וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מוליכה רביעית תוך 24 שעות

ליל ניצלה את הטבלה הצפופה ועלתה למקום הראשון בזכות 1:2 ביתי על מונאקו. 2:4 לבורדו על ארל-אביניון, גם ליון ניצחה

המקום הראשון בליגה הצרפתית ממשיך לארח מדי מחזור, ובסופי שבוע עמוסים גם מדי יום, מוליכות חדשות. אמש (שבת) עלתה מונפלייה למקום הראשון אחרי שפריס סן ז'רמן החזיקה בו למשך שעתיים, ועכשיו תורה של ליל לצעוד בראש הטבלה, בזכות ניצחון 1:2 על מונאקו. וכל זה במחזור ה-14, אותו החלה ברסט כמדורגת ראשונה. גם בורדו מרוחקת רק שתי נקודות מהפסגה הודות ל-2:4 בחוץ על ארל-אביניון האחרונה וכך גם ליון שניצחה 1:3 בלאנס.

ליל - מונאקו 1:2

הקבוצה של רודי גרסיה אמנם לא השתוללה כמו בחמישייה לרשת קון בשבוע שעבר, אבל הוכיחה כי היא מסוגלת להשיג גם ניצחונות דחוקים של אופי - כמו קבוצת צמרת אמיתית. מונאקו, מלכת התיקו של הליגה, רצתה לחזור הביתה עם נקודה שתסייע לה במאבקי התחתית ומחקה את שער היתרון של פייר אלן פרו (39) עם שוויון במספרת של אדריאנו הברזילאי (57) בבעיטה היחידה של האורחים לעבר השער. המחליף לודוביק אוברניאק כבש שער בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-78, מבישול שני של אדן הזארד המצוין, והציב את ליל בפסגה.

ארל-אביניון - בורדו 4:2

ניצחון שני רצוף לבורדו, שנמצאת רק שתי נקודות מהפסגה למרות פתיחה רעה לקדנציה של ז'אן טיגאנה. גם המשחק בארל לא התחיל טוב, כשאקס בורדו כאמל מריים מצא את הרשת בדקה ה-22 וחגג שער בכורה במדי העולה החדשה. בדקה ה-34 נגיעת יד של פביאן לורנטי עלתה לו בהרחקה ובפנדל, אותו ניצל אנתוני מודסט ולמעשה שינה את המשחק. יוהאן גופראן השלים מהפך חמש דקות לאחר מכן, בדקה ה-59 מודסט כבש עוד אחד ושתי דקות לסיום הוא כבר השלים שלושער. חמור בואזה צימק בדקה ה-89.

לאנס - ליון 3:1

גם ללא כריס וכשיוהאן גורקוף וליסנדרו לופז לא ממש כשירים (עלו מהספסל במחצית השנייה), ליון ניצלה את ההזדמנות וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות. הקבוצה של קלוד פואל הגיעה עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בששת המשחקים האחרונים, אבל גם לאנס הגיעה עם חמישה משחקים ללא הפסד וידעה שניצחון יקפיץ אותה מעל הקו האדום. שתי הקבוצות התקשו לייצר מצבים, ובדקה ה-24 דווקא המארחת עלתה ליתרון משער של קנגה אקאלה בבעיטה מחוץ לרחבה. גורקוף וליסנדרו נשלחו למערכה לאחר ההפסקה, ובדקה ה-64 היה זה בפטימבי גומיס שאיזן את התוצאה. תשע דקות לאחר מכן החלוץ השלים מהפך, כשנגח לרשת הגבהה של גורקוף. דקה לסיום הספיק ליסנדרו להוסיף גם את השלישי. ליון חוזרת לעניינים.

טבלת מלך השערים:

10 - יוסף אל עראבי (קון)
9 - מוסא סו (ליל)
8 - דימיטרי פאייה (סנט אטיין)
7 - ננה (פ.ס.ז')
6 - קווין גמיירו (לוריין)
6 - אידיי בראון (סושו)
6 - אנתוני מודסט (בורדו)
6 - ז'רביניו (ליל)
6 - אוליבייה ז'ירו (מונפלייה)
6 - גרגורי פוז'ול (ולנסיין)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully