ובצורה כואבת, הוא עמרי כספי. כאמור, זה משחק שני ברציפות שכספי לא משותף, והפורוורד הישראלי המוכשר, שהודה כי קשה לו לשמור על יציבות, ייאלץ לנצל את הזמן כדי לשפר אלמנטים במשחקו ולהוכיח לפול ווסטפאל כי אל לו לוותר עליו וכי יש לו מקום ברוטציה.

לאחר המשחק אמר כספי לעיתון "סקרמנטו בי": "בפעם הבאה שווסטפאל ייתן לי לשחק, אני אשחק חזק, אשחק כמו שאני תמיד משחק ודברים טובים יקרו". כספי אמר לכתב העיתון ג'ייסון ג'ונס שווסטפאל לא דיבר איתו על דקות המשחק שלו, ואילו המאמן הקפיד לומר כי הדלת פתוחה בפני כל שחקן שאינו מבין את תפקידו. כספי לא ניצל זאת כדי לדבר עם מאמנו. "אני מקצוען", הוסיף כספי, "המאמן החליט עם מי הוא רוצה לשחק, ועלינו לקבל זאת. אני דואג רק לגבי דברים שאני שולט בהם".

אחרי הניצחון הביתי על ניו ג'רזי, סקרמנטו חזרה להפסיד, והיה די צפוי שהיא תנוצח על ידי אחת הקבוצות הטובות בליגה כיום, ניו אורלינס. ההורנטס יצאו מהארקו ארינה עם ניצחון 71:75, שהעלה את מאזנם ל-1:11 ואילו מאזן הקינגס עומד על 8:4.

סקרמנטו הוליכה ברבע הראשון 14:16, לאחר תצוגת כדורסל ירודה מצד שתי הקבוצות. הרבע השני היה טוב יותר התקפית ולמחצית ירדו הקבוצות בשוויון 39:39. ניו אורלינס, שספגה רק פעם אחת העונה יותר מ-100 נקודות, הראתה מדוע היא קבוצת הגנה משובחת כשעצרה את סקרמנטו על 38.7 אחוז מהשדה וכפתה עליה 21 איבודים. אולם אם ביום רגיל זה מספיק לצרעות כדי להביס את היריבה, הרי שהפעם ההתקפה לא עבדה. ניו אורלינס קלעה ב-32.2 אחוז מהשדה, וזאת הסיבה שהמשחק הלך לסיום מותח. נראה כי מה שעשה את ההבדל היו האחוזים מקו העונשין. בעוד ההורנטס קלעו 15 מ-16, הקינגס איבדו נקודות יקרות כשרשמו 9 מ-15. אחרי 3 דקות וחצי ללא סל ברבע הרביעי והצגת כדורסל נוראי, ההורנטס הצליחו לפתוח פער קטן של 5 נקודות 1:24 דקות לסיום בזכות כמה סלים של דייויד ווסט, והבטיחו את הניצחון.

דונטה גרין הוליך את קלעי הקינגס עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, לותר הד הוסיף 11 ואיבד 4 כדורים, טייריק אוונס קלע רק 9 ב-4 מ-12 מהשדה והוריד 7 ריבאונדים, הרוקי דמרקוס קאזינס קלע 7 מהספסל והוריד 5 כדורים חוזרים ובנו אודריך תרם 6 ו-2 אסיסטים בלבד. דייויד ווסט הוליך את המנצחים עם 17 ו-4 ריבאונדים, טרבור אריזה היה לא רע עם 16 נקודות ו-7 כדורים חוזרים, מרקו בלינלי קלע 12 ב-4 מ-12 מהשדה וכריס פול סיים עם 9 נקודות ו-14 אסיסטים.

"זה מאכזב כשאתה לא מצליח לקלוע את הזריקות, ולא משיג ניצחון שמוכיח כמה חזק שיחקת", אמר בסיום מאמן הקינגס פול ווסטפאל. "אני לא חושב שאחת הקבוצות תשלח את קלטת המשחק להיכל התהילה בספרינגפילד", אמר בסיום מאמן ההורנטס מונטי וויליאמס, שקבוצתו עם המאזן הטוב בליגה בצוותא עם סן אנטוניו, "אני כרגע לא מסתכל כלל על הטבלאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully