וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה: "יש לנו מזל שיש לנו את השחקן הכי טוב בעולם"

מאמן ארגנטינה משבח את מסי אחרי הניצחון על ברזיל. מנזס מרוצה מרונאלדיניו, צ'לסי כועסת על הכללתו של אלכס בסגל

למעלה מ-90 דקות המתינו בארגנטינה בסבלנות כדי שלאונל מסי יתעורר והכוכב הארגנטינאי של ברצלונה אכן היה שם כדי לנצח 0:1 את ברזיל כדי לרשום ניצחון ראשון בחמש השנים האחרונות על הסלסאו. סרחיו באטיסטה, שקיבל מינוי קבוע כמאמן האלביסלטה, לא ראה את הנבחרת שלו מצטיינת מול הצהובים בקטאר, אבל בסופו של דבר מסי כאמור היה במקום הנכון כדי לכבוש אחרי מבצע אישי נהדר, כשהשחקן עצמו זכה לראשונה בקריירה הבינלאומית שלו לנצח את היריבה המרה.

"למזלנו הרב יש לנו את השחקן הכי טוב בעולם", שיבח באסטיסטה את הכוכב שלו. "מסי הוא הכל עבורנו, לא נמצא מישהו טוב יותר. בדקות האחרונות הוא הראה שהוא הכי טוב. תמיד יש לו משהו, גם אם לפעמים צריך לחכות לסוף המשחק. הוא שחקן חשוב בנבחרת. הוא הראה את החשיבות שלו עם שער במהלך האחרון של המשחק".

מעבר לכך, הוסיף מאמן נבחרת ארגנטינה על המשך הדרך של הנבחרת: "התוצאה הזו משאירה אותנו שבעי רצון לעבר המטרה שלנו, שזה גביע העולם ב-2014. יש עוד עדיפויות מלבד התוצאה שהיא מצוינת. זה עושה אותי שמח מאוד לראות את הרצון לנצח את ברזיל וכל נבחרת אחרת".

"שתי הנבחרות הלכו קדימה", הסביר רוביניו את התפתחות המשחק. "בסופו של המשחק ספגנו שער עצוב מבחינתנו. מסי הוא שחקן נהדר, שהכריע את המשחק בדקה שבה איבדנו את הריכוז". גם המאמן הברזילאי, מאנו מנזס, קיווה לתוצאה טובה יותר ולשם כך החזיר לסגל את רונאלדיניו, שנעדר מהנבחרת הלאומית בשנה וחצי האחרונות. "האיזון בהופעה של רונאלדיניו היה טוב. הבחירות שלו כשחקן יוצרות תנועות שהיו טובות".

ואם לא די בצרות של ברזיל, בצ'לסי כועסים מאוד בשל העובדה שהבלם אלכס ישב על הספסל ובשלב מסוים במשחק הוא נקרא להתחמם על אף העובדה שהוא פצוע בברכו. מנזס טען בתגובה שהיה סיכום עם צ'לסי שיהיה אפשר להשתמש בבלם: "יש לנו יחסים טובים והסכמנו שנשתמש בו לכל היותר למשך כמה דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully